• Haaii cuties<3
    Ik heb dankzij HelloxTOMx3 een nieuw idee. Nou, ze heeft me een idee gestuurd maar ik heb er iets anders van gemaakt. Maar ik wil wel jullie mening erover! En niet omdat je mij kent gaan zeggen dat je het SUPER of FANTASTISCH vind om alleen een rol te krijgen of omdat je me niet wil 'kwetsen' Believe me, mij kwets e daar niet mee hooaa^^ Nou, hre we go!

    'Lief! Het is aan jouw!' Ik zucht en snel het podium op. Tjah, de repetities van de TMF-awards moeten er ook komen. Samen met VJ Sean, de zanger van Nailpin moet ik dit jaar alles doen terwijl VJ Oli&Lynn gewoon de genomineerde moeten zeggen. Djeez ik bedoel, ik zit nog maar net hier en ik word al voor zo'n opdracht gevraagd! Wat een eer. Nade repetieties zie ik de affice nog eens goed en zie dat mijn lievelingsbandsZornik&Air Traffic. kwamen. Ik slaakte een kleine gil en na een tijdje was de dag weer om. Ik ben Annelies, de nieuwste VJ van TMF van België en mag de TMF-Awards presenteren. Welkom in mijn leven.

    What do you think?

    <3

    Ik vind het een übercool idee! xD

    @ Bomm
    Zal ik doen maar dat i wel irritant want dan gaan er minder mensen op afomen omdat er al zoveel gereageerd is =S

    leuk idee man supper sexy en ik wil ook en rol:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    @ Bomm
    Zal ik doen maar dat i wel irritant want dan gaan er minder mensen op afomen omdat er al zoveel gereageerd is =S

    klopt ja, maar het is helaas even niet ander. Laat maar weten als de titel moet worden verandert.

    Doe ik of ik vertel het een andere mod want vndaag komt die rollentopic er toch niet meer.

    Vet cool idee <3


    You can't touch music but music touch you