• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Chiya is nieuw, vanwege haar leeftijd ook 2e jaars denk ik.]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Nee, tweede. Ben gewoon nieuw, maar omdat ik achttien ben zit ik gelijk in de tweede, geloof ik. En jij?' vroeg ik.

    Dylan Drew Dawson

    'Ook tweede, dus we zitten samen in een klas denk ik,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Oh, leuk. Volgens mij heb ik morgen ook drama, kan ik zien hoe goed je bent,' grijnsde ik.

    Dylan Drew Dawson

    Ik grijns, 'Klinkt goed,' en neem een slok van mijn drinken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Wat vind je?' vroeg hij waarop ik de passen nog een keer herhaalde. 'Helemaal perfect!' zeg ik enthousiast en moest me inhouden om hem niet te omhelzen omdat ik zo blij was met dit stukje einde. 'Die hou je van me te goed,' glimlach ik naar hem en herhaal het stukje nog eenmaal.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik hoorde opeens Hatsuni Miku uit mijn broekzak komen. Ik zuchtte. Ik was het inmiddels gewend dat mijn iPod op de vreemdste momenten afging.
    Ik zette hem uit. 'Sorry, gebeurt wel vaker.'

    Dustin Samuel Jones

    Ik glimlachte, 'Mooi zo,' Ik probeerde me de dans nog eens te dansen en rustig ging ik stapje voor stapje de dans oefenen.

    [ Hey, k ga familie beneden en ze maken zich zorgen om me ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joan Alexis Moore.
    Eenmaal toen ik op zijn rug had gesprongen deinst de jongen achteruit, en keihard wordt ik tegen de muur aangedrukt. Een pijnkreet verliet mijn mond, en met dank dat hij me tegen de muur aandrukte, drukte ik met een van mijn vingers in zijn oog. Dat zal je leren, klootzak. Me zomaar tegen de muur aandrukken. Ik was niet van plan om zoveel op de pijn te letten. Dat was verloren tijd, en dat wilde ik niet. 'Moore, Davids en Fowler. Mijn kantoor, NU.' Hoor ik een strenge stem achter mij. Ik keek om, en zag een vrouw staan. Waarschijnlijk was dit dus de directrice. Fijn, had ik weer. Ze had de jongen overeind geholpen, en nam hem alvast mee. 'Gaat het een beetje?' vroeg Tyler aan me, terwijl hij het bloed onder zijn neus wegveegde. Hij had zijn hand uitgestoken, maar ik nam het niet aan. Als hij er nou niet mee bemoeid had. 'Zoals ik al vermeldde; ik hoef jou hulp niet, Superman.' Ik klopte mijn kleding af, en keek toen naar zijn gezicht. Leuk, wat zou Maxime hiervan zeggen? Ik kreeg een schuldgevoel als ik hier alleen maar aan denk.
    Ik keek in mijn tas, en zocht naar iets waar het bloed mee weggeveegd kon worden. Wacht! Natuurlijk, ik had nog watjes in mijn tas. Snel zocht ik ernaar, en vond ze. Ik haalde er een paar uit, en draaide me toen weer om naar Tyler. 'Nou kom hier,' zei ik, terwijl ik zijn hoofd dichtbij naar me toetrok. Voorzichtig depte ik het bloed weg, maar het kwam langzaam weer terug. Ik zuchtte. 'Jongens.' Mompelde ik. Waarom zijn ze allemaal zo moeilijk? 'Kom, ik denk dat we maar moeten gaan. Anders krijgen we nog meer problemen,' en ik trok hem mee aan zijn arm achter de directrice aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dylan Drew Dawson

    Ik grinnikte even, 'Maakt niks uit,' Ik keek rustig om me heen en daarna weer naar Chiya.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maxime Milla Fowler
    'Cola is prima, tenzij je ice-tea hebt. Dan heb ik dat liever,' ik heb echt een ice-tea verslaving. Het is ietsjes gezonder dan cola, dus mij maakt het niet uit. Als ik een cola verslaving zou hebben trouwens ook niet, Jezus, waar ben ik over aan het denken?
    Ik schud mijn hoofd om mijn gedachte weer op orde te brengen.
    'Als ik het drinken op heb, ga ik terug naar Tyler om de sleutels te vragen, dat beloof ik.' Natuurlijk is dat weer een leugen, want ik heb ze helemaal niet nodig.


    Tyler Samuel Fowler
    'Zoals ik al vermeldde; ik hoef jou hulp niet, Superman,' zegt Joan terwijl ze overeind krabbelt zonder mijn hand aan te nemen. Ik haal mijn schouders op en laat mijn arm weer zakken. Dan niet, wat een stronteigenwijs kind.
    Ik wilde eigenlijk weglopen, naar het kantoor van de directrice, als Joan me weer bij zich roept met een dwingende "nou, kom hier". Ja, baas. Ze trekt mijn hoofd dichtbij en haar zoete meisjes geur dringt mijn neus binnen. Jammer dat het wordt verpest door de geur van bloed, ik prefereer dan toch alleen haar geur.
    'Jongens,' mompelt ze. Echt, ze wordt met de seconde liever! 'Kom, ik denk dat we maar moeten gaan. Anders krijgen we nog meer problemen,' zegt ze tenslotte en trekt me zonder pardon mee aan haar arm. Ik kan er wel om lachen.
    'Nee joh, heel graag gedaan, geen probleem. Je hoeft me niet te bedanken,' zeg ik met een grijs en merk dat ik nog werkelijk snel moet lopen om haar bij te kunnen houden.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    ik glimlach en tover een pak ice-tea te voorschijn. Ik schenk onze
    bekers vol en geef haar een glas. 'Ik vind het goed van je dat je
    aardiger tegen me probeerd te doen.' Glimlach ik en neem een slok cola.
    'Heb je nog veel contact met Sofie of niet?'

    Chiya Amorina Hoshi
    Toen ik mijn cola ophad, mikte ik hem in de vuilnisbak. Ik zag die jongens in films dat altijd doen. Ik was dan wel geen jongen, maar ik had dan ook niet veel met make-up en roze jurkjes.

    Joan Alexis Moore.
    'Nee joh, heel graag gedaan, geen probleem. Je hoeft me niet te bedanken,' zegt hij met een grijns. Dit vat ik op als iets sarcastisch, en zucht. Jongens. Soms zijn het echt uitslovers. 'Kom nou maar,' en ik liep nog harder, met nog steeds zijn arm vast.
    Uiteindelijk kwamen we bij het kantoor van de directrice, en ze zei ons dat we moesten zitten. Ik ging in een stoel bij het raam zitten, en rechts naast mij zat Tyler. Daarnaast zat de jongen met een enorme grijns op zijn gezicht. Ja, natuurlijk. Hij gaat het lieverdje natuurlijk spelen. Dat doen alle viezerikken. De directrice stond nu achter haar bureau met haar handen op het bureau geleund. Een voor een keek ze ons streng aan. 'Dit is ónacceptabel. Hopelijk weten jullie dat zelf ook,' begon ze. 'Dit is een school. Een kunst school!' Ze haalde even adem, en zette toen haar bril goed op haar neus. Ik keek vanuit mijn ooghoeken stiekem naar Tyler. Hoe zou hij hierop reageren? Ik moest even grinnikken om hem, want zijn vermoeiende gezicht kwam waarschijnlijk door de directrice en niet het gevecht. 'Moore!' Ik schrok op, en viel bijna uit mijn stoel. Verward keek ik rond, en uiteindelijk kwamen mijn ogen stil bij de directrice, die boos naar me keek. 'Ik ben wat aan het vertellen. Dit is geen tijd om naar je vriend of naar jongens te staren.' 'Maar-' 'Nee, heb je gehoord wat ik net zei?' Ik knikte.
    'Mooi, dan kun je me vast wel vertellen wat ik zojuist zei. En waarom je geen gevechten moet hebben in school.' Ze legde haar armen over elkaar, en keek me afwachtend aan. God, ze is mijn moeder niet. Ik zuchtte. 'Mevrouw, ik en Tyler zijn niet begonnen. Het was die klootza-' Ik kapte mijn eigen zin af, en verbeterde 'm. 'Ehh, ik bedoel; het was die gozer daar die naast Tyler zit. Hij is een-' En weer moest ik mezelf tegenhouden om hem uit te schelden. De jongen keek me met een eng grijnzend gezicht aan, en ik moest mezelf tegenhouden om hem niet aan te vallen.
    'Waar het op neer komt..' 'Waar het op neer komt is, dat jij dus niet kan vertellen waarom we niet vechten in school.' Zei de directrice. 'Maar-' Ik ging rechtop zitten. 'Nee, Joan. Ik geef jullie hierbij een waarschuwing. Als jullie deze breken komt er een consequentie.' Zei ze streng, en ze keek vanboven haar bril naar ons. 'Begrepen?' Vroeg ze, toen niemand had geantwoord. 'Ja.' Zei ik met een chagrijnig gezicht. Ik keek naar Tyler en voelde me schuldig, maar aan de andere kant; Waarom moesten jongens telkens vechten? Alsof het de enigste oplossing was. 'Kunnen we nu gaan?' Vroeg ik geirriteerd. Het liefst wilde ik hier gewoon vandaan. 'Ja, nu kunnen jullie gaan. Terwijl er nog iemand wat te vertellen heeft?' Vroeg ze, en ze keek de jongen en Tyler aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dylan Drew Dawson

    Ik lach en volg haar voorbeeld, 'Wat zullen we nog doen? Ik weet de weg en zo al dus vertel maar wat je wil doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik dacht even na. 'Geen idee. Wat kun je allemaal doen hier?' vroeg ik. Ik leunde met mijn kin op mijn handen.