• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT c:


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi thereee c:


    El Diablo.

    MT


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT ^^


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    Op eender welke andere avond in Jungle zou Chris genieten van de lichamen om zich heen in plaats van zich er doorheen te haasten. Vandaag had hij echter een missie. Nu viel er heel wat te zeggen over het egoïsme van de man, maar naar zijn community toe was daar niks van te merken. Hij vond het belangrijk dat iedereen een plek had waar hij thuis kon horen en wilde helpen om die op te bouwen, zeker als het jongeren betrof die in dezelfde schoenen stonden als hij zo'n tien jaar geleden. Hoewel hij amper tijd had voor degelijke hobby's en vaak genoeg de hele nacht doorwerken was dit iets waar hij zich voor wilde engageren en bewust tijd voor vrij wilde maken. En zo kwam het dat hij was aangesteld om de meest gewilde Jungle klanten aan te sporen een date te doneren voor het goede doel - al hadden zijn charmante praatjes er wellicht ook mee te maken. Nu had hij reeds een aanzienlijk aantal namen op zijn lijst kunnen zetten, maar er waren nog enkele specifieke personen die hij graag wilde strikken.
    In zijn onderneming om één daarvan aan te gaan spreken liet hij Noah hem bijna voorbij lopen. Bijna. Razendsnel draaide hij zich om, greep de jongen bij de hand en liet hem een cirkeltje om zijn eigen as draaien, waarmee hij de makelaar kwam aan te kijken. Natuurlijk was Chris Chris niet geweest had hij er niet voor gezorgd dat de jongen in diezelfde beweging dicht tegen zich aan kwam te staan.
    "Niet zo snel, Cookie," glimlachte hij, terwijl hij zijn arm om het middel van de krullenbol heen liet glijden. "Dans even met me, ik wil je iets vragen," zei hij, terwijl hij alvast zijn heupen in beweging bracht op de maat van de muziek. Hij bleef de Noah de hele tijd in de ogen kijken en voelde zijn glimlach breder worden.
    "Ik ben nog op zoek naar knappe kerels zoals jij die een date willen doneren straks. Het gaat gewoon om een uitje samen met degene die het hoogste bod maakt, je hoeft dadelijk ook geen podium op - elk bod verloopt schriftelijk," probeerde hij de jongeman te overtuigen. Hij liet zijn blik langzaam naar Noah's sensuele lippen zakken en beet vervolgens kort op zijn eigen onderlip. Hierna bracht hij zijn lippen tot vlak naast het oor van de heerlijk verlegen knul.
    "Ik durf wedden dat er zou gevochten worden om een date met jou," fluisterde hij er zoetjes in.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar


    Jonathan stond net een praatje -al leek het meer een flirtwedstrijd- te maken met een bijzonder knap ogende eind-de-dertiger toen hij een iets recenter model in het vizier kreeg. Nieuwsgierig keek hij toe hoe Sam op zijn beurt toch maar weer een drankje wist te versieren. Hij grinnikte en vroeg zijn huidige gesprekspartner om een momentje. Vervolgens tuurde hij om de man heen en floot op zijn vingers -de enige manier waarop hij het kon- om de aandacht van het extraverte halfbloedje te trekken. Zodra hij die had wenkte hij hem naar hen toe en schonk de man die reeds in zijn gezelschap was een ondeugende glimlach.
    "Sam, dit is -" Hij sloot zijn mond en voelde blossen op zijn wangen verschijnen toen hij besefte dat de naam van de blonde zakenman hem volledig was ontgaan.
    "Michael," grinnikte deze, gelukkig niet boos om het voorval. "Nathan, was het toch?" kwam de aap al gauw uit de mouw.
    "Jonathan, maar jij mag me noemen zoals je wilt," knipoogde hij. "Michael, dit is Sam," sprak de jongeling met een kleine grijns. Hij besloot om de twee niet langer in spanning te houden en te onthullen waarvoor hij Sam naar hen toe geroepen had.
    "Sam en ik kunnen samen goochelen," begon de krullenbol op mysterieuze toon. "Wij kunnen jello shot in body shots veranderen," ging hij bloedserieus verder. "Dus als jij nu straks wilt trakteren op een paar regenboogjes, dan laten wij die verdwijnen van een lichaam naar jouw keuze af." Jonathan liet zijn hand vluchtig over Michael's goed onderhouden buikspieren glijden, om duidelijk te maken welk lichaam hij zelf in gedachten had.
    "Is het niet, Sam?" vroeg hij zo onschuldig mogelijk aan de jongen naast zich.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2020 - 16:31 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    De eerste momenten dat Noah de Jungle door liep voelde hij zich altijd een tikkeltje ongemakkelijk, misschien kwam het omdat hij dan nog volledig sober was en dat de drank het alleen leuker maakte. Hoe vaak hij hier ook was geweest de eerste momenten vroeg Noah zich altijd af wat hij hier ook alweer deed en waarom hij het hier nou zo leuk vond. Vaak bleef het alleen bij de eerste momenten, na één drankje misschien twee viel de spanning vaak al snel van Noah af en voelde hij zich weer helemaal op zijn plaats, tussen mensen net zoals hem.
    Nu had Noah al een aantal drankjes achterover getikt en liep hij zo soepel mogelijk over de dansvloer zonder een echt doel, waarschijnlijk voornamelijk in de hoop iemand tegen te komen met een bekend gezicht. Echt iemand zat Noah niet, hij voelde alleen plots een hand op de zijne, waarna hij in een soepele pirouette werd gedraaid. "Niet zo snel, Cookie," zei de persoon die aan de hand vast zat, Noah kon zijn glimlach niet onderdrukken toen hij Chris zag staan. 'Oh hi,' zei Noah terwijl zijn ogen over Chris heen gleden.
    "Dans even met me, ik wil je iets vragen," zei Chris vervolgens terwijl zijn armen om Noah zijn middel gleden, Noah zelf wist zijn amen om Chris zijn nek te slaan terwijl hij langzaam op de muziek begon te bewegen. Noah voelde Chris zijn ogen op hem branden, waardoor hij juist een tikkeltje verlegen weg keek naar de andere mensen op de dansvloer."Ik ben nog op zoek naar knappe kerels zoals jij die een date willen doneren straks. Het gaat gewoon om een uitje samen met degene die het hoogste bod maakt, je hoeft dadelijk ook geen podium op - elk bod verloopt schriftelijk," legde Chris uit, Noah keek nu even op om de oudere jongen aan te kijken. Noah wist wel af van de veiling, maar het er zeker niet over nagedacht om zich zelf te gaan doneren. Noah moest er niet aan denken zomaar op date gaan met een vreemde, goed voor zijn dating life jazeker, maar niet iets wat bij hem paste. Bovendien dacht hij niet dat hij bepaald gewild zou zijn, Noah was niet bepaald een haantje de voorste en had dan ook zeker niet het idee dat veel mensen hier wisten wie hij was. "Ik durf wedden dat er zou gevochten worden om een date met jou," fluisterde Chris zo zoetjes in Noah zijn oor dat er een rilling over zijn rug liep. 'Ik weet het nog niet.' zei Noah terwijl zijn vingers even door Chris zijn haar gleden. 'Ik denk niet echt dat iemand voor me zou bieden, misschien twee dollar.' Noah glimlachte kleintjes. 'Maar ik wil best een paar dollar voor jou neerleggen.'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2020 - 19:31 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    Het was een drukke week geweest. Ik moest de laatste hand leggen aan mijn project, had daarnaast veel tijd moeten besteden aan mijn kostwinners en natuurlijk moest ik nog ergens me-time in proppen. Maar, het is tijd voor het weekend. Thank god. Natuurlijk vier ik dat nergens liever dan bij Jungle. Momenteel gooide ik dan ook mijn charmes in de strijd bij een van de heren aan de bar, en binnen de kortste keren had ik een zoete cocktail voor mijn neus. Just how I like it. Gefluit laat mij opkijken van de man voor me en ik grijns lichtjes bij het zien van Jonathan. Ik excuseer mezelf en plaats mijn hand kort op de borst van mijn gezelschap, voor ik mij naar Jonathan en zijn... Vriend begeef. Well well, hello there.
    Aangekomen sla ik mijn arm om zijn middel en plaats een zachte kus op zijn wang. "Sam, dit is -" begint hij en ik kijk naar de knappe man voor onze neus. Mijn beste glimlach aanwezig op mijn gezicht. "Michael," grinnikte deze en ik grijns lichtjes. "Michael, dit is Sam," Ik steek mijn hand op en zwaai zachtjes met mijn vingers. ''Hey handsome.'' glimlach ik en knipoog snel naar hem.
    "Sam en ik kunnen samen goochelen," begon. Jonathan naast mij en ik kijk weer zijn kant op. Mijn hand verplaatst zich ondertussen langzaam naar zijn krullen waar ik mijn vingers zachtjes mee laat spelen. "Wij kunnen jello shot in body shots veranderen," ging hij toen verder en een grijns vormt langzaam op mijn gezicht, maar wat bewust van waar hij mee bezig was. "Dus als jij nu straks wilt trakteren op een paar regenboogjes, dan eten wij die van een lichaam naar jouw keuze af." Ik volg Jonathans hand en bijt kort op mijn lip. Ik zou het wel weten. "Is het niet, Sam?" vroeg hij onschuldig en ik knik. ''Oh, dat klinkt als een heel goed idee.'' zeg ik en maak mezelf langzaam los van Jonathan. Langzaam loop ik richting Michael en sla mijn arm om zijn middel, terwijl ik met mijn vrije hand met de kraag van zijn shirt speel. ''Ik weet wat ik zou kiezen..'' glimlach ik en laat mijn hand langzaam over zijn borst gaan.
    ''Goed idee?'' glimlach ik dan terwijl ik opkijk naar hem. ''Heel goed idee,'' lacht hij terwijl hij naar de bar keert om te bestellen. Tevreden grijns ik en loop dan weer naar Jonathan. ''Hmh, wat een vangst gorgeous...'' prevel ik en sla mijn armen lichtjes om hem heen. ''Ik ben trots op je.'' plaag ik hem vervolgens, gevolgd door een snelle knipoog.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2020 - 1:06 ]


    El Diablo.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    "Ik weet het nog niet. Ik denk niet echt dat iemand voor me zou bieden, misschien twee dollar." Chris trok een wenkbrauw op en keek Noah onderzoekend aan. Hij kon moeilijk bevatten dat de jongen dit zelf geloofde, dat hij zo weinig zelfvertrouwen had. Nu wist hij wel dat zijn meest ongrijpbare prooi tot nog toe wat schuchterder was dan de gemiddelde Jungle bezoeker, hij had er alleen dit niet achter gezocht. "Maar ik wil best een paar dollar voor jou neerleggen."
    Chris kon zijn lach niet bedwingen en schudde zowat onmiddellijk zijn hoofd.
    "Ik? Cookie, je bent niet goed wijs," grijnsde hij de krullenbol toe. "Waarom zou je de koe kopen als de melk gratis is?" Hij had inmiddels al zoveel scharrels gehad, die hij overigens heel duidelijk gemaakt had dat een date er niet zat; veel zou er voor hem niet geboden worden. Bovendien stond hij liever aan de andere kant van de veiling. Zowat sinds hij zijn eerste voet hier had binnen gezet had hij de jongens voor het kiezen gehad, en dat vond hij meer dan prima.
    "Ik vrees dat het lot van het community center van jou afhangt," dikte hij het wat aan, terwijl hij zich zo serieus mogelijk hield. Hij haalde een keer zijn schouders op en zuchtte dramatisch, zowat onmiddellijk gevolgd door een ondeugende glimlach. Hij zocht opnieuw oogcontact en trok de wat kleinere man nog iets dichter tegen zich aan. Stoutmoedig liet hij één van zijn handen naar Noah's billen glijden, terwijl hij zich tegelijkertijd wat verder naar beneden boog en een stukje van de -naar zijn bescheiden mening veel te grote- afstand tussen hun gezichten sloot.
    "Dus vertel me eens," zei hij stilletjes, alsof hij de mysterieuze jongeling een geheim toevertrouwde, "wat kan ik doen om jou te overtuigen?" Chris hoopte met zijn vraag niet alleen een extra sponsor te kunnen scoren, maar ook een tipje van de sluier op te kunnen lichten wat Noah's drijfkracht betrof, wat ervoor zorgde dat hij zoenen met hem wel prima vond maar afhaakte zodra het verder dreigde te gaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar


    Jonathan had er geen moment aan getwijfeld dat Sam zijn spelletje mee zou spelen, en de jongeman stelde dan ook niet teleur. Grijnzend keek hij toe hoe de Colombiaanse verleider Michael verder bespeelde alvorens weer wat dichter bij hem te komen staan.
    "Hmh, wat een vangst gorgeous. Ik ben trots op je," complimenteerde hij Jonathan, of hij het nu meende of niet.
    "Ik let heus wel op als je iets zegt," grinnikte Jonathan. "Je bent net als een wijze oude Yoda, en ik ben een sexy Skywalker," plaagde hij terwijl hij aan een knoopje van Sam's hemd prutste. Zijn ogen fonkelden van ondeugd en hij lachte zijn tanden bloot. "Raak maar niet te opgewonden, Sammieboy. Ik ben degene die straks met Michael naar huis gaat. Maar tot dan mag je wel meespelen." Hij was het namelijk meer dan eens met Sam, dat hij een goede vangst had en hij was niet van plan die af te staan. In tegenstelling tot de Jungleprins naast zich was Jonathan niet uit op geld of geschenkjes, maar dat nam niet weg dat hij mannen met een bedenkelijk aantal jaar voorsprong een pak aantrekkelijker vond dan jongens van zijn leeftijd. Ze waren doorgaans sterker en wisten beter wat ze wilden, en om eerlijk te zijn had de schetenhumor van zijn klasgenoten hem nooit veel gedaan. Hij hield van een man die wat meer volwassen grapjes maakte.
    De man in kwestie was ondertussen terug gekomen met drie tequila shots in de ene hand en een salt shaker en drie citroenschijfjes in de andere. Hij knipoogde even naar de nieuwkomer, als teken het laatste stukje van de conversatie opgevangen te hebben, die hem op zijn beurt een kusje toe wierp.
    "Jello shots zijn pas na middernacht te krijgen, maar ik dacht dat jullie misschien al een keer wilden oefenen," deelde Michael met een goddelijke glimlach mee. Hij stopte de jongens elk een shot en een citroenschijfje toe. Vervolgens trok hij Jonathan tegen zich aan en strooide wat zout in zijn hals. Hij likte het zout op, dronk zijn shot leeg en peuzelde nadien smakelijk zijn citroen op.
    "Bottoms up," toostte hij tussen de eerste en de tweede stap.
    "Ja straks," antwoordde Jonathan vrijwel meteen.
    "Mondig ventje." Michael haalde goedkeurend zijn hand door de haren van de scholier. "Jouw beurt," vervolgde hij. Zodra Jonathan echter op zijn tippen ging staan om hetzelfde bij Michael te doen werd hij tegengehouden door de man. "Neenee, bij hem."
    De achttienjarige durfal keek over zijn schouder naar zijn nieuwe maatje en voelde zijn hart een slag over slaan. Dit idee was bijlange na niet in hem opgekomen, maar nu het op tafel lag zou hij het zeker niet afwijzen. Gewapend met zijn drie ingrediënten vleide hij zich dit keer tegen Sam aan. Het zoutvat zette hij naast zich, op de bar neer met de mededeling dat Sam al salty genoeg was.
    "Kanpai," grinnikte hij, alvorens het puntje van zijn tong tergend langzaam over de getinte huid van Samuel's hals te bewegen. Hij kon het niet laten af te sluiten met een kusje alvorens zijn shot achterover te kappen en zonder verpinken het schijfje citroen op te eten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED ' || Fancy a dance? || With Connor



    Na een lange werkdag was het altijd heerlijk om even uit te blazen in het nachtleven van Cincinetti. De alcohol, de goede muziek, het meer dan fijne gezelschap- dan spreek je natuurlijk over de 'Jungle'. Het was echter nog maar elf uur, dus arriveerde ik nog maar net bij de club. Stipt in de ochtend maar fabulously late in de avond. Mijn hemd opgeknoopt en met een neonpaint 'Doneer' geverfd op mijn blote borst danste ik me een weg in de club. Zie Chris was mijn maatje en voor het goede doel vond ik het niet zo erg om een gulle doneerder een leuk avondje te schenken avec moi. Al hoopte ik toch wel voor meer dan een dollar de club uitgedragen te worden, dan mocht Chris me lekker trakteren op de rainbow jello shots. Eens bij de bar leunde ik grijnsdend over de toog hopend *Anthony's aandacht te krijgen. De barman kende mij vrij goed -en ik hem- waardoor ik met een charmante grijns soms wel eens sneller bediend kon worden. Mijn achterste wiebelde mee op de beat van de muziek en ik likte kort mijn lip toen ik mijn order van twee cosmopolitans kon opsommen. "Thanks hot stuff." grijnsde ik naar de knappe barman en keek even langs me heen terwijl ik wachtte op mijn drankjes. Ik zag niet ver van me Michael met niet één maar twee nieuwe jongens aan zijn zijde. "Greedy much." grijnsde ik plagend naar de blonde man. Niet dat ik hem kwalijk nam, als ik de kans kreeg om met meer dan twee kerels tegelijkertijd te flirten zeker als eentje ervan Sam was. Ik schonk die laatste in het gezeldschap nog een knipoogje en een brede grijns waarna ik de twee drankjes aannam en in ruil daarvoor het geld naar de barman toeschoof. Ik liep nog lang de heren heen en zocht mijn slachtoffer op de dansvloer, en ja hoor, een wat bekender gezicht trok mijn interesse. "Connor, jij lijkt wel een drankje te kunnen gebruiken, evenals een dans met mij?" vroeg ik de jongen tevreden terwijl ik hem de cosmopolitan schonk en met mijn dan vrije hand even over zijn schouder wreef .

    [ bericht aangepast op 11 mei 2020 - 21:48 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    "Ik let heus wel op als je iets zegt. Je bent net als een wijze oude Yoda, en ik ben een sexy Skywalker," plaagde hij me en ik kan het niet laten om even te pruilen. ''Is het nu al tijd voor botox?'' begin ik en voel even aan mijn hoofd. ''I'm getting old.'' lach ik dan. "Raak maar niet te opgewonden, Sammieboy. Ik ben degene die straks met Michael naar huis gaat. Maar tot dan mag je wel meespelen." Mijn hoofd hang ik wat schuin na deze woorden. ''Geen trio? Dat is het leukste.'' plaag ik hem. Dan valt mijn blik echter op Rhett en een grijns ontstaat op mijn lippen. Maar dat is ook leuk, hmh.. Misschien moet ik hem maar opzoeken wanneer Jonathan mij besluit te verlaten. Kort lik ik over mijn lip en kijk dan naar Michael wanneer hij terug komt met tequila shots. My favorite.
    "Jello shots zijn pas na middernacht te krijgen, maar ik dacht dat jullie misschien al een keer wilden oefenen," Geamuseerd kijk ik naar het tafereel en haal mijn wenkbrauwen wat op als ik ook betrokken wordt. "Neenee, bij hem." Een tevreden grijns ontstaat op mijn lippen en ik kijk naar Jonathan die weer voor mijn neus staat. Het zoutvat beland op de bar met de mededeling dat ik salty genoeg was. Hmh, ik zie mezelf meer als sweet, maar het is allemaal vergeven wanneer ik zijn tong op mijn huid voel. Kort sluit ik mijn ogen, en open ze pas op het moment dat ik hem nog net in de citroen zie bijten. Zachtjes lach ik en pak zijn pols. ''My turn.'' grijns ik en strooi de zout op de binnenkant van zijn pols. ''Je bent te sweet.'' plaag ik en lik het van zijn huid af. Vervolgens sla ik de tequila achterover en bijt in de citroen zonder te betrekken. Ik kijk naar Jonathan. ''Hold on,'' prevel ik, waarna ik mijn armen om zijn nek sla en mijn lippen zachtjes op die van hem druk.
    Ik zoen hem even en trek dan langzaam terug. ''Je kan nooit tequila verspillen, toch?'' plaag ik hem, als een excuus om de tequila op zijn lippen te kunnen proeven. Ik plaats nog een van onze normale pecks op zijn lippen. Dan keer ik naar Michael, die van onze kleine show heeft genoten zo te zien, en sla mijn arm zachtjes om zijn nek. ''Weet je.. Het kost enkel de drankjes deze avond om te genieten van meer showtjes. Jou daarin betrekken moet ook niet te moeilijk zijn.'' fluister ik waarna ik mijn lippen zachtjes over zijn nek laat gaan. Ik grijns wanneer ik zijn zwakke plek vind en druk daar een zachte kus op. Langzaam trek ik mij wat terug. ''Yeah?'' vraag ik met mijn beste lach en hij knikt. Ik klop even op zijn borst en ga weer naar Jonathan. ''Wat een geweldige avond, no?''


    El Diablo.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    Het was niet perse dat Noah niks voor de community wou doen, hij wou graag iets doen, maar dan had Chris hem beter kunnen strikken om iets achter de schermen te doen. Zich zelf als donatie geven alsof hij een kledingstuk was wat je bij de tweedehands winkel nieuw leven in wou blazen, dat was nou niet echt iets voor Noah. Hij werd al zenuwachtig als hij met iemand die hij al een aantal keer had ontmoet moest praten, laat staan dat hij zomaar op een date wou gaan met een jongen die hij niet kende.
    "Ik? Cookie, je bent niet goed wijs," zei Chris nadat Noah hem had verteld dat hij best een paar dollar voor hem neer zou leggen als Chris feilbaar was. Een date met Chris, stiekem was het iets waar Noah al tijden over had gedroomd. Vaak als hij in zijn bed lag fantaseerde hij over hoe het zou gaan, over hoe hij niet zenuwachtig zou zijn en de meest slimme vragen zou stellen aan de oudere man. Noah wist wel dat zelf al zou hij op date gaan met Chris dat de werkelijkheid er zoveel anders uit zou zien. "Waarom zou je de koe kopen als de melk gratis is?" voegde Chris aan zijn vorige woorden toe, Noah dacht even na, maar dacht even aan zijn thuis. Thuis in Kansas waar hij was opgegroeid en zijn ouders nog altijd woonden, ze hadden een enorme boerderij met heel veel koeien. Uiteindelijk keek Noah weer om naar Chris en glimlachte klein. 'Omdat het toch altijd beter is om een koe te hebben,' zei Noah. 'De melk mag dan wel gratis zijn, maar dan moet je het nog altijd bij de boer halen, als de koe van jou is kan je de melk krijgen wanneer je wilt.' Noah wist best dat dat niet het antwoord was wat Chris wou horen.
    "Ik vrees dat het lot van het community center van jou afhangt," ging Chris vervolgens verder over Noah zijn date die hij zou moeten doneren, Noah schudde lichtelijk zijn hoofd. Het was niet alsof Noah zich zelf afstotelijk lelijk vond, maar hij wist zo tien jongens of mannen te noemen die hier rondliepen en tien keer aantrekkelijker waren dan hij zelf was en ook nog eens een stuk vlottere babbel hadden. Noah voelde zich zelf nog altijd wel eens alsof hij uncercover was in de jungle, dat er elk moment iemand hem op de schouder kon tikken en hem er op zou wijzen dat dit niet was waar hij thuis hoorde.
    Noah voelde ondertussen Chris zijn hand afglijden van zijn middel naar benden naar zijn billen waardoor Noah zijn bloed naar zijn wangen voelde stromen. Wat hierbij niet hielp was Chris die nog dichter naar hem toe leunde, hij was inmiddels zo dichtbij dat Noah onmogelijk nog naar iets of iemand anders kon kijken dan naar Chris. "Dus vertel me eens," begon de man. "wat kan ik doen om jou te overtuigen?" Noah keek Chris rechtaan terwijl hij nadacht, als hij dit ging doen moest hij er misschien ook iets uit kunnen halen en Noah wist al precies wat hij van Chris wou. 'Hmm,' mompelde hij toch eerst alsof hij er echt nog diep over nadacht wat er nodig was om hem te overtuigen. 'Wat nou als jij er voor zorgt dat die date die er word gefeild met jou is?' toen Noah dit zei keek hij toch een beetje verlegen van Chris weg, hij wist niet waar hij ineens het zelfvertrouwen vandaan haalde Chris op date te vragen. Tenminste op zijn eigen manier.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.