• Ik ga morgen naar Amsterdam, maar ik ben Belgisch dus is dat nogal hectisch met de trein. Ik heb dus al heel mijn heenreis uitgestippeld, maar nu heb ik problemen met mijn terugreis. Ik vind namelijk niet om hoe laat de trein van Schiphol naar Antwerpen-Centraal is. Geen Thalys, hé. Door werken moet ik eerst van Amsterdam naar Schiphol en die trein kan ik wel opzoeken, maar ik weet niet hoe ik moet zoeken naar Schiphol - Antwerpen-Centraal.
    Kan iemand mij helpen? :c

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:24 ]

    Gebruik 9292.nl zou ik zeggen. ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Je kan naar ns.nl gaan =) klik hier daar vul je gewoon de stations in en dan komen de reizen vanzelf =)

    Gewoon op zoeken op de site van de NS? Tenminste dat doet mijn vader altijd en wat is nou weer een Nederlandertje?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Gewoon op zoeken op de site van de NS? Tenminste dat doet mijn vader altijd en wat is nou weer een Nederlandertje?

    Ik wou lief doen :c
    Ik kan het indd vinden op NS, dankjewel (:

    Occhi schreef:
    Gewoon op zoeken op de site van de NS? Tenminste dat doet mijn vader altijd en wat is nou weer een Nederlandertje?


    Life is full of fake people

    Invaesion schreef:
    (...)
    Ik wou lief doen :c
    Ik kan het indd vinden op NS, dankjewel (:


    Fijn dat je het kon vinden op NS en ik vond Nederlandertje een beetje raar klinken toen ik het hard op zei.


    Physics is awesome