• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ mijn topics + laatste post]

    Ailynn

    Na een tijdje te hebben staan dansen liep ik naar de halfpipe toe om er tegen aan te leunen. Ik had voor even wel genoeg gedanst. Ondertussen bleef ik naar ze kijken en nam hun bewegingen en manier van dansen in me op.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:23 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marylinn Noah Carter

    Na wat gedanst te hebben stopte ik voor een momentje, om mijn flesje water te pakken. Ik nam een paar grote slokken, en danste toen weer verder. Gedachten op nul, en me gewoon laten gaan.
    In mijn ooghoeken zag ik een paar mensen aankomen, die ik al een aantal keer had gezien, maar waarvan ik hun naam niet wist.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    Ailynn stopt even met dansen en leunt tegen de half-pipe aan, terwijl ik verder dans. Na een tijdje stopt Marylinn ook om vervolgens haar water te pakken, er even uit drinkt en weer gaat dansen. Ik besluit om ook maar eens iets te gaan drinken, dus stop ik met dansen en loop naar de half-pipe waar ik mijn tas bovenop heb gelegd. Ik neem even een aanloopje, waarna ik tegen de half-pipe op ren en erop terecht kom. Ik laat mijn benen over de rand heen bungelen, waarna ik een flesje water uit mijn tas haal en er gulzig een paar slokken uit drink.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhm, weet je wat de laatste reactie van Liam was @xMirrorMan ?]

    Liam

    "In mijn dromen ?" zei ik bedenkelijk, "Was ik daarnet aan het dromen dan, want je zag er best geschrokken uit hoor" zei ik onschuldig

    Rossella.

    "In mijn dromen?" Zegt hij bedenkelijk, "Was ik daarnet aan het dromen dan, want je zag er best geschrokken uit hoor" Zegt hij er dan onschuldig achteraan. Ik negeer hem en loop door. "Jason! Summer!" Roep ik glimlachend, waarna ik naar ze toe ren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik zucht zachtjes en blijf staan. Ik heb eigenlijk niet echt veel zin in die drukte. Ik draai me om en loop weer naar het strand. Ik laat me neerzakken in het zand en sla mijn armen om mijn opgetrokken benen. Mijn blik staat vast op het water die met golven op het strand terechtkomt.

    Summer

    Ik hoor iemand mij en Jason roepen. Ik stopte met dansen en kijk om. "Rossella" riep ik lachend terwijl ze onze kant op rende. "Voor iemand op de vlucht?" vroeg ik lachend. Dit was namelijk altijd iets wat ik deed als ik voor iemand op de vlucht was

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 14:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Rossella" Roept Summer lachend. "Voor iemand op de vlucht?" Vraagt ze dan nog steeds lachend. "Ja, voor die acteur daar" Zeg ik en werp mijn blik even op naar achter en zie dat Liam zich heeft omgedraaid en zich op het zand laat vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    Ik zucht en loop naar buiten. Met mijn boxen en iPhone in mijn hand loop ik naar het midden van het domein. Ik zet de muziek aan en zet mijn iPhone erin. Ik zoek een nummer en luister naar de beat. Het duurt niet lang voordat ik verschillende moves die in de categorie van Breakdance.

    Summer

    Ik volgde haar blik en kwam uit bij Liam die zich op het zand liet vallen.
    "Ah die acteur" lachte ik. "Goed idee om hier naartoe te vluchten" voegde ik er nog lachend aantoe.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 14:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Ah, die acteur" Lacht ze. "Goed idee om hier naartoe te vluchten" Voegt ze er nog lachend aantoe. "Dat vond ik dus ook" Zeg ik en luister naar de nieuwe beat die via mijn oor mijn hersens bereikt. "Wie is dat?" Vraag ik aan Summer en richt mijn blik op de jongen die wat breakdance moves aan het doen is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    Opnieuw volg ik haar blik en kom uit bij Benjamin. "Ach dat is Benjamin hij zit bij Eliza,James en Ailynn in de crew " zei ik lachend terwijl ik over mijn schouder naar de andere drie keek. "Wie er nog meer bij die hoort is nog een raadsel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Halverwege het liedje trek ik mijn shirt uit en ga verder. Het is mijn lievelingsstijl, Breakdance. Hip-Hop enzo zijn ook wel leuk hoor, maar Breakdance die ik het liefst. Ik voel een blik op me branden maar het boeit me niet echt.