• x] Ik ben verliefd op iemand van 17 jaar. En op msn doet hij ook wel überlief tegen mij. Maar ik weet niet of hij weet dat ik 14 ben Ö En ik ben bang dat hij mij dan niet meer lief vind. En ik vind hem zo lief :$

    Das toch niet te jong lieverd,als hij nou 21 was,was het wat anders maar 17 en 14 maakt toch niet veel uit? =) succes er mee(A)


    Lalalalalalalala.

    Ik vind 3 jaar niet zo zeer veel verschil.. ;]
    ik vind het wel kunnen, als je hem maar goed duidelijk maakt wat je wel en niet wilt, en hij dat ook accepteert zie ik geen problemen. :Y)

    Het maakt niet uit als jij hem leuk en lief vind gwn er voor gaan ^^


    ~

    xD Oke. Maar ik vind het zo eng. Want wat als hij mij helemaal niet meer leuk vind. Ik heb wel verteld dat ik 14 ben. Maar misschien is hij dat vergeten en als ik an vertel dat ik verliefd op hem ben, gaat hij misschien dom doen ofzo x]

    maak je geen zorgen om die kleine 3 jaar verschil...
    ik ben pas bijna 14 en ben op iemand van 19... hij weet dat ik hem leuk vindt maar hij doet er niet zo enorm moeilijk over ofzo hij zegt alleen dat het mijn gevoelens zijn en dat hij er verder niks mee kan doen...

    Ik ben 15 en vind iemand van 19 leuk......??


    BabyCakes.x3.

    Ik ben 12 en heb bijna met iemand van 15 hij is bijna 16 dus ik vind het kunnen!


    I do not hook up.

    En aan je beshcrijving telezen is hij precies zoals de jongen die ik leuk vind XD


    I do not hook up.

    Das toch niet te jong lieverd,als hij nou 21 was,was het wat anders maar 17 en 14 maakt toch niet veel uit? =) succes er mee(A)



    Mee eens.


    I need you like a heart needs a beat