• Hoi...

    Ghehe ik vraag even om advies, kijk:
    Laatst hadden we schoolfeest en daar heb ik gedanst met een jongen, geschuurd, mja hij is kleiner dan ik........... De dag ervoor ging het uit met zijn vriendin, gedeeltelijk ook speciaal voor mij :$. Hij zegt dat hij me leuk vind enzo I Love You je bent alles je bent een engel enz. en we liggen dagelijks nog tot 12 uur te praten of gewoon tot een van ons in slaap valt xd en dit is nu al 3 weken zo, maar het is zeker meer dan alleen vriendschap.
    Mja laatst was dus valentijnsdag, maar hij heeft me dus niet gevraagd, ook omdat we geen tijd hadden toen ik thuis kwam had ik een lief berichtje van hem waar ook in stond dat ik gwn zijn valantijn was die dag
    Ik ben erg goed bevriend met zijn beste vriend, en die zegt tegen mij dat ík hém moet vragen, omdat hij het zelf niet zou durven volgens hem.

    Wat nu?.
    :$
    oxoxoxo


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ga er voor. Als deze jongen je leuk vind. Misschien is hij gewoon wel een beetje verlegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    1. Dat hij kleiner dan jou is, maakt als het goed is niet uit als van 'm houdt.
    2. Vraag jezelf af of je in het echt ook interessante gesprekken met hem kan houden, in plaats van alleen via msn of whatever.
    3. Tenzij hij dit soort dingen tegen ieder meisje zegt, is de kans groot dat als je hem vraagt hij ja zal zeggen :]. Gewoon doen dus.


    i put the fun in funeral

    Oh, hey jullie zijn 13, hij krijgt nog zijn groeispurt denk ik :')


    SLOAN.

    Kowalewicz schreef:
    1. Dat hij kleiner dan jou is, maakt als het goed is niet uit als van 'm houdt.
    2. Vraag jezelf af of je in het echt ook interessante gesprekken met hem kan houden, in plaats van alleen via msn of whatever.
    3. Tenzij hij dit soort dingen tegen ieder meisje zegt, is de kans groot dat als je hem vraagt hij ja zal zeggen :]. Gewoon doen dus.


    Haha ja we zitten bij elkaar in de klas, en iedereen word er echt gek van dat we de HELE tijd onder en tussen de lessen zitten te flirten maar niks hebben ;) en ja hoor we hebben ook interessante gesprekken, over alles wel, in het echt en via whatsapp op msn...


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Boggs schreef:
    Oh, hey jullie zijn 13, hij krijgt nog zijn groeispurt denk ik :')


    Daar ga ik wel vanuit ;) haha


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo