• mijn zusje heeft me net heel erg bedrogen! ze heeft een paar weken eerder een account aan gemaakt op Q en op msn. ik heb met haar zitten te kletsen zonder dat ik iets door had! pas toen ze beneden kwamen(me zusje en haar vriendin) en zich zo hadden aangekleed en opgemaakt zoals ze er uitzagen op de webcam en ze zeiden het geloofde ik het pas. heb ik ook nog voor haar zitten te zingen! iik had echt totaal niks door! dacht ik eindelijk iemand te hebben waar ik gewoon gezellig mee kon kletsen blijkt het gewoon me zusje te zijn! stomme Anniekje1, stom zusje! is zoiets al eens bij jullie gebeurd?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nee. Gelukkig niet.


    I am an idiot, I move.

    Mijn broer is eerder het tegenovergestelde. Hij zit constant te zeggen dat hij eens zoiets gaat doen, maar hij doet het nooit.(cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Whut? O.o

    Ja, één keer. Maar daar wil ik het niet meer over hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
    Mijn zus moet van niets weten waarover ik geobedeerd ben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    mag ik haar nu aanklagen?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Wat een raar zusje heb je :S Ja sorry, heb nogal slechte ervaringen met fakers via Quizlet, dus ik heb een hekel aan iedereen die fake doen :O Blegh.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hoe moet ik haar aanklagen?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Haha, idk, Rutger of de mods waarschuwen?

    Haar melden. Meldknop? c:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    heb ik gedaan. moet ik dan ook nog hun andere accounts melden?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    hoe moet ik haar aanklagen?!


    je zus is dat niet die die net een topic aanmaakte en zei: ik ben geil :O


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    hier heb je de link maar het is al gesloten
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=129736


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Szerelem schreef:
    heb ik gedaan. moet ik dan ook nog hun andere accounts melden?


    Maar pas op
    Als zij verbannen word ofzo, dan word jij dat ook vanwege je IP adres.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    das minder mooi. ik wil niet verbannen worden! k heb niks verkeerds gedaan! mijn zusje heeft gewoon een account aangemaakt en deed zich voor als iemand anders.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hoe laag


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right