• de titel zegt het al: hoe zaggen jullie er vroeger uit? plaats een foto van jezelf van toen!

    toen ik ong. 10 was

    toen ik 14 jaar was.

    als je een foto wilt zien van hoe ik nu ong. ben kijk op mijn profiel. foto van vorig jaar.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:52 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Zie, je hebt ongelijk (bloos)
    NEE! :c


    Niet D:
    Wel
    En nu kap ik ermee, want we spammen het topic vol.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Toen ik vier was. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Toen ik vroeger klein was (twee ofzo) had ik een dik hoofd. Ik leek net een dropje.


    "Ignite, my love. Ignite."



    Toen was ik waarschijnlijk 8/9. :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Nadal schreef:


    In april 2006 dus ik was net negen.


    het lijkt net alsof je allemaal vieze vlekken op je gezicht hebt te zitten!
    maar wel leuke foto!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Aife schreef:


    Toen was ik iets van elf/twaalf was ofzo. Ik kijk een beetje chagrijnig, I know ;]


    leuk costuum! en je kijkt niet chagerijnig maar een beetje serieus, je kijkt vooruit.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    mensen stop er mee jezelf lelijk te noemen! je bent gewoon mooi van jezelf.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    (...)

    leuk costuum! en je kijkt niet chagerijnig maar een beetje serieus, je kijkt vooruit.

    Hehe, dat was Jantje Beton dag. Kon naar allemaal bedrijven gaan en wij waren de gelukkigen die naar de fotograaf mochten (wilde namelijk iedereen naartoe). Toen had ik een vreselijke soepjurk aan, maar dat zie je hier niet zo op de foto... Ik vond dat hoedje al sinds het begin dat ik m gevonden had geweldig, dus ik mocht m ophouden. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Szerelem schreef:
    mensen stop er mee jezelf lelijk te noemen! je bent gewoon mooi van jezelf.


    Ik zei alleen dat ik een dik hoofd had :'D. Ik zal zo wel een foto van die foto maken en plaats hem vanmiddag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Szerelem schreef:
    (...)

    het lijkt net alsof je allemaal vieze vlekken op je gezicht hebt te zitten!
    maar wel leuke foto!


    Dat was ook zo. Ik zat op toneelles en ik was een trol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dit ben ik toen ik 5 of 6 was, denk ik, samen met m'n hond Lady, maar die is allang overleden :(



    Goh, wat mis ik mijn lange haar.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Dit ben ik toen ik 5 of 6 was, denk ik, samen met m'n hond Lady, maar die is allang overleden :(



    Goh, wat mis ik mijn lange haar.


    leuke foto! en leuk hondje! jammer dat ze is overleden:(


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ok.. ff zoeken.



    Ik ben die voorste xd. Ik heb ergens een andere.. toen zat ik in de kleuterklas. alleen die staat op de laptop.. of hij staat op me usb.. Ik kijk zo wel xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Hier was ik 'n jaar of 9/10.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zag er uit als een jongetje, serious. Kort haar, stekels, jongens kleren. Ik haatte jurkjes en rokjes en al die shit, maar na m'n achtste veranderde dat een beetje. Hihi, ik zal wel een foto plaatsen waar ik in een ballebak lig in Duinrell. Ik was toen ong. 5/6 jaar.



    En dit was toen ik 9 was in Oostende.



    En dit ben ik nu.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:40 ]