• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Met 1 broodje bewijs je niks, je bent net nog door je benen gezakt, 2 keer" riep ik hopeloos uit, "1 broodje maar" zei ik er nog zacht achter.

    Teske Velez

    'Met 1 broodje bewijs je niks, je bent net nog door je benen gezakt, 2 keer,' riep hij hopeloos. '1 broodje maar,' zei hij er nog zachtjes achteraan. 'Ik zei net dat ik vandaag niks door me keel krijg en dat ik een broodje door me strot heb gejaagd om jou blij te maken,' zei ik tegen hem. Ik keek hem nog steeds aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Zwijgend keek ik haar aan. Of het kwam door wat ik meegemaakt had of ik geloofde haar echt niet. Geen honger, dat was een smoes die ik al zo vaak had gehoord. Misschien te vaak om nog te kunnen denken dat het ook echt de waarheid kan zijn. "Ik zal wel zien," zei ik uiteindelijk. Ik stond op en liep naar mijn bureau waar ik de gestolen -haha- spullen uithaalde en een roos begon te tekenen.

    Teske Velez

    Een hele tijd was het stil. 'Ik zal wel zien,' zei hij uiteindelijk. Hij stond op en liep naar het bureau en begon te tekenen. Ik krabbelde overeind en ging op mijn zij liggen op het bed die het dichtst bij stond. Ik keek naar Alex en trok me knieën op. 'Alsjeblieft Alex,' zei ik smekend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Mijn roos was klaar dus ik scheurde het papier voorzichtig af en legde hem op mijn bureau. "Tes, geef me een paar dagen om te zien dat het waar is" zei ik waarna ik begon aan een 2e tekening. Ik probeerde haar niet te tekenen dus tekende een wolf. Uit hetgeen ik me kon herinneren aan een wolf. "Een paar dagen maar".

    Teske Velez

    'Tes, geef me een paar dagen om te zien dat het waar is,' zei hij. Hij had het eerste tekening eraf gescheurd en was begonnen aan een tweede. 'Een paar dagen maar,' zei hij. Ik bleef hem aankijken. 'Wil je misschien zo wel even bij me komen liggen?' vroeg ik zachtjes aan hem. 'Alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Tuurlijk" zei ik waarna ik wat begon uit te wrijven met mijn vinger. "Bijna klaar" mompelde ik.

    Teske Velez

    'Tuurlijk,' zei hij en hij deed wat met zijn vinger. Het leek op vegen. 'Bijna klaar,' mompelde hij. Ik knikte. Ik kon niet wachten. Ik wou tegen hem aan kruipen en dat alles weer oké was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Heb je iets tegen wolven en rozen ?" vroeg ik met een onschuldig gezicht.

    Teske Velez

    'Heb je iets tegen wolven en rozen?' vroeg hij met een onschuldig gezicht. 'Nee,' zei ik zachtjes. Ik rilde eventjes van de kou en besloot maar om onder de dekens te kruipen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik hing mijn tekening ook op en borg alles weg. Ik keek haar aan met een strenge blik, waar toch een twinkeling inzat die verraadde dat het ook wat voor te lachen was. "Je moet een pyjama aandoen" zei ik.

    Teske Velez

    Hij hing de tekeningen op. Ze zagen er geweldig uit. Alex keek me streng aan, maar ergens in zijn ogen zat iets dat me liet glimlachen. 'Je moet een pyjama aandoen,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Het is nog maar middag. Het is niet zo dat ik nu rest van de dag hier blijf liggen, althans dat hoop ik,' zei ik. Toch ging ik staan en trok ik mijn jurkje uit. Er echt helemaal bij was ik niet. Ik stond nu in me ondergoed en bh voor Alex. Wankelend liep ik naar me klerenkast. Ik pakte een korte broekje en een shirtje. Beide trok ik aan. Ik zuchtte eventjes en ging toen weer naar bed. Uitgeput lag ik in bed en keek ik naar Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Uitgeput, uitgeput, uitgeput. Er moet hier toch wel ergens een EHBO post zijn ? En wat maakt je uitgeput als je ziek bent ? Uhm. "Je hebt geen koorts he" zei ik.

    Teske Velez

    'Je hebt geen koorts he,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Alsjeblieft kom bij me liggen,' zei ik smekend tegen hem. Ik wou hem bij me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik ging staan en liep naar haar bed toe. Ik deed mijn schoenen uit en ging naast haar liggen.