• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    MT

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emtee.


    I'm your little ray of pitch black.

    Well, Elias staat haha. Zoekt iemand toevallig al iets? De man loopt al vier jaar rond als coach van het worstelteam, dus kan leerlingen al kennen. Verder is het een gemakkelijk type (of zo oogt hij voor de leerlingen dan) om een gesprek mee aan te gaan en heeft hij altijd wel een luisterend oor voor wie dan ook. ^^ Mensen kunnen hem ook buiten school kennen, waar hij vaak uitgaat (well, dat zullen zij dan weer niet doen hehe) en drugs dealt (ook hier ontwijkt hij leerlingen het liefst). Hij heeft een breed scala aan hobbies, is verder erg artistiek (staat niet in zijn lijst, maar ik vond het wel genoeg) en heeft wat geheimpjes qua dingen die hij leuk vindt om te doen — dus mocht je een voorstel hebben spreek me gerust aan.

    Ik ga eens even nadenken om te zien of ik specifiek iets voor hem zoek, maar voor nu is dat nog niet het geval.

    Zijn lievelingsleerling, eentje die alles doet wat hij zegt als het ware (no worries, er worden geen vreemde eisen gesteld).
    Een leerling met wie hij echt botst, eentje die next level rebels is en het bloed onder zijn nagels vandaan haalt.
    Enkele vrouwelijke leerlingen met wie hij (onschuldig) flirt.
    Leerlingen met wie hij simpele spelletjes speelt (zoals het feit dat ze één woord niet uit mogen spreken voor een hele dag).
    Mensen die hem buiten de school kennen om wat voor reden dan ook.
    Heren die hij misschien in het worstelteam heeft zitten?
    Iets anders? Just hit me up, ik bijt niet — iets dat Elias helaas wel doet.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 14:01 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Well, Elias staat haha. Zoekt iemand toevallig al iets? De man loopt al vier jaar rond als coach van het worstelteam, dus kan leerlingen al kennen. Verder is het een gemakkelijk type (of zo oogt hij voor de leerlingen dan) om een gesprek mee aan te gaan en heeft hij altijd wel een luisterend oor voor wie dan ook. ^^ Mensen kunnen hem ook buiten school kennen, waar hij vaak uitgaat (well, dat zullen zij dan weer niet doen hehe) en drugs dealt (ook hier ontwijkt hij leerlingen het liefst). Hij heeft een breed scala aan hobbies, is verder erg artistiek (staat niet in zijn lijst, maar ik vond het wel genoeg) en heeft wat geheimpjes qua dingen die hij leuk vindt om te doen — dus mocht je een voorstel hebben spreek me gerust aan.

    Ik ga eens even nadenken om te zien of ik specifiek iets voor hem zoek, maar voor nu is dat nog niet het geval.


    Ik heb Chad en Avery? Ik zal hem vanmiddag even lezen en nadenken wat voor relatie ik vind passen

    Chad en Avery zijn nu trouwens ook af en staan open voor (bijna) elke vorm van een relatie (die zeker niet altijd positief hoeft te staan)

    Ik heb Nikia ook open staan voor relaties, mocht iemand interesse hebben? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    Ik heb Nikia ook open staan voor relaties, mocht iemand interesse hebben? ^^
    Elias heeft interesse.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Well, Elias staat haha. Zoekt iemand toevallig al iets? De man loopt al vier jaar rond als coach van het worstelteam, dus kan leerlingen al kennen. Verder is het een gemakkelijk type (of zo oogt hij voor de leerlingen dan) om een gesprek mee aan te gaan en heeft hij altijd wel een luisterend oor voor wie dan ook. ^^ Mensen kunnen hem ook buiten school kennen, waar hij vaak uitgaat (well, dat zullen zij dan weer niet doen hehe) en drugs dealt (ook hier ontwijkt hij leerlingen het liefst). Hij heeft een breed scala aan hobbies, is verder erg artistiek (staat niet in zijn lijst, maar ik vond het wel genoeg) en heeft wat geheimpjes qua dingen die hij leuk vindt om te doen — dus mocht je een voorstel hebben spreek me gerust aan.

    Ik ga eens even nadenken om te zien of ik specifiek iets voor hem zoek, maar voor nu is dat nog niet het geval.

    Zijn lievelingsleerling, eentje die alles doet wat hij zegt als het ware (no worries, er worden geen vreemde eisen gesteld).
    Een leerling met wie hij echt botst, eentje die next level rebels is en het bloed onder zijn nagels vandaan haalt.
    Enkele vrouwelijke leerlingen met wie hij (onschuldig) flirt.
    Leerlingen met wie hij simpele spelletjes speelt (zoals het feit dat ze één woord niet uit mogen spreken voor een hele dag).
    Mensen die hem buiten de school kennen om wat voor reden dan ook.
    Heren die hij misschien in het worstelteam heeft zitten?
    Iets anders? Just hit me up, ik bijt niet — iets dat Elias helaas wel doet.


    Ik zie Santana hem wel mogen en hem als coole leraar zien. Dus zij is wel in voor de simpele spelletjes en grapjes :’).

    Mijn jongen wil wel joinen in het worstelteam en later meedoen met glee. Moet hem alleen nog verder afmaken


    Music is my life

    Breez schreef:
    (...)

    Ik zie Santana hem wel mogen en hem als coole leraar zien. Dus zij is wel in voor de simpele spelletjes en grapjes :’).

    Mijn jongen wil wel joinen in het worstelteam en later meedoen met glee. Moet hem alleen nog verder afmaken
    Ik zie hem Santana ook wel mogen, dus dat soort spelletjes / grapjes zal hij wel samen met haar doen. c: Bovendien zal hij haar meer kansen geven dan Will, want hij herkent het talent binnen haar zeker wel. Verwacht echter wel wat onschuldig geflirt, zeker als ze erop in weet te gaan haha.

    Oh klinkt goed hoor, ik ben benieuwd!


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Elias heeft interesse.



    Hehe, bet he does. :3

    Mijn GB staat overigens open voor evt relaties. Ik hoop straks misschien een klein lijstje te maken met wat ik voor Nikia eventueel nog zoek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Even een lijstje van wat ik nog zoek voor Avery en Chad

    Avery
    • Een vriendje > Joey
    • Een beste vriendin, waar ze echt alles mee deelt
    • Vriendinnen (het liefst cheerleaders)
    • Frenemies
    • Iemand waar ze een hekel aan heeft
    • Een studie maatje
    • Iets anders

    Joey
    • Een beste vriend > Joey
    • Vrienden
    • Een meisje waar hij stiekem gevoelens voor aan het ontwikkelen is
    • Meisjes waar hij mee flirt
    • Mensen die door hem gemanipuleerd/gedomineerd worden
    • Mensen die bang voor hem zijn
    • Iets anders

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 23:28 ]

    Voor Ariel zoek ik het volgende —
    » Beste vriendin — Nikia
    » Beste vriend
    » Een squad
    » Een vijand
    » Een friends with benefits
    » Iemand met wie ze flirt, en wat uit kan lopen op iets
    » Iemand die enkel vrienden met haar is om haar "bekendheid"
    » Een ex
    » Hit me up for anything. ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 22:32 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Voor Ariel zoek ik het volgende —
    » Een beste vriendin — Nikia.
    » Een beste vriend
    » Een squad
    » Een vijand
    » Een friends with benefits
    » Een jongen met wie ze heen en weer flirt (wat een mogelijkheid heeft tot meer)
    » Iemand die enkel vrienden met haar is om haar "bekendheid"
    » Een ex
    » Hit me up for anything. ^^


    Chad voor één van deze?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 20:05 ]

    Voor Effendi zoek ik nog • • •
    • Best friend (v) - Avery
    • Best friend (m)
    • (Good) Friends
    • Jeugdvriend (v/m)
    • Fwb/Flirt - Chad
    • Flirt - Elias
    • Flirts/ONS/FWB/Etc.
    • Iemand met wie ze ooit het gedate
    • Mensen die regelmatig met haar in de problemen komen - Avery
    • Partybuddies - Avery
    • Mensen die ze altijd mee weet te slepen naar de uitbundige feesten van haar familie - Avery
    • Iemand waarmee het botst - Nikia & Ariel
    • Iemand die ze bijles geeft
    • "Rivaal" in Glee Club
    • Shoppingbuddy
    • Tell me your ideas ^^



    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 22:59 ]


    El Diablo.

    Ik heb Nikia?
    Overigens denk ik wel dat die twee gaan botsen, ze lijken qua karakter behoorlijk veel op elkaar. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'