• It's all about High School drama


    Hey babes! Sanne en ik zoeken rolletjes voor een story die we samen gaan schrijven. Een beetje een High School achtig tintje en we zoeken best veel rollen!

    Wat staat op ons boodschappenlijstje:
    # Footballspelers.
    # Cheerleaders.
    Wees origineel met deze! Captain en co-captain kijken we wel. Je mag bij rol invullen als voorkeur. Sanne en ik vullen beide ook een cheerleader in.
    # Nerds.
    # Muzikanten.
    # Bad boys, gothics en emo's etc.
    # Verras ons met wat je nog kan verzinnen!

    Wat moet je invullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Karakter: Wees origineel! No perfection allowed.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Geen Shay Mitchell, Heather Morris en Niall Horan, Josh Hutcherson!
    Familie:
    Hobby's:
    Extra: Alles wat ons nog interesseert. Favoriete schoolvakken, vrienden, relaties, interesses.

    Zoals Sanne zou zeggen: thanks y'all.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:39 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil graag iets invullen voor jullie, maar ik heb nu niet zo veel tijd. Ik doe het vanavond wel!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Footballspeler.
    Naam: Sam.
    Achternaam: Guetta. Het grappige is dat Sam vaak zegt dat hij ergens familie is van de wereldberoemde David Guetta, en tegelijk zelf ook DJ is.
    Volledige naam: Sam Emmett Noah Guetta.
    Karakter: Sam is zo'n jongen die je mag of juist niet mag. Hij is een typische footballspeler en harstikke populair op school, terwijl het zo'n leuke jongen nog niet is. Hij maakt vaak mensen belachelijk, haalt irritante dingen uit en heeft iedere week een ander meisje. Sam vindt het ongelofelijk moeilijk om zijn gevoelens te laten zien. Hij huilt niet zomaar en vindt jongens die wél huilen altijd homo. Sam zit vol met vooroordelen, heeft een hekel aan mensen die hem niet aanstaan en laat dit ook altijd weten. Maar zijn handen uitsteken, doet meneer niet. Dan fokt hij één of andere badboy, bij wie hij wel goed ligt, op en laat een zielige nerd in elkaar slaan. Sam is eigenlijk de grootste schijnheil die er op school rond loopt, maar wie er ook altijd gemakkelijk vanaf komt omdat hij zo makkelijk praat. Sam bezit veel humor en maakt mensen graag aan het lachen. Hij is wel iemand die voor zijn vrienden opkomt.
    Uiterlijk:


    Zac Efron.
    Familie: Sam komt uit een heel rustig en relaxed gezin. Zijn ouders zijn trots op hun zoon en moedigen alles wat hij doet aan, behalve als het echt heel erg is. Zijn vader, Drew, kan het goed met zijn zoon vinden en vindt het fijn om met hem ergens over te praten. Sam's moeder, Michella, houdt zielsveel van haar zoon en vertroetelt hem helemaal. Sam heeft nog een jonger broertje, Tristan van zestien. Sam is blij dat Tristan naar een andere school gaat, want hij vindt Tristan de grootste sukkel die er bestaat. Sam daagt hem dan ook vaak uit en zit, als ze gaan stoeien, altijd boven op hem - omdat Tristan totaal niet atletisch is.
    Hobby's: Sam doet niet alleen aan football, maar is ook zeer actief bezig met DJ zijn. Hij mixt al zijn eigen tracks en wordt weleens ingehuurd op een feest. Dit is echt zijn grote passie en hij wil net zo bekend worden als zijn zogenaamde oom David Guetta. Daarnaast doet hij aan gewoon voetbal en hardlopen. Hij vindt feesten geweldig en heeft ook geen problemen met een drankje doen.
    Extra: Sam heeft al een tijdje een oogje op Frankie, maar dat zou hij nooit toegeven. Telkens als hij haar ziet lopen met een jongen, wil hij die jongen persé iets doen. Maar hij weet dat hij haar niet ziet staan, ze ziet hem als een gewone vriend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Nerd.
    Naam: Mila.
    Achternaam: Green.
    Volledige naam: Mila Alyssa Eliana Green.
    Karakter: Ze is heel erg slim, zonder veel te hoeven doen waardoor ze veel tijd overheeft voor andere dingen. Mila lijkt een porselijnen poppetje in haar voorkomen en lijkt heel breekbaar, maar schijn bedriegd. Als ze beslissingen maakt kan je haar er niet zomaar van afbrengen wat haar heel koppig maakt.
    Mila is een heel lieve meid die altijd voor iedereen klaar staat. Ze is heel lief en begrijpend en is heel rustig. Eigenlijk is ze heel verlegen tegenover mensen die ze niet kent en als je met haar wilt praten zal je zelf een gesprek moeten aanknopen omdat ze zelf te verlegen is om iets te zeggen. Als ze je heel erg vertrouwd, is ze heel spontaan en maakt grapjes met je. Je zal haar nooit horen klagen over dingen. Ook zal ze zichzelf nooit op de voorgrond plaatsen. Ze heeft iets liefs en jongens zouden het nooit in hun hoofd halen haar te pesten. Ze hoeft maar met haar ogen te knipperen en ze wind iedereen zo om haar vingers. Ze is het lievelingetje van alle leraren en erg gewild bij de jongens. Veel meiden mogen haar niet en zijn jaloers op haar lieflijkheid, en schoonheid.
    Uiterlijk: Sorry hoor, maar de link doet het echt niet.(Mila Kunis)
    Mila Green is een mooi meisje, met lange bruin krullen en blauw-groene ogen. Ze heeft een iets getinte huid, maar dat komt door haar vader die uit het buitenland komt. Ze heeft erg vrouwelijke vormen, ze is best lang en haar gewicht is normaal. Ze heeft een mooie lach en witte tanden. Mila heeft een beugel gehad dus haar tanden staan perfect recht.
    Familie: Mila woont bij haar vader. Ze kent haar moeder, Merle, niet want ze is gestorven toen Mila 3 jaar oud was. Haar vader, James, is haar alles, en niemand mag iets verkeerds over hem zeggen. Mila heeft ook een jonger zusje, Meia.
    Hobby's: Studeren, Lezen, Klassieke muziek luisteren en dwarsfluit spelen.
    Extra: Haar relatie is zojuist verbroken, dus ze is single. Ze heeft maar 2 goede vrienden, want ze is veel te verlegen voor meer. Haar favoriete schoolvak is wiskunde, maar ze is toch overal goed in. Zelfs in gym. Bijna niemand kent haar op school. Ze is geïnteresseerd in een jongen, maar dat is een bad boy, en die zal haar nooit zien staan. Uitgaan doet ze bijna niet.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 16:36 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik ga nog één invullen als ik mag :'DDD


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik ga nog één invullen als ik mag :'DDD


    Haha ligt eraan welke rol. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha ligt eraan welke rol. :Y)

    Wat is er nog vrij?


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)
    Wat is er nog vrij?


    Een footballspeler kan nog, een muzikant ofzo? We hebben geen cheerleaders of nerds meer nodig, iig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Een footballspeler kan nog, een muzikant ofzo? We hebben geen cheerleaders of nerds meer nodig, iig. (:

    Ik doe nog wel footballer dan :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Een footballspeler kan nog, een muzikant ofzo? We hebben geen cheerleaders of nerds meer nodig, iig. (:


    Mag ik nog een muzikant invullen? (:


    Not all those who wander are lost.

    Flanagan schreef:
    (...)

    Mag ik nog een muzikant invullen? (:


    Haha ja is goed. Misschien eentje met een leuke crush ofzo? Waar we een leuke verhaallijn bij kunnen maken? (krul)
    - dit mag Tomlinson ook doen hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Hoofd van schoolkrant.
    Naam: Jeffrey, zijn bijnaam is hoe origineel; Jeff.
    Achternaam: Newton
    Volledige naam: Jeffrey Timothy Newton
    Karakter: Jeffrey is een erg levendige en spontane jongen die zijn toekomst en ook die van anderen goed in ziet. Hierdoor houdt hij erg veel rekening met anderen en probeert hij ze overal mee te helpen, waardoor hij zelf vaak in de knoei komt met tijd en alles gehaast en gestresst moet regelen op het laatste moment. Hij is dus een enorme stresskip, maar presteert goed onder druk. Het is een slimme jongen die veel verstand van dingen heeft en dit dan ook graag laat blijken, hierdoor is hij wat uit de hoogte en verbetert hij mensen tot hun irritatie enorm vaak op punten. Hij is erg kritisch en past zich niet zo snel aan.
          Ondanks dit is Jeffrey niet iemand die zo snel bij een bepaalde vriendengroep hoort. Dit komt ook omdat hij erg dol is op nieuwtjes en werkelijk alles in de schoolkrant/jaarboek stopt, waardoor veel mensen een hekel aan hem hebben gekregen door de jaren. Dit is dan wel een rede waardoor hij nogal onzeker is en snel in trucjes van bijvoorbeeld cheerleaders trapt om hun huiswerk te maken.
          Wel is Jeff iemand die ontzettend creatief is, hij steekt graag zijn handen ervoor uit en loopt overal met een camera rond. Voor letterlijk alles zet hij zich voor de volle honderd procent in en hij is zeker niet een persoon die snel dingen opgeeft. Het is een doorzetter en tevens een perfectionist, alles moet er bij hem op en top uit zien.
          De jongen zit er echt mee in dat hij niet veel vrienden op school heeft en probeert dit feit eigenlijk te bekennen, want zo koppig is hij wel. Hij ziet de cheerleaders en footballspelers dus echt als vrienden, omdat ze wel eens ‘aardig’ tegen hem doen, omdat hij weer eens hun huiswerk gemaakt heeft. Dit doet hij enkel en alleen om er bij te horen namelijk, hij wilt er graag bijhoren. Buiten dit alles is Jeffrey een echte dierenvriend en zet zich in voor veel goede doelen, hij is een tikkeltje lui en heeft een hekel aan sporten en kan geen vlieg kwaad doen. De jongen is erg geduldig.
    Uiterlijk:


    Steven R McQueen
    Familie: Jeffrey woont in een normaal rijtjeshuis net buiten de stad samen met zijn vader, moeder, zusje en hond. Eigenlijk niet zoveel bijzonders aan. Het gezin heeft niet veel problemen, redt het makkelijk in de maand met het inkomen en heeft soms wel eens een ruzietje, maar wordt makkelijk opgelost.
          Het hoofd van het gezin is George Newton, tevens geschiedenisdocent op de school. Jeffrey schaamt zich er wel eens voor dat zijn vader hem les geeft en ontkent het feit dat hij zijn vader is, door te zeggen dat er zat mensen in de wereld zijn die Newton met hun achternaam heten. Ondanks dat heeft hij wel een goede band met zijn vader, maar is en blijft hij een moederskindje. Zijn moeder, Rosalie is verzorgster in een bejaardentehuis en werkt parttime, ze is dus een aantal dagen in de week thuis en maakt het huis dan schoon, etc.
          Ook heeft Jeffrey nog een jonger zusje, de dertienjarige Jill. Ze hebben wel eens ruzie, maar erg veel komt dit niet voor. Ook hebben ze een hond, een bordercollie genaamd Pickles.
    Hobby's: Jeffrey zijn grootste hobby is en blijft toch wel fotografie. Overal waar hij gaat neemt hij zijn camera mee en verliest deze niet uit het oog. Later hoopt hij ook professioneel fotograaf te worden voor één of andere bekende krant, maar we moeten eerst nog maar eens zien of dit gaat gebeuren. In zijn vrije tijd schrijft hij ook stukjes voor de schoolkrant en website, waar hij echt zijn leven in lijkt te steken. Hij is dol op roddels en post deze vaak, omdat hij het niet stil kan houden.
          Vroeger zat de jongen nog op basketbal, maar al snel is hij daar vanaf gegaan, omdat hij daar te lui voor was. Tevens heeft de jongen een obsessie met gamen en leest hij graag. Hoewel hij het niet snel zal toegeven kookt hij ook vaak met zijn moeder, wat hij echt leuk schijnt te vinden.
    Extra: Jeffrey is het hoofd van de schoolkrant en het jaarboekcommissie. Het is echt zijn leven en steekt hier dan ook enorm veel tijd in. Zijn lievelingsvak is Engels, omdat hij hier kan laten zien hoe goed hij wel niet is en mensen kan bekritiseren over hun slechte grammatica.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha ja is goed. Misschien eentje met een leuke crush ofzo? Waar we een leuke verhaallijn bij kunnen maken? (krul)
    - dit mag Tomlinson ook doen hoor. (:


    Ik maak hem/haar wel verliefd op een footballspeler/cheerleader. Zal ik een meisje of jongen doen?


    Not all those who wander are lost.

    Flanagan schreef:
    (...)

    Ik maak hem/haar wel verliefd op een footballspeler/cheerleader. Zal ik een meisje of jongen doen?


    Maakt echt niks uit. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha ja is goed. Misschien eentje met een leuke crush ofzo? Waar we een leuke verhaallijn bij kunnen maken? (krul)
    - dit mag Tomlinson ook doen hoor. (:


    OEEEEH JA IK WIL CRUSH DOEN !:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik dan de rol van die crush ook volledig invullen?


    all I want is the taste that your lips allow