• Haaii,

    Ik ben jaloers op de mensen die in 2vwo zitten. Zij hebben allemaal een macbook (laptop van Apple) gekregen en nou moeten ze daarmee werken alle lessen. Er is een jongen blijven zitten bij ijn klas en die heeft nu wel een macbook. Hij is echt van hem, dus hij mag m houden en hij doet heel de tijd stoer door met zijn mac op het schoolterrein te lopen ):
    Maar mijn leraar Ak zegt dat ze, als het goed gaat, in de onderbouw,iedereen een mac krijgt. Maar ik zit dus in de bovenbouw volgend jaar. Ik hoop zoo dat wij m dan in de 5e of 6e krijgen!!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:01 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    What's the problem? Be happy for them.
    Hoewel ik het wel zwaar belachelijk vind van de school. :'D
    Bij mij hadden ze op school allemaal al een ipad gekregen. Belachelijk.

    haha aahw. Mijn school is gierig, ze geven alleen maar huiswerk of eeen snoepje :SS


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Ik zou stiekem niet eens met laptops willen werken, want ik krijg knallende koppijn als ik te lang aandachtig naar een scherm staar(cat)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik leer liever uit de boeken als via een laptop of macbook ;)
    Boeiend, zo gaat het al jaren.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ach, wees blij. Wij moeten zelf ons eigen lesboek maken in drie weken voor een bepaald vak (met de hand, tekeningen zijn verplicht en alles wat de leraar(es) zegt moet er aan het einde van die drie weken in staan). Hooray voor het vrije schoolse onderwijs. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sting schreef:
    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')


    comfort in c h a o s

    hm ik heb eerlijk gezegt liever papieren boeken (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het enige wat ik van school krijg is onvoldoendes en hoofdpijn.


    i put the fun in funeral

    Sting schreef:
    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')


    Tell me about it, stud.

    Sting schreef:
    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')

    Sting schreef:
    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')
    + Ik ben nog blij als ik een snoepje krijg op school :'D


    Shoganai i ne~

    Ik weet zeker dat niemand hier het heel erg zou vinden als ze een Macbook zouden krijgen. Maar oké.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sting schreef:
    First world problems. Wij hebben allemaal geen laptops, so what :')

    Welles, maar die worden alleen gebruikt op de derde verdieping + alleen voor de natuurvakken :Y)

    OT: zeur niet. De wereld gaat er niet aan, omdat jij niet je eigen laptop hebt :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Welles, maar die worden alleen gebruikt op de derde verdieping + alleen voor de natuurvakken :Y)

    OT: zeur niet. De wereld gaat er niet aan, omdat jij niet je eigen laptop hebt :W

    Mogen jullie die houden?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."