• Ik kan geen frans,Maar ik doe fucking hard mijn moeite,ook al kan ik er niets van probeer ik tog..Begint die leerkracht tege mij te zeure en word ik de klas uitgezet!Ze zei tege mij da ik al een 0 heb voor deze les.Dus zeg ik dan van; Jha,dan moet ge ook ni gaan verwachte da ik ne fuck ga doen voor u les da ge mij tog altij maar een 0 geef.Toen zei ze dat ik de klas uit moest.Oke,ik de klas uit.Dan hadden we lo.Ik was het eerte uur ni geweest en thuis gebleve omda we dan ook lo hadde,maar ik heb me'n maandelijkse dingens dus doe ik ni mee.Begint die leerkracht ook tege mij te zeure waarom ik er het eerste uur niet was gekome.Zeg ik dus da ik mijn maandelijkse dingens hebt zegt die leerkacht; "en hebt ge er bewijs van?Heb je er een papiertje voor dat je niet moet mee doen?" zeg ik dan; "Moet ik soms me men tampon voor u neus staan zwaaie zoda ge het ga gelove ofwa?" mogt ik voor die leerkracht mijn agenda ook al geven omdat ik volgens hem een te grote mond heb.En ik haat die leerkachte kei hard -.- en school sucked,,en bij wie nog ? -.-

    Bij mij ook^^ maar ik ben niet meer zo opstandig en brutaal als op me andere school. Daar moest ik er elke les uit bijna :'D
    Ik heb altijd een weerwoord bij iedereen of het nou een docent is of niet maakt niet uit, en dat veroorzaakt discussie's. En dat is grappig ^^ want daardoor ben ik brutaal. Maar toen zei die docent tegen me ouders dat ik "zwaar depressief" was, omdat ik steeds slechtere cijfers haalde, en steeds mopperde. Ik zei dat het slapgelul was enzeu.. wilde ze me ouders overtuigen dat ik depressief was. Dat wijf is zo gestoord als een deur, niet normaal;o

    Verder.. heb ik niet veel problemen meer op school ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]