• DarkSavior en ik wilden al een tijdje een meeting organiseren in Amsterdam, dus besloten we het nu ook echt te doen. =3

    Wanneer: Dinsdag 28 februari.
    Waar: Op Amsterdam Centraal bij de achterste lift (spoor 15) en de AH to GO.
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 uur
    Wat gaan we doen: Als het lekker weer is kunnen we gewoon op de Dam zitten, beetje winkelen en lekker eten! Andere ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Als je nummers wilt uitwisselen, voor de zekerheid, denk aan vertragingen, PB me maar eventjes. (:

    Wie komen er:
    DarkSavior - Mitchell
    Assassin - Nikki
    PUKKELXDING - Annick
    Wazowski - Thirza + vriendin
    Nurgle - Kimberly
    Boggs - Lotte
    Genius - Jacqueline
    Glaedmir - Sander
    Joselyne - Ilse

    Misschien
    Eyes
    Voiceless - Geesje
    JDaniels - Jade

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 10:16 ]


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Neehoor, dat doe ik ook altijd als ik bij mijn vriend ben :'D


    Maar dat is niet zo goed, want nu doe ik niets terwijl hij zich al aan het klaarmaken is en ik doe er altijd langer over. :x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dat is niet zo goed, want nu doe ik niets terwijl hij zich al aan het klaarmaken is en ik doe er altijd langer over. :x

    Als je maar op tijd bent (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als je maar op tijd bent (cat)


    Ja, dat lukt wel haha.


    Your make-up is terrible

    Kut gemeentehuis :'D


    -

    Ik belde er net heen om te vragen of mijn rijbewijs er al was. Moest ik wachten krijg ik zo'n dom muziekje op de achtergrond, vet irritant. Maarrrr mijn rijbewijs is er ! Dus ik ga nu naar beneden en hem hopelijk ophalen en dan ga ik op weg naar Amsterdam. Totzo mensen (cat)


    -

    We hebben er zin in!


    Your make-up is terrible

    't wordt toch wel eens aankleedtijd aangezien ik over 3 kwartier weg moet.


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    't wordt toch wel eens aankleedtijd aangezien ik over 3 kwartier weg moet.

    Dat is wel handig ja. x'D


    Your make-up is terrible

    Het was leeeeeeeuk.


    Your make-up is terrible

    It was. :Y)


    SLOAN.

    Al heb ik maar een half uur meegemaakt, het was alsnog wel leuk hoor :P!


    Life is hard and then we die

    Was het nog leuk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Was het nog leuk?

    Nee! De mensen waren vreselijk, Amsterdam was vreselijk, het weer was vreselijk, de bussen hadden weer eens vertraging, alles was gewoon bagger.
    (Grapjeee)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Nee! De mensen waren vreselijk, Amsterdam was vreselijk, het weer was vreselijk, de bussen hadden weer eens vertraging, alles was gewoon bagger.
    (Grapjeee)
    Oh you :W


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)
    Nee! De mensen waren vreselijk, Amsterdam was vreselijk, het weer was vreselijk, de bussen hadden weer eens vertraging, alles was gewoon bagger.
    (Grapjeee)

    Haha, mijn schooldag was wel vreselijk en nu zit ik nog ruim een vreselijk uur opgesloten op huiswerkbegleiding terwijl ik amper huiswerk heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one