• Er was vandaag een casing bij ons op school van een gerespecteerd casting bureau dat serieus naar kinderen zocht voor een nieuwe televisieserie.
    Ze maakte een foto van je en dat was in de grote pauze. Wij hebben een uitermate slechte mentor, die ons niks verteld en die heeft dus ook niet verteld dat dat dus vandaag was. Ik kwam er thuis pas achter via ene mail van school terwijl we onze mentor gisteren nog hadden. Ik ben echt boos geworden omdat ik (met goedkeuring van mijn ouders) Hier zeker aan mee had mogen doen en mijn moeder weet dat ik goed ben qua acteren. EN dus heb ik gewoon een grote kans mis gelopen door mijn kut mentor die ons niks verteld. Nu is het wel zo dat ik op de site heb gekeken en ik moet een foto sturen als ik me wil opgeven.
    Ze zochten kinderen uit Brabant en Limburg en vandaar dat ze bij mij op school waren. Dus ik ga dadelijk een foto maken, (met boosheid) en hopen dat ik mijn droom waar kan maken. Want ik was net echt gefrustreerd... Ik kon letterlijk al bijna huilen als ik net niet op de site dat op roepje had gezien...


    Ik moest even mijn hart luchten.
    Respect als je dit allemaal gelezen hebt. (cat)


    =

    Dat is inderdaad kut, but no need to cry, aangezien je toch nog een foto op kan sturen.

    Jepsen schreef:
    Dat is inderdaad kut, but no need to cry, aangezien je toch nog een foto op kan sturen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jepsen schreef:
    Dat is inderdaad kut, but no need to cry, aangezien je toch nog een foto op kan sturen.


    Dat bij ons op school was vooral voor een kleine bijrol of figurant.
    Ik kan het natuurlijk ook in de mail zetten, we weet...


    =

    Ach, je kan je mentor toch niet helemaal de schuld geven? Jij had immers ook eerder je mail kunnen checken. Maar goed, niet getreurd, stuur ze gewoon een mailtje - leg desnoods uit waarom je het gemist hebt en dat je daar heel erg van baalt - en stop je foto erbij, dan komt 't gewoon nog goed =D


    “Love is a contradiction.”

    Sorry, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Je mentor had jullie heus wel kunnen informeren, maar jij had ook je mail kunnen checken.
    + ze doen dat juist zo onaangekondigd mogelijk, dat er straks niet een zooitje barbies op de foto staan (ik bedoel niet gelijk jou). Als je echt opvalt, zien ze je toch wel. Maak een foto en stuur op. Wie weet wat er gebeurt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Relief schreef:
    Sorry, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Je mentor had jullie heus wel kunnen informeren, maar jij had ook je mail kunnen checken.
    + ze doen dat juist zo onaangekondigd mogelijk, dat er straks niet een zooitje barbies op de foto staan (ik bedoel niet gelijk jou). Als je echt opvalt, zien ze je toch wel. Maak een foto en stuur op. Wie weet wat er gebeurt.


    Nou, de mail kwam bij mijn ouders terecht. Naar mijn adres werd niks gestuurd.


    =

    Jepsen schreef:
    Dat is inderdaad kut, but no need to cry, aangezien je toch nog een foto op kan sturen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jepsen schreef:
    Dat is inderdaad kut, but no need to cry, aangezien je toch nog een foto op kan sturen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Relief schreef:
    Sorry, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. Je mentor had jullie heus wel kunnen informeren, maar jij had ook je mail kunnen checken.
    + ze doen dat juist zo onaangekondigd mogelijk, dat er straks niet een zooitje barbies op de foto staan (ik bedoel niet gelijk jou). Als je echt opvalt, zien ze je toch wel. Maak een foto en stuur op. Wie weet wat er gebeurt.


    Big girls cry when their hearts are breaking