• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Midna schreef:
    (...)
    [Maar Julian vroeg het aan Nate XD Lees maar terug ;p]


    [Weet ik maar er staat bij liefde verklaren aan... Ook Nate's naam :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Weet ik maar er staat bij liefde verklaren aan... Ook Nate's naam :s]

    [Ik vat hem niet meer ;D Ik ga me weer bezig houden met procenten.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Weet ik maar er staat bij liefde verklaren aan... Ook Nate's naam :s]

    [Doe dan maar gewoon Erin.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als ik de opdracht hoor. 'Best,' zeg ik dan met een kleine grijns. Ik zet een verliefde glimlach op waarna ik dicht tegen Ivar aankruip. 'Schatje,' begin ik terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga. 'Ik moet even zeggen dat ik ontzettend veel van je hou,' vervolg ik met een verliefde toon in mijn stem. 'Ik wil je echt nooit meer kwijt want ik denk niet dat ik zonder je kan leven,' zeg ik overdreven dramatisch. 'Ik zal echt alles, maar dan ook alles voor jou doen liefje,' zeg ik tegen hem waarna ik diep in zijn ogen kijk. 'Kus me,' zeg ik dan met een kleine grijns waarna ik mijn armen om zijn nek sla en mijn lippen op die van hem druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Ik dacht dat Erin zoiets als een serenade ging doen bij Ivar, maar ze kruipt gewoon tegen hem aan en begint wat dramatisch te lullen. Vervolgens slaat ze haar armen om zijn nek en kust hem. Ik wend mijn blik af en kijk even naar het uitzicht. De opdracht was toch aan Nate, Ivar, Julian of mij? En niet en?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Whut thu fuu, ik snapte het ook niet meer maar nu wel weer, denk ik xd]

    Ivar

    Ik lusiterde niet heel aandachtig naar alles wat ze zei maar wachtte even af, met een half oor hoorde ik wel alles aan. Het zal vast niet heel veel betekenen eant het was maar voor een opdracht maar ik voelde me er toch gevleid door. Na alles wat ze zei hoorde ik haar laatste twee woorden opeens erg goed en grijnsde ook even. Ik voel haar zachte, tedere lippen op die van mij en ik begin meteen met terug te zoenen, zelfs al was het maar voor een Dare opdracht voor haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Mijn mondhoeken krullen een beetje omhoog als hij terug zoent. Ik aarzel niet en blijf hem zoenen. Ik trek mijzelf iets dichter tegen hem aan en ga met mijn hand door zijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel haar mondhoeken omhoog krullen en ze blijft me zoenen, ze trekt zichzelf dichter tegen me aan en gaat metvhaar handen door mijn haren wat voor een fijn gevoel zorgt. Ik leg mijn handen op haar heupen en blijf ook terug zoenen, dit was misschien wel een potentiële nummer één op de toekomstige lijst.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en blijft ook door zoenen. Ik hou mijn lippen nog even op de zijne gedrukt waarna ik zachtjes in zijn onderlip bijt. Dan maak ik mij van hem los en ga even met mijn hand door mijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze bijt nog zacht in mijn onderlip voor ze de kus beïndigt en ze weer iets achteruit gaat, ik kijk haar glimlachend aan en blijf even stil. 'Jij moet iemand kiezen,' antwoord ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Na een tijdje stoppen ze met zoenen en valt er een stilte. Ik ga weer normaal zitten en kijk afwachtend naar Erin. De wind is nog steeds niet uitgewaaid, en plotseling heb ik zin om bij ze in de jacuzzi te gaan zitten. Lekker warm. Lekker bubbelend.
    Ik schud die gedachte van me af en kijk Erin weer aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Ik kijk even naar Iral, 'truth or dare?' Vraag ik aan hem.

    [Reageer laat want les begint weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Truth or Dare,' vraagt Erin aan me. Had ik kunnen verwachten. Nu maar hopen dat ze niet zo'n type als Ivar is. Die indruk had ik tenminste nog niet.
    'Dare.' Als ik nog een keer truth zeg, dan kom ik over als een zielepoot. Ik hoop niet dat Erin een al te smerige opdracht voor me in petto heeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    Ik had niet echt op lopen letten. Wel zag ik nog dat Ivar en Erin elkaar zoenden. Ik dacht eventjes na. Volgens mij had hij meer dan de helft van de meisjes al gezoend. Erin was aan de beurt en koos Iral en hij koos dare. Ik keek beetje het groep rond. Ik was best benieuwd naar de opdracht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Ehm... Zing een liedje van k3 en doe er tegelijk een dansje bij,' zeg ik tegen Iral.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered