• 3 Vrienden(1 jonge,2meisjes) kennen elkaar al sinds kleinsafaan.
    Hun ouders hebben ze niet meer,al sinds ze 0(nul) waren zitten ze bij een pleeg gezin.
    Op 1 dag komen ze erachter,dat de Jonge 1 zusje heft en dat dat 1 van de meisjes is.
    Mar wie?
    Want ze weten alleen de naam: *naam* en de Meisjes hebben toen ze geadopteerd werden allebij een andere naam gekregen.
    Het speelt zich af tussen 1900 en 2000.

    Wat als de mesijes beiden verleift zijn op de jonge?
    En wat als 1 van de zusjes zwanger word van hem ?
    En als iemand hun verraat moeten ze vluchten in die tijd was het een schande als je zwanger word (Van mischien wel je broer ) maar dat wisten ze nie zeker .
    Kunnen hun overleven? kunnen ze van de mensen ontsnappen ? komen ze erachter wie zijn zus is ? En zal de zwangerschap goed verlopen in deze moeilijke periode ?
    Het is vooral een verhaal over liefde , haat, bedrog, en voor leuke momenten en grappig

    (srry dat het een beetje saai klinkt ben nie zo goed om het goed uit te drukken haha

    Maar wie is nou het Zusje?

    Maaar is heb ik wat rollen nodig !!

    Rollen:
    Jongen (uhmm maak niet uit ):
    Meisje 1 :Tyara (Pisvlekke)
    Meisje 2 : Emily (xsmoothiex)

    De veraarder :


    De ouders(die hun geadopeerd hebben )
    -
    -


    wat mensen van de dorp
    -
    -
    -
    -
    -

    (verassingsss)
    - Rianne (Evaoverdreva)



    Om in te vullen

    Naam :
    Achternaam:
    Leeftijd(15+):
    Karakter:
    Likes:
    Hates:
    Foto:
    Extra


    OWJA ik kies de beste niet de eertse haha :P

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 1:32 ]

    Klinkt leuk ik wil wel ff invullen!

    Ik wil wel graag 1 van de zusjes die stoere ofso xD

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 11:28 ]


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    Naam : Tyara
    Achternaam: Trixends
    Leeftijd(15+):17
    Karakter: Spontaan,druk,ongeduldig,betrouwbaar,stoer,slim,kortlontje en wil het liefst dat alles gaat zo als zij het wil ,
    Likes: Met vrienden , haar zus(je) pesten, Naar het strand gaan, Tekenen, Jongens pesten
    Hates: Irritante mense, Mensen die liegen(A), Kleur oranje , wachten
    Foto:http://hairstylessalon.com/images/2009/09/hair-highlights-for-dark-brown-hair.jpg
    Extra: Heeft veel uithoudingsvermogen , En heeft welleens last van woede aanvallen
    En kan een heel lief engel gezichtje trekken daarmee komt ze met veel dingen weg

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 11:47 ]


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    Meisje 2

    Naam : Emilly
    Achternaam: Doyle
    Leeftijd(15+): 16
    Karakter: Lief, verlegen, eerlijk, goedgelovig, trouw, slim en zorgzaam.
    Likes: Die jongen (waarvan ze misschien de zus is) Dieren, lol maken met vrienden en schilderen.
    Hates: Oneerlijke, ongeduldige en onaardige mensen. & ze haat 't als iemand gepest word.
    Foto: Deze of deze :D

    Extra: Ze is echt een schat en doet niemand kwaad, daardoor wil iemand anders haar nog wel eens kwetsen. Ook kan Emilly goed geheimen bewaren.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 12:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil de SUPRISE! xD
    Als iets niet goed is ,Moet je het maar zeggen! (A)

    Naam : Rianne
    Achternaam: Sinner
    Leeftijd(15+): 16
    Karakter: Vrolijk,Aardig,Fantasy-vol,Kinderachtig,Naief,Verlegen,Soms mistirieus en een beetje Raar
    Likes: TV Kijke,Uitgaan,Tekenen,Rozen,Verkleden (in de raarste kostuumpjes),Karaoke (beslis zelf maar of ze goed kan zingen of niet xD)
    Hates: Irritante mensen,Mensne die zeuren,Vechten,Leren,Volwassen worden (xD)
    Foto: http://bakaaaa.files.wordpress.com/2008/03/shana_-_kipi1.jpg
    Extra: Ze houd van Fantasy verhalen/films enzo en Houd super veel van Verkleden (heeft een hele kast vol: met de raaste dingen van een Serveersters-uitfit tot Playboy-Bunny xD en nog veel meer)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 1:13 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Ey ik wil wel 1 van die ouder ff invullen :P


    HET GAAT HEEL DIEP

    IK WIL PAPSIE!

    Naam : Jonathan
    Achternaam: Stranger
    Leeftijd(15+): 40
    Karakter: Streng,Gemeen,Geniepig,Zuiplap,Beetje lomp,Maar houd wel van zijn Vrouw
    Likes: Bier,Vrouwe,Bier,Roken,Bier,The Playboy,Bier en heb ik al Bier gezecht :'D
    Hates: Kinderen,Zuerpieten,Verjaardagen
    Foto:http://moblog.net/media/r/o/n/ronankeating/with-or-without-the-beard.jpg
    Extra: Als hij dronken is praat hij tegen een 'denkbeeldige' Vrouw genaamt; Jennifer
    Maar is zij wel denkbeeldig?????? xD


    .....On a Boat

    Doe mij dan maar moeder XD

    Naam : Femke
    Achternaam: Stranger
    Leeftijd(15+):36
    Karakter: Spontaan, Lief , Behulpzaam,Begripvol ,kan heel streng weze maar is niet lang boos
    Likes: Haar man (als die neit gezopen heeft), roddele, koken , Make up ,(probeert err altijd mooier en jonger uit te sien
    Hates: Haar werk , haar man als die dronken is , ongeduldige mensen
    Foto:http://www.iwatchstuff.com/2007/10/26/wonder-woman-teresa.jpg
    Extra: Stopt altijd stiekem de bier van haar man


    HET GAAT HEEL DIEP

    Doe mij dan maar moeder XD

    Naam : Femke
    Achternaam: Stranger
    Leeftijd(15+):36
    Karakter: Spontaan, Lief , Behulpzaam,Begripvol ,kan heel streng weze maar is niet lang boos
    Likes: Haar man (als die neit gezopen heeft), roddele, koken , Make up ,(probeert err altijd mooier en jonger uit te sien
    Hates: Haar werk , haar man als die dronken is , ongeduldige mensen
    Foto:http://www.iwatchstuff.com/2007/10/26/wonder-woman-teresa.jpg
    Extra: Stopt altijd stiekem de bier van haar man


    HET GAAT HEEL DIEP