• Oké. Kijk ik zit met een serieus probleem, ik ben best wel aan de dikke kant en ik probeer keer op keer om mijn gewicht te minderen, maar dat lukt me gewoon niet. Ik blijf maar tussendoortjes eten en eten. Ik kan er dus gewoon niet afblijven hoe graag ik ook wil. Ik weet dat je dan makkelijk zegt van blijf er gewoon af, maar dat is echt moeilijk! Als het straks zomer word en we gaan zwemmen e.d. zit ik naast mijn brood magere vriendin en dan zit ik er met gewicht naast. Als ik dan naar haar kijk en zie hoe mager zij is, zie ik mezelf nóg dikker. Ik zie echt tegen de zomer op nu. Ook al vertelt iedereen me dat ik niet dik ben, ik blijf mezelf dik zien, en nee ik heb geen anorexia want ik eet gewoon alles.

    Somebody tips?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:50 ]


    Everyday is a new day, with new changes.

    HoranNiall schreef:
    Ik heb exact hetzelfde! .__.
    Oh, geen kauwgom! Daar kríjg je juist honger van, dan vraag je er gewoon om. Je maag denkt dat je eet en blablabla. Niet doen dus!


    There's power in the words you whisper.

    Negligible schreef:
    Geen frisdrank meer, 1.5 à 2 l water per dag, je tussendoortjes ALTIJD vervangen door gezonde vervangers, gezonder gaan eten, niet meer opscheppen en veel sporten

    Dat wilde ik zeggen lol
    Meestal eet je om de 6 uur. 7 uur 's ochtends ongeveer, 12 uur 's middags ongeveer en rond 6 uur 's avonds. Eet daartussen wel gewoon steeds 1 klein iets tussendoor, en dan een gezond iets. Dan eet je ongeveer om de 3 uur.

    Je kunt makkelijk tussendoortjes nemen, als je maar niet te vaak en/of te veel neemt.

    idk of je er wat aan hebt~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pericles schreef:
    Ik herken me hier precies in, maar zoals ze hierboven zeggen.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oh, en nog iets. Het kan helpen iedere dag op te schrijven wat je eet. Sowieso is het fijn om bij te houden hoe je eetpatroon eruit ziet (vaak eet je immers meer dan je gedacht had). Daarbij kan het je afremmen wanneer je iets wilt nemen zoals chocolade, omdat je dat niet op je lijst wilt schrijven. Vreemd, maar het kan helpen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het probleem bij jou is, is dat er dingen in huis zijn waar jij naartoe gelokt wordt. Je ouders leggen dit (misschien) in jouw zicht, waardoor jij weet dat er iets lekkers is en het dus wilt gaan eten?
    Je kan aan je ouders vragen of ze de ongezonde dingen weghalen en vervangen door gezonde dingen, of de ongezonde dingen (als ze die willen blijven kopen) verstoppen of ergens opsluiten zodat jij de verleiding kan weerstaan?

    Zelf ben ik ook bezig om een paar kilo's af te vallen en tot nu toe lukt het me aardig. Het is allemaal gebaseerd op discipline. Ik schrijf elke avond op in een 'Food Diary' wat ik eet en ik zoek van alles op hoeveel caloriëen het bevat. Zo zie ik wat ik eet en ontwikkel je discipline om misschien de volgende dag minder te eten, zo wordt je namelijk met je neus op de feiten gedrukt!

    Heel veel succes, ik ben er voor je! Pb'tje (als je het even niet ziet zitten) is binnen handbereik. X

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 11:30 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ga jezelf niet verplichten met een 'dodelijk' dieet of gaan uithongeren tot je mager bent. Want je moet iets vinden dat je hele leven kan blijven volhouden. Zo kan je nu ook hard gaan sporten en eens je het gewenste lichaam hebt stoppen maar wat voor nut heeft dat dan? Wat ik doe is dit:

    -Ik sta s'morgens iets vroeger op om 10 min. te gaan lopen. Bij koud weer doe ik 10min. oefeningen van een DVD. ik doe dit op een lege maag dat heeft het meeste effect. Tijdens vakantie's kan het ook een 15min. worden. En soms durf ik wel eens een dag over te slagen.
    - ontbijt als een keizer, lunch als een koning en dineer als een bedelaar (gezond)
    - Water, water en nog eens water. (Ook niet teveel dat is nu ook weer niet goed)
    -Wat ik op het begin wel deed was citroen water drinken, hiermee heb je je nodige vit.c binnen en water en door de citroen verminderd je eetlust. Op het begin is het misschien niet lekker maar het went wel.
    - Het eerste wat ik s'morgens na het lopen doe is een vol glas water te drinken om mijn maag te zuiveren of zoiets. Ik heb het gevoel dat het helpt dus ik blijf maar door doen.
    -Ik eet héél veel en heel graag, dus omdat ik geen goesting heb om op mijn eten te letten sport ik heel veel.En voor mij is zwemmen nog altijd het effectiefst, ik breng dan ook wel heel wat uren in het water door. Vind een sport die je graag doet en kan blijven volhouden. Je hele leven met tegenzin sporten is het nu ook weer niet.


    Ik heb weer te veel gepraat, ik hoop dat je er iets aan gehad hebt =')


    “Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile.”

    Thankful schreef:
    Veel drinken. Daar krijg je sneller een vol gevoel van.
    En gezonde tussendoortjes eten.

    bvb fruit ipv een reep chocola
    Veel leuke dingen doen zodat je minder tijd hebt voor tussendoortjes helpt ook. En bij het avondeten het bord goed volscheppen en bij het ontbijd meer dan 1 boterham eten.
    Veel thee drinken.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Rivendell schreef:
    Veel water drinken, simple but effective. Het is sowieso gezonder en daarbij heb je dan sneller een vol gevoel waardoor je dan misschien minder snel honger hebt en een tussendoortje neemt.


    Firm believer of all that is magic

    Christofer schreef:
    Ik herken me hier precies in, maar zoals ze hierboven zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 13:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rivendell schreef:
    Veel water drinken, simple but effective. Het is sowieso gezonder en daarbij heb je dan sneller een vol gevoel waardoor je dan misschien minder snel honger hebt en een tussendoortje neemt.


    comfort in c h a o s

    Veel mensen eten uit verveling, een redelijk gewone actie maar als 'ie uit de hand loopt ook erg ongezond, oftewel houd jezelf bezig.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 19:42 ]


    Let it come and let it be

    Waarschijnlijk heb je al genoeg aan de reacties die boven mij staan, maar ik herken mezelf hier wel in. ^^ Al heb ik het voordeel dat ik niet zo snel aankom, ongeacht wat ik eet. Dus mijn reactie is volkomen nutteloos. (krul)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik denk dat de anderen genoeg zeggen (aa) Ga anders in de zomer ofzo hardlopen, oordoppen in en HUP. (:


    Smile, like nothing could go wrong.