• Ja, ik ben er vroeg mee, maar ik zie het gewoon nu al zo hard zitten dat ik het topic al aanmaak. Zo kan je al beginnen plannen en de datum vrijhouden.


    Waar spreken we af? in Oostende, België dus, want daar gaan de meeste treinen naartoe.

    Wanneer? Op het begin van de zomervakantie, in de eerste week. donderdag 5 of vrijdag zes juli
    -Hoelaat? Dat beslissen jullie... 13h?
    -Tot hoelaat? Tot jullie ons beu zijn of je naar huis wilt/moet gaan.

    Wat gaan we doen? Naar het zee'tje, op het strand zitten, ijsje eten, terrasje,...

    Pizza Hut (over de middag, details komen later) Wie gaat er dan al mee? (om 11h in Oostende)
    x Bo -lynnx
    x Evelien -Colfer
    x Erica -Scandal en Aline
    x Goedele -Istaya
    x Nele -Flemish

    Voorstellen zijn welkom

    Wie komt er?
    Zeker:
    x Bo -lynnx
    x Erica -Scandal en Aline
    x Evelien -Colfer
    x Goedele -Istaya
    x Nele -Flemish

    Misschien:
    x Chiara -Marling
    x Elisa -Februharry
    x Elise -Gancanagh
    x Ellen -Sanjit
    x Stephanie -Yulivee
    x Marie -Histoire
    x Nana -Errin
    x Sander -Glaedmir
    x Sterre -Savant
    x Yoni -Dubhe

    Heel misschien:
    x Ellen -Eleos
    x Lies -CHINOS
    x Manon -Biologist
    x Sarita -Buddy

    Link naar de facebookpagina van de meeting in de groep quizlet.nl Om iets te zien, moet je wel lid zijn van de quizletgroep op facebook.
    Indien er verkeerde namen staan, sorry. Ik zet de namen die ik ken en anders zet ik wat er op je profiel staat.
    Indien je (heel misschien) komt, neem je best een abo op dit topic.

    Gelieve naamsveranderderingen door te geven!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:00 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Narissa schreef:
    (...)

    Kan ik begrijpen ^^
    Al ga ik wel vragen of ik zo laat mogelijk daar mag vertrekken, dat ik toch nog zo lang mogelijk kan blijven :3


    Haha, oké.
    Ik moet ook nog zien. Als ik tegen elf uur thuis ben is dat voldoende. Denk ik.

    Als het goed is hebben we de dag erna de bus om zeven uur 's morgens. En dan gaan we naar Zweden. Compleet met openbaar vervoer. Zo niet, moeten we om negen uur in Aachen zijn, wat een half uurtje rijden is. (wbw)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha :')
    Ik heb denk ik niets te doen, de volgende dag, dus ja ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    je ziet maar hoe lang je blijft,
    ik denk dat ik en nele ten laatste tot 6u30 zullen blijven, te zien wanneer er een bus is, want we zullen met de bus gaan in plaats van met de trein

    Normaal zullen wij wel tot 18h30 in Oostende blijven tot onze bus er is. Dan hebben we een overstap om 19h30 in Brugge en zijn we om 20h(15) thuis. Het kan ook zijn dat we met m'n vader kunnen meegaan vanuit Brugge, maar daar vrees ik voor, vermits jij ook meegaat, Bo. Dat ik omrijden en daar is mijn pa niet al te blij mee ;P

    Jullie zijn vrij qua uren om te vertrekken.
    En om hoelaat willen jullie eigenlijk dat het start? Het hangt van jullie af; wij hebben om het uur bussen; jullie moeten maar even zeggen hoelaat je wilt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tegen één uur, twee uur?
    Ik doe er twee en een half uur over om daar te geraken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal er ook twee uur overdoen. Terwijl ik nog geen dertig km ervan woon. Haha. Bussen -.- En normaal gaan ze nog eens snoeien in het aanbod in onze deelgemeentes. Nee. Oké...

    Ik denk dat het beste is tegen één uur.
    Twee uur vind ik nogal laat als je naar de zee gaat, maar dat kan aan mij liggen...
    Uhm. En aangezien jullie waarschijnlijk ook vroeg(er) doormoeten, vind ik 13h ook handiger.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oké, één uur.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flemish schreef:
    Ik zal er ook twee uur overdoen. Terwijl ik nog geen dertig km ervan woon. Haha. Bussen -.- En normaal gaan ze nog eens snoeien in het aanbod in onze deelgemeentes. Nee. Oké...

    Ik denk dat het beste is tegen één uur.
    Twee uur vind ik nogal laat als je naar de zee gaat, maar dat kan aan mij liggen...
    Uhm. En aangezien jullie waarschijnlijk ook vroeg(er) doormoeten, vind ik 13h ook handiger.


    nele ik zal direct eens kijken voor de bus uren, want ik denk dat dat we er meer dan 2uur zullen overdoen

    oja lynnx => everx

    nele, aangezien je niet op msn zit:
    buslijn 35 : 57min
    buslijn 52 : 78 min
    buslijn 54 : 55 min
    buslijn 33 + 0 : 20 + 42 min

    is buslijn 0 een lijn? ;P
    Oké, dan nemen we den 35, hé.
    Ik zal... online komen... dan...
    Oh, ja, normaal zullen we de vrijdag dan naar Brugge gaan, oke? Of de zaterdag...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil heel graag, maar ik heb echt geen idee hoe ik er moet komen en hoe lang ik moet reizen, ik ben er vorig jaar in de buurt geweest met de zijspanclub en toen hebben we maar een kleine twee uur moeten reizen.
    Iemand die weet hoe ik uit kan vinden hoe/hoe lang ik moet reizen vanuit Goes?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Flemish schreef:
    is buslijn 0 een lijn? ;P
    Oké, dan nemen we den 35, hé.
    Ik zal... online komen... dan...
    Oh, ja, normaal zullen we de vrijdag dan naar Brugge gaan, oke? Of de zaterdag...


    amai nele, jij wordt slim
    0 is de kusttram
    het zal erop neer komen welke best aansluit ehn

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:43 ]

    Zayniak schreef:
    Ik wil heel graag, maar ik heb echt geen idee hoe ik er moet komen en hoe lang ik moet reizen, ik ben er vorig jaar in de buurt geweest met de zijspanclub en toen hebben we maar een kleine twee uur moeten reizen.
    Iemand die weet hoe ik uit kan vinden hoe/hoe lang ik moet reizen vanuit Goes?


    waar ligt Goes?
    ik ben niet echt zo slim
    ik weet dat het vanuit antwerpen ongeveer 2uurtjes is

    everx schreef:
    (...)

    waar ligt Goes?
    ik ben niet echt zo slim
    ik weet dat het vanuit antwerpen ongeveer 2uurtjes is

    In Nederland, Zeeland, Zuid-Beveland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Ik wil heel graag, maar ik heb echt geen idee hoe ik er moet komen en hoe lang ik moet reizen, ik ben er vorig jaar in de buurt geweest met de zijspanclub en toen hebben we maar een kleine twee uur moeten reizen.
    Iemand die weet hoe ik uit kan vinden hoe/hoe lang ik moet reizen vanuit Goes?

    Naar grote stad in België reizen (Gent, Antwerpen, Brugge) en van daaruit een trein nemen naar Oostende.
    Anders zou ik niet weten...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please