• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Ik denk niet alles," zei ik, "Ik denk niet dat je me wilt bedanken voor onze ruzie's, discussie's, of hoe je ze ook wilt noemen" zei ik waarna ik mijn hoofd haar kant opdraaide.

    Tristan

    "Grappig hoor darling maar nee zo bedoelde ik het niet" grijnsde ik en liep naar haar toe aangezien ze nu op de grond lag
    "Gaat het?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik schudde mijn hoofd aangezien mijn rug nogal zeer deed, maar dat kon ook normaal zijn, had ik wel vaker. "Hoe bedoelde je het dan wel ?" vroeg ik grijnsend om van onderwerp te veranderen.

    Tristan

    "Je was toch niet blond darling dat zei je net zelf" grijnsde ik en ging op haar bed zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Ik denk niet alles. Ik denk niet dat je me wilt bedanken voor onze ruzie's, discussie's, of hoe je ze ook wilt noemen,' zei hij waarna hij zijn hoofd mijn kant op draaide. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien niet, maar ergens hadden ze wel nut,' zei ik zachtjes. 'Daardoor zijn we wel bepaalde dingen gaan doen. We hebben dingen over ons zelf verteld en ik heb toch nog geprobeerd te eten,' legde ik uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    "Ik ben ook niet blond" zei ik lachend, "En tuurlijk zag ik je staan ! Op een gegeven moment zag ik je zelfs dubbel" zei ik nog steeds lachend.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 16:59 ]

    Alex

    "Gaat het al weer ?" vroeg ik. We zaten hier nu toch al wel even. Niet dat ik het erg vond hoor.

    Tristan

    "Je snapt me echt niet he of doe je gewoon alsof" grijnsde ik terwijl ik van haar bed sprong en de koffer onder mijn bed vandaan haalde en begon met uitpakken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Gaat het al weer?' vroeg hij. 'Ja, praat er maar weer overheen,' zei ik met een lachje en knikte vervolgens. 'Ja. Het gaat al weer,' zei ik en ik stond voorzichtigjes op. Ik trok mijn jurkje goed en keek naar Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Wat overheen praten ? Ik kan er toch niet echt iets op zeggen" zei ik lichtelijk verbaasd terwijl ik rechtstond.

    Amery

    "Ik snap je half denk ik" mompelde ik terwijl ik naar mijn kast liep. Ik liep met het setje naar de badkamer en kleedde me om. Ik had koud.

    Tristan

    "Oke nu vraag ik me dus af of ik de moeite zal nemen om het uitteleggen of niet" grijnsde ik en gooide de lege koffers weer onder mijn bed en ging zelf op mijn bed zitten met mijn gitaar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Wat overheen praten? Ik kan er toch niet echt iets op zeggen,' zei hij verbaasd, terwijl hij ging staan. Ik haalde mijn schouders op. 'Was ook maar een grapje,' zei ik zachtjes en begon te lopen.

    [eten]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Oh Tes" zei ik grijnsend. Ik liep achter haar aan en sloeg mijn armen om haar middel. Zo tilde ik haar wat op. "Grapje ? Stout" zei ik waarna ik een kusje in haar hals drukte.

    Amery

    "Ik weet het niet, je kan je mond ook ergens anders voor gebruiken" zei ik waarna ik het papiertje uit mijn broekzak haalde en nadacht. Ik schreef weer wat op en stak toen het potlood in mijn mond.

    Tristan

    "Hm wat had je in gedacht" lachte ik en ging zitten
    "Kom zitten" zei ik terwijl mijn map van het nachtkastje pakte en begon te bladeren
    opzoek naar het juist nummer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik grijnsde even en schreef nog wat notenbalken op waar ik vlug de noten opschreef. Ik stak mijn potlood met blaadje weg in mijn bureaulade die ik op slot deed. De sleutel verborg ik veilig in mijn broekzak. Ik ging voor hem zitten en nam mijn gitaar. "Zeg het eens" zei ik glimlachend met mijn bekende Amery-lach.