• Heeeey peepz ^^ !
    Eerst en vooral een prettige feestdagen toegewenst, maar daarom hebben jullie niet op deze topicgeval geklikt.
    Nou, gisterenavond waren Selina, mijn stiefbroer en ik naar de laatste nieuwe Batman film (liefde aan de Joker) aan het kijken en dat heeft me op een idee gebracht ^^!
    Kent leeft in een pleeggezin sinds die ene allerlaatste ruzie van zijn ouders. Hij was nog maar negen... Ondertussen is hij al een typische puber van zestien jaar oud, woont bij een van de rijkste families van de stad en gaat dan ook naar de beste school. Maar iemand weet wie Kent is als hij 's nachts door de straten zwerft... (die 'wie' is een of andere superhero x3)
    'kay, I hope you allready loved that part. Nu de rollen:
    #BF Kent (meisje & jongen):
    #BF crush Kent:
    #Zusje Kent (onder de 15 is oké):

    Dat is het zo'n beetje Ö - als je er nog vindt, zeg maar ^^! Okay, en nu die super moeilijke vragenlijst --':
    Naam:
    Leeftijd (max 16):
    1 zin(netje) over de persoon, mag ook een deel van een liedje zijn dat bij de persoon past, of een typische uitspraak voor die persoon - max 3 zinnen [bv: I know I am a bitch, but not yours of If I'd learned from my mistakes, I'd be a f'cking genious by now]:
    Superheronaamgeval voor Kent (ghehe):

    Alvast thanks peepz (yay, Nederlands en Engels door elkaar --')!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    give me any 'rol' you want me to have.

    Naam; Melanie Rose.
    Leeftijd; 15
    Sick of crying, tired of trying, ya im smiling, but on the inside im dying.
    ^^
    en een naam voor Kent.
    Tsjaa, lastig, ik heb werkelijk geen idee :$
    maarik vind het wel een leuk idee ^^
    dus jij snel eraan beginnen ^^


    You move me ......... Kurt