• Oké. Kijk ik zit met een serieus probleem, ik ben best wel aan de dikke kant en ik probeer keer op keer om mijn gewicht te minderen, maar dat lukt me gewoon niet. Ik blijf maar tussendoortjes eten en eten. Ik kan er dus gewoon niet afblijven hoe graag ik ook wil. Ik weet dat je dan makkelijk zegt van blijf er gewoon af, maar dat is echt moeilijk! Als het straks zomer word en we gaan zwemmen e.d. zit ik naast mijn brood magere vriendin en dan zit ik er met gewicht naast. Als ik dan naar haar kijk en zie hoe mager zij is, zie ik mezelf nóg dikker. Ik zie echt tegen de zomer op nu. Ook al vertelt iedereen me dat ik niet dik ben, ik blijf mezelf dik zien, en nee ik heb geen anorexia want ik eet gewoon alles.

    Somebody tips?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:50 ]


    Everyday is a new day, with new changes.

    Ik heb exact hetzelfde! .__.
    Oh, geen kauwgom! Daar kríjg je juist honger van, dan vraag je er gewoon om. Je maag denkt dat je eet en blablabla. Niet doen dus!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Thankful schreef:
    Veel drinken. Daar krijg je sneller een vol gevoel van.
    En gezonde tussendoortjes eten.


    26 - 02 - '16

    Het beste is om gezond te gaan eten. in plaats van een paar snoepjes pak je een stuk komkommer. Het is eerst even wennen. Wat ook helpt is voldoende slapen, veel vocht drinken. Dus water, ice tea (Het liefst groen), gewone thee drinken. Absoluut geen koffie (Zorgt er voor de je vocht vast houd). En dat soort dingen. Ook helpt het om na 7 of 8 uur in de avond gewoon niet meer te eten. En jezelf bezig houden. Dan heb je het hongergevoel minder snel. Dit zijn maar een paar tips, en dit bedoel ik niet om iemand anorexia op te dringen of wat dan ook.


    Love sheds light one the darkest of times

    Veel drinken is een aanrader ;3
    Ik zou veel fruit of noten heten, want daar krijg je een sneller een vol gevoel van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voordat je iets eet, vraag je af waarom. Heb je echt honger? Verveel je je misschien? Kan ik het door iets gezonders vervangen? Dat heeft bij mij goed geholpen om mijn tussendoortjes te minderen.
    Verder inderdaad veel water drinken en sporten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Misschien een vreemde manier, maar wanneer ik een koek of iets dergelijks wil pakken, denk ik steeds hoe ongezond het is. Ik denk dan altijd; "Oh nee hier zal ik later kanker van krijgen of suikerziekte of hartvaatziektes of weetikveelwat." En dan wil ik al geen koek meer eten. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Volhouden, het lukt je wel :]
    Ik heb honderden keren proberen op dieet te gaan en telkens mislukte het, tot vorig jaar. Toen ben ik 14 kilo afgevallen. Voor je wil afvallen, moet je wel zeker weten dat je iets dikker bent, aangezien iedereen zegt dat je niet dik bent.
    Als je toch op dieet wilt gaan, kan ik je volgende tips geven:
    - Veel water drinken
    - Veel fruit en groenten eten
    - Varieer in je voeding
    - Probeer minder te snoepen
    - Vermijd frisdrank
    - Zeg tegen jezelf dat dit iets is wat je wil, maar dat je het niet moet.
    - Wees niet te streng voor jezelf, af en toe snoepen mag.
    - Doe een sport die je graag doet.
    - Sla nooit, maar dan ook NOOIT een maaltijd over. Anders slaat je lichaam vet op als reserve.
    - Eet geen kauwgom. Anders geef je je lichaam het signaal dat je aan het eten bent, maar je krijgt niets binnen, waardoor je meer honger krijgt.
    - Slaap voldoende

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:19 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    JDaniels schreef:
    Veel water drinken, probeer gezonde tussendoortjes te eten, en maak een deal met je moeder dat ze geen ongezonde shit meer mag kopen en jij moet jezelf ook aanleren dat je er niet meer aan mag zitten, probeer meer te sporten en gewoon meer te bewegen, vaker wandelen misschien? En probeer gewoon niet ongezond te eten! Heeft mij ook geholpen!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    RainbowDay schreef:
    Veel drinken is een aanrader ;3
    Ik zou veel fruit of noten heten, want daar krijg je een sneller een vol gevoel van.

    Noten zijn wel gezond maar geen aanrader voor als je wil afvallen. Een paar noten, oké. Maar het zijn dikmakers.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Echt heel erg bedankt voor al jullie tip e.d. Ik ben er al mee bezig, nu maar hopen dat het gaat werken (:


    Everyday is a new day, with new changes.

    Probeer dan dingen te eten met heel weinig caloriën. Alleen water drinken en gezondere tussendoortjes en elke dag wat aan sport doen. Stukje fietsen/ hardlopen/ work out doen (push ups, sit ups etc.) enzo
    + van fruit (dranken) wordt je juist dikker, vanwege de grote hoeveelheid koolhydraten

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:59 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Probeer dan dingen te eten met heel weinig caloriën. Alleen water drinken en gezondere tussendoortjes en elke dag wat aan sport doen. Stukje fietsen/ hardlopen/ work out doen (push ups, sit ups etc.) enzo
    + van fruit (dranken) wordt je juist dikker, vanwege de grote hoeveelheid koolhydraten

    Ik denk dat dat weer ongezond is D: dan krijg je te weinig binnen ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik snap dat je je dik voelt naast je vriendin die mager is, maar geloof me, als je zo mager bent is het ook niet leuk
    ik kan het weten, ik heb jaren ondergewicht gehad
    maar dat wil je denk ik niet horen

    drink geen frisdrank, maar water
    als je een tussendoortje wilt, neem een stuk fruit ipv snoep
    en doe aan sport, of ga met die fiets of lopend naar school (als dat te doen is)

    HoranNiall schreef:
    Ik heb exact hetzelfde! .__.
    Oh, geen kauwgom! Daar kríjg je juist honger van, dan vraag je er gewoon om. Je maag denkt dat je eet en blablabla. Niet doen dus!

    I know the feeling..

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:56 ]


    You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.

    Cesare schreef:
    Wat is precies het probleem als iedereen zegt dat je niet dik bent? Ik bedoel, zijn ze blind of denk je dat iedereen zit te liegen tegen je? :/

    Heb trouwens geen idee, maar denk dat veel drinken idd helpt :3
    Dat laatste dus. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?