• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Chrissie

    Wanneer ik Lucille en een jongen die me niet meteen bekend voorkomt passeer hoor ik hem zo hard slijmen dat een slak er niks tegen kan beginnen.
    "Ugh, uitslover," mompel ik terwijl ik met mijn ogen rol. "Luci, kom je?"
    Ik wacht niet tot ze antwoord en loop alvast weg, ik heb geen behoefte om het geflirt bij te wonen. Schoorvoetend ga ik naar Blanda lopen.
    "Het spijt me," zeg ik zachtjes. "Jij en Aaron zijn een leuk koppel, je maakt hem duidelijk gelukkig. Ik sta jullie niet in de weg. Ik was alleen bang dat je hem zou kwetsen."
    Ik tover een klein glimlachje tevoorschijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik zie Chrissie op me afkomen. Ik heb enorm de neiging om weg te lopen maar iets houd me tegen.
    "Het spijt me," zegt ze zachtjes. "Jij en Aaron zijn een leuk koppel, je maakt hem duidelijk gelukkig. Ik sta jullie niet in de weg. Ik was alleen bang dat je hem zou kwetsen."
    Er staat een klein glimlachje op haar gezicht. Ik tover zo'n zelfde glimlach op de mijne en ik omhels haar.
    "Ik begrijp het," zeg ik zachtjes. "Maar ik zou Aaron nooit opzettelijk pijn doen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lucille.
    Wanneer hij me complimenteerd over mijn uiterlijk, moet ik even blozen. Er zijn wel meerdere jongens geweest die het hebben gezegd, hij meent het ook. Dat zie ik in zijn ogen. "Nogmaals dankje," Ik hoor een fluitje. De wedstrijd begint weer. "Ik moet gaan, zie je straks nog wel," Een moment twijfel ik, maar druk dan toch een kusje op zijn wang. Ik loop weg, terug naar de rest van de cheers.

    [Jason en Dave voetballen mee. Lucille is bij de cheers. Ik moet gaan,]

    Chrissie

    Ik glimlach breed wanneer Blanda me omhelst en sla mijn armen ook om haar.
    "Ik begrijp het. Maar ik zou Aaron nooit opzettelijk pijn doen," zegt ze zachtjes. Ik knik. Dat weet ik wel, maar je hoeft niet altijd iemand met opzet te kwetsen.
    Ik laat Blanda los, geef haar een schouderklopje en ga in de formatie staan en kijk even over het veld, naar de spelers en cheerleaders van de andere school.
    "U.G.L.Y., you ain't got no alibi, you're ugly," zing ik stilletjes voor de grap. Lachend kijk ik naar Blanda en Lucille.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Riker

    "Ik moet gaan, zie je straks nog wel." Ik zie enige twijfel en dan drukt ze een kus op mijn wang. Waarna ze wegloopt en zich bij de andere cheers voegt.
    Ik ga met mijn hand over mijn wang en glimlach.
    "Ja, straks." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blanda

    Ik volg Chrissie naar de opstelling.
    "U.G.L.Y., you ain't got no alibi, you're ugly," zingt ze stilletjes.
    Lachend schud ik mijn hoofd. Eerlijk gezegd houd ik niet zo van dit soort spelletjes. Ik ben gekomen om te Cheeren en niet om andere belachelijk te maken. Ik schud met mijn kont om al mijn spieren los te maken.
    "Let's go ladies!" roep ik hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Let's go ladies!" roept Blanda.
    Ik zwaai mijn been omhoog tot naast mijn hoofd en steek mijn armen in de lucht om wild met mijn pompoms te zwaaien.
    "Gooooo William Johnson Wolves!" roep ik enthousiast.
    Als de jongens net zo goed spelen als net, dan kunnen we misschien winnen. Ik probeer zoveel mogelijk naar ons jongens te kijken en niet naar de reuzen van het andere team.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Gooooo William Johnson Wolves!" roept Chrissie.
    Met een grote lach op mijn gezicht volg ik de jongens op het veld. We kunnen winnen! Ik spring in de lach als onze jongens een punt scoren. Lachend doe ik ons dansje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    De bal wordt nog een aantal keer over gegooid en de cheer leaders staan ons uitbundig aan te moedigen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht wanneer ik de bal in handen krijg. Ik ren ermee naar de lijn en kan net op tijd wegduiken voor een aanval van het andere team. Ik rol over de lijn en spring recht om de bal neer te gooien.
    "TOUCH DOWN!" schreeuw ik lachend.
    Ik hoor het publiek juichen.

    Chrissie

    Wanneer Damon een punt scoort begint Blanda lachend een dansje te doen. Ik barst in lachen uit en doe met haar mee om vervolgens luid te applaudisseren. Ik spring in het rond van vreugde en ga dan blozend weer in de opstelling staan. Ik wacht op teken van Alyson of Valerie om een yell te beginnen.
    Nerveus kijk ik toe naar de rest van het spel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivy
    Ik begin hard te juichen als Damon een touch down maakt. 'Go Damon!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    Wanneer er een touch down gemaakt word juich ik met het publiek mee.
    Volgens mij word deze wedstrijd gewonnen door onze school!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dave.
    Dit keer krijg ik de bal in mijn handen, ik ren, maar door de drugs die ik vanochtend perongeluk heb ingenomen is een deel van mijn snelheid weg. Ik probeer harder te rennen, maar het lukt me niet. De tegen partij heeft me te pakken en ik kan de bal met één hand nog net weggooien. "Damon!" Schreeuw ik.

    Lucille.
    Ik werp een blik naar links, daar zie ik Riker zitten. Er komt een grijns op mijn gezicht en ik moedig het footballteam aan. Ik hoop dat ze winnen! Ik kijk van Alyson naar Chrissie en dan naar Valerie. Mijn ogen hebben de blik: 'Laten we een yell beginnen'.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:40 ]

    Damon

    De bal wordt opnieuw in getrapt en terwijl ik aan het lopen hoor ik plots mijn naam. Ik draai me om en zie Dave rennen. Ik zie de bal nergens tot ik omhoog kijk. Ik zie hem op me afkomen en geef één van de tegenspelers een trap tegen zijn kuiten zodat hij op handen en knieën terecht komt. Ik stap op zijn rug en spring naar de bal die ik gelukkig net kan vangen. Ik land niet al te zacht maar weet nog snel overeind te krabbelen. Ik zoek naar Tyler maar zie hem nergens tussen de reuzen. Dan zie ik Jason een eind verder.
    "Jason!" roep ik terwijl ik de bal naar hem gooi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.