• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Haha grappig " zei ik serieus
    " en mooi want je komt ook niet meer van me af" lachte ik

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Ik had het moeten weten,' zei hij en hij stond op. Ik draaide me weer om en keek hem vragend aan. 'Ik had moeten weten dat je je hetzelfde zou gedragen als al die andere meiden,' zei hij. Ik liep weer naar hem toe en probeerde zijn gezicht te lezen. Hij schudde met zijn hoofd en liet zich weer zakken. 'Hoe bedoel je ik gedraag me net zoals al die andere meiden?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik beet op mijn tanden waardoor mijn kaken zich opspanden. "Als in de vriendinnen die ik heb gehad, stuk voor stuk maakten ze het uit omdat ik ze niet drufde aan te kijken als er iets aan de hand was, als er iets anders in mijn ogen stond te lezen dan vrolijkheid omdat ik niet wou dat ze zich zorgen maakten om mij" zei ik.

    Amery

    "Oh je bent echt schattig als je serieus kijkt" zei ik speels lachend.

    Tristan

    "Beter gezegd dan ben ik niet vaak schattig want ben bijna nooit serieus" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Wie zei dat ik al klaar was ? Je bent schattig als je loopt, als je grijnst, als je lacht, als je eet, als je mij zo nieuwsgierig maakt dat ik mezelf nog dik eet" somde ik allemaal op.

    Teske Velez

    'Als in de vriendinnen die ik heb gehad, stuk voor stuk maakten ze het uit omdat ik ze niet drufde aan te kijken als er iets aan de hand was, als er iets anders in mijn ogen stond te lezen dan vrolijkheid omdat ik niet wou dat ze zich zorgen maakten om mij,' zei hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Waarom vertelde je me dit niet meteen?' vroeg ik zachtjes. Ik bleef hem aankijken en liep dichter naar hem toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik haalde mijn schouders op. "Wat weet ik van jou ?" vroeg ik dan.

    [Moet weg --]

    Tristan

    "you're really sweet darling" zei ik
    "Maar jij bent ook schattig" en gaf haar een kusje op haar wang


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    Hij haalde zijn schouders op. 'Wat weet ik van jou?' vroeg hij. Ik zuchtte zachtjes. 'Je doelt zeker weer op het eten?' vroeg ik en rolde met me ogen. 'Alex waarom geloof je me nou toch niet! Ik ben me hele leven al zo dun. Denk je dat ik dat prettig vind? Ik heb vandaag gewoon een baaldag. Iedereen is wel eens ziekjes. Alleen als ik eens ziek ben denken ze gelijk aan één of andere eetstoornis en dat doe jij nu ook al heel de tijd,' zei ik tegen hem. 'Geloof me of niet, maar ik heb dat dus echt niet! Denk jij dat ik er blij mee ben dat ik zo dun ben? Ik voelde me ongemakkelijk bij het zwembad. Waarom? Omdat ik niet wou dat je al me botten kon voelen, ik was blij dat je er niets van liet merken,' zei ik. Ik keek hem met betraande ogen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ hey, mag ik samenvatting ofzo XD had Alive nog wat tegenMay gezegd?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex

    Ik keek haar aan. "Ik doelde niet eens op dat" zei ik, "Ik doelde op het feit dat ik niet weet hoe oud je bent, waar je vandaan komt, wat je graag doet en die dingen" zei ik.

    Amery

    Een lichte blos ontstond op mijn kaken waardoor ik even wegkeek maar ik trok hem al rap mee naar 2 stoelen die nog vrij waren.

    Tristan


    "Je hoeft niet ineens verlegen te worden darling" grijnsde ik terwijl ik naast haar ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Heb jij makkelijk te zeggen" zei ik terug. "Dit wordt echt zo leuk" zei ik, "En durf niet te lachen met mijn haar" waarschuwde ik hem.

    Tristan

    "Hoezo heb ik makkelijk praten??" vroeg ik
    "Dit wordt inderdaad leuk en ik jou uitlachen ik zou niet durven darling" voegde ik er aantoe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer