• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    Volledige Naam:
    Soort:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Foto:
    Extra:


    Speciem - VOL
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers - VOL
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Volledige Naam: Evangelia Archangelos
    Soort: Speciem
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Foto:


    Extra: Evangelia heeft een leren geluksarmbandje met honderden kraaltjes. Ze denkt dat dit geluk brengt.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    *ahum*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    mag ik twee reserveren, een speciem en jager.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    mag ik twee reserveren, een speciem en jager.

    Geen reserveringen.
    Daarbij, je bent na 20 minuten nog steeds online en in die tijd had je best wel twee rolletjes in kunnen vullen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja maar ik ben altijd online maar is goed doe 't zoo wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige Naam: Brooklyn Maria Grey
    Soort:Speciem
    Geslacht:Vrouw
    Leeftijd: 18
    Foto:


    Extra: Ze heeft een verschrikkelijk mooie stem waarmee ze je gemakkelijk mee kan hypnotiseren, ze is een vegetarier.

    Volledige Naam: Liam Scottins
    Soort:Jager
    Geslacht:Man
    Leeftijd:19
    Foto:


    Extra: -

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik maak morgen een stel rollen aan. Zit nu op mijn telefoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volledige Naam: Grace Marlyn Hazel.
    Soort: Speciem.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Foto:


    Grace heeft felblauwe ogen en een mooie glimlach. Ze is licht getint en wanneer ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Haar ogen staan altijd vrolijk waardoor de twinkeling zeker niet te missen is. Ze is niet heel erg groot, maar ze heeft wel een mooie vorm.


    Haar staart is felblauw met wat paars en roze helemaal vanonder in haar staart. De kleur past bij haar ogen.
    Extra: Door haar ogen alleen al wil je naar haar toe lopen. Je wordt verblind door de kleur en onwetentheid want eenmaal ze begint te zingen kan je niet anders dan naar haar toe gaan. Ze ziet er schattig en lief uit, maar zo is ze helemaal niet. Ze probeert wel zo min mogelijk levens te roven, dus eigenlijk eet ze niet veel. Dieren zal ze het meest eten.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:23 ]

    HALLO, heb ik nou alweer de enige man D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    HALLO, heb ik nou alweer de enige man D:

    Sexy toch? (joehoe)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (wbw)

    Oké, nu ga ik mijn man aanmaken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK WIL DAT ER TWEE WEKEN OM ZIJN. (cat)

    Meerdere redenen. Bijvoorbeeld omdat ik nu twee weken vast zit aan deze kakusername door mijn eigen stommiteiten..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Volledige Naam: Alex Devonn Lynch
    Soort: Speciem
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 24
    Foto:


    Extra: Hij wordt of Alex genoemd, of Devonn, maar het is altijd op z'n Engels uitgesproken.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 0:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, ik zie nu ook net weer dat die van mij ook weer de oudste is. Maar ja, in elk geval niet weer een pedo, hehe (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen