• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( ik ben zo terug)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Tuurlijk" zei ik en pakte haar iPhone aan
    "Oeh dan wil ik helpen" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Serieus, ik snap niet waarom hij denkt dat ik zijn vriendin ben, hij is een loser !" riep ik wanhopig.

    [Wil je Alex zo ook doen ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Vanaf nu heb je een nieuw vriendje dan" lachte ik en zocht zijn nummer op

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 17:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hmm, wat zei Teske dan ?]

    Amery

    Een gelukkig gevoel overstroomde me als een golf. Maar golven gaan ook weer weg. Zeker deze toen ik doorhad dat het alleen voor die sukkel is. "Ja" zei ik alleen maar.

    Midna schreef:
    Teske Velez

    Alex ging in een kleermakerszit zitten en ik voelde zijn armen rond om me heen. 'Ik weet het Tes,' zei hij. Ik verborg mijn gezicht in zijn shirt en begon te huilen. 'Ik mis haar zo,' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Tenzij je het niet alleen wilt voor het telefoongesprek" zei ik serieus
    eindelijk had ik zijn nummer gevonden en een lach kwam op mijn gezicht


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Mijn ogen werden groot waarna ik naar mijn schoenen keek met knalrode wangen. Viel het zo hard op ?

    Alex

    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer. "Denk niet aan het erge Tes, denk aan de mooie momenten" zei ik waarna ik op mijn tanden begon te bijten.

    Tristan

    Haar wangen werden knalrood en keek naar haar schoenen
    "Zeg eerlijk wat je op dit moment denkt Amery" zei ik nog steeds serieus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Hoe dringend ik mijn schoenen nog eens moet poetsen" zei ik terwijl ik bleef kijken naar de grond, "En of het echt zo opvalt" fluisterde ik er zacht achter, hopend dat hij het niet hoorde.

    Teske Velez

    Zachtjes werd ik heen en weer gewogen. 'Denk niet aan het erge Tes, denk aan de mooie momenten,' zei hij. Ik hield mijn gezicht verborgen in zijn shirt. 'I-ik kan het niet,' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Komop Tes, ik weet zeker dat je nog een moment herinnert waar je maar al te graag aan wilt denken" zei ik.

    Tristan

    "Het valt niet heel erg op maar wel een beetje maar het vreemde vind ik dat je niet door had dat ik jou leuk vindt
    Maar ik wou het niet zeggen omdat ik dacht dat je mij niet leuk vond" zei ik eerlijk
    "En je schoenen hoeven niet gepoest te worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer