• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Tyler

    'Dan gebruik ik mijn eigen wel' grijns ik, en pak er een uit mijn zak. Vervolgens begin ik te snijden.


    El Diablo.

    Destiny

    'Ik moet echt opletten met wat ik zeg,' zucht ik dan schuddend mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Inderdaad' grinnik ik. En ruk dan ook het gips van mijn arm. 'Helemaal vrij' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik zuchtte toen, 'Inderdaad dat ben je.' Ik trok mijn benen op, 'Uhh, heb je toevallig nog verband?' vraag ik dan. Als ik dat heb kan ik douchen en mijn verband verschonen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Uhm tuurlijk' zei ik, en liep gemakkelijk naar de keuken. Ik pakte wat verband, en liep terug. Ik plofte naast haar neer, en gaf snel een kus op haar mondhoek. Daarna legde ik het verband op haar schoot.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik knikte dankbaar, 'Ik ga dan even mijn verband verwisselen en douchen,' glimlach ik en loop zo snel mogelijk naar boven om te douchen.
    Nadat ik klaar was verwisselde ik mijn verband en zuchtte. Ik kreeg drie littekens in een vorm van een driehoek. De kogels waren eruit gehaald en ik mocht over twee dagen het verband eraf halen. Ik liep daarna weer naar beneden en glimlachte toen naar Tyler terwijl ik hem nog een kus op zijn mondhoek gaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    clair elody luci survivre
    toen ik mijn ogen open deed, zag ik een vies plafon. Er zaten verschillende donkere plekken op het plafon. Lekkage, brandplekken, schimmel, voetstappen… hoe komen die daar nou weer? Ik stond op, stampte een paar keer op de grond omdat mijn benen sliepen en klom door het raam naar de dakgoot op het dak. Daar begon ik met slopen om aan hout te komen. Toen ik genoeg hout had klom ik terug. Ik stapelde het op en maakte een vuurtje. Gelukkig zijn deze oude verlaten huizen vochtig wand anders was ik nu een verbrand stuk vlees. En dat zou jammer zijn. Terwijl ik wat dingen braadde maakte ik mijn pistool schoon en sleep mijn dolken.


    welkome to my garden of fantasy

    Tyler

    Ik grinnik, en draai me naar haar om. Ik leg zacht mijn hand onder haar kin, en draai haar hoofd naar mij toe. Daarna druk ik zacht mijn lippen op de van haar.


    El Diablo.

    [Ik heb hulp nodig, op het arrogante, evil-gebied.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [IK. HELPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]


    El Diablo.

    [Ik moet ervoor zorgen dat mijn nicht haar bek dicht houd, wel in de buurt van me blijft(ik wil niet eindigen zoals die twee vermiste tienermeiden Jaimy en Lisa), maar in ieder geval eens ophoud met opscheppen en al dat gedoe. Want we moeten 6 weken achter elkaar, samen naar een bepaalde school en ik houd dat niet vol met dat gezeik van haar.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ehh, vermijd haar, schreeuw dat ze haar bek dicht moet houden, ]


    El Diablo.

    [In de bus ga ik al ergens anders zitten en ik ga binnenkort oordopjes kopen, zodat ik muziek kan luisteren, zonder haar gezeik te hoeven horen en ik zal inderdaad schreeuwen dat ze haar bek dicht moet houden wanneer ze me irriteert. Mijn moeder denkt dat ik een sociaal wrak ben, maar dat is beter dan haar, want zij vertrouwt de verkeerde mensen en ik vertrouw alleen de goede mensen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Tip van mij; Maak je mond open, schreeuw het uit en dan zal je wel zien. Ze gaat haar mond houden,]

    Destiny

    Toen ik naast hem ging zitten legde hij zijn hand onder mijn kin. Ik glimlachte en hij drukte toen zijn lippen op die van mij. Ik zoende even terug en liet toen mijn hoofd op zijn borstkas rusten. Ik luisterde naar het geklop van zijn hart dat me licht rustig maakt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grijnsde toen ze haar hoofd op mijn borstkas legde, en zacht ging ik door haar haar. Ik gaf wat kusjes op haar kruin, en zakte daarna wat onderuit.


    El Diablo.