• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Let's fucking talk. How's life?



    I'm your little ray of pitch black.

    My topics. Ik zal gaan nadenken over wat ik voor Ronan zoek, maar voor nu is iedereen welkom me te benaderen met ideetjes!


    • • •

    Mine. Ik ga echt snel zitten voor mijn rol!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niran schreef:
    Mine. Ik ga echt snel zitten voor mijn rol!
    Neem je tijd, de hitte helpt mij persoonlijk ook nog niet echt. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MT ;D

    Luchasaurus schreef:
    (...) Neem je tijd, de hitte helpt mij persoonlijk ook nog niet echt. c:

    +1
    al helpt op 4 dagen tijd 36 uur werken zonder pauze en met rondrennen ook niet XD can't wait tot het gaat regenen/onweren/wat ze ook voorspellen

    En letterlijk nu begint het te onweren, thank the lords

    Hehe, afkoeling is al voldoende:’)

    Ik zal morgen - I guess - relatievoorstellen droppen, maar hier ook hitte + werk + prive is ook niet zo’n juiste combinatie /:

    Hier ook onweer! En er komt een heeeerlijk windje door het raam. Yaaaaaaay!

    Ik drop morgen ook relatievoorstellen, of op zijn minst dingen die ik specifiek zoek. Of althans dat ga ik proberen. Laat ik zulke beloftes maar even achterwegen houden deze dagen haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ooh lekker, geniet ervan^^

    Bij mij is het ook geen belofte hoor, hahaha, eerder een voornemen Ö

    Yikes, het regende keihard naar binnen dus nu moest het raam dicht.. heb je een keer afkoeling.. :(

    Haha, ja beloftes durf ik echt niet te maken met dit weer hoor haha. Daar help ik niemand mee.

    Oh serieus? Hier valt het nog mee, dus hij blijft nog lekker open. Het windje helpt wel echt goed! Hopelijk kun je je raam snel weer open gooien. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Haha, ja beloftes durf ik echt niet te maken met dit weer hoor haha. Daar help ik niemand mee.

    Oh serieus? Hier valt het nog mee, dus hij blijft nog lekker open. Het windje helpt wel echt goed! Hopelijk kun je je raam snel weer open gooien. ^^

    Het begon hier ook rustig, nu regent het keihard en onweert het heel hard o.o niet dat ik klaag, ik vind het alleen jammer dat ik mijn raam dicht moest doen XD

    Volgens mij had ik trouwens met de personages die er tot nu toe staan wel redelijk wat relaties afgesproken

    Hahaha dat begrijp ik maar al te goed. Hier is het intussen haast stil te noemen, hopelijk heb jij dat geluk ook? Zelf voel ik geen windje meer though, dus ik ga even verdrietig zijn. :c

    Met de mijne wel, geloof ik hehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oke, ik ga dus nu proberen om in ieder geval een opzet te maken voor mijn dame.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Succes, you can do it!



    I'm your little ray of pitch black.