• Hi Peepsz !
    Aangezien dat ik JB wel goed vind en dat ik na Camp Rock Joe nogal sext vind,dacht ik laat ik nu een JB Story maken ^^ En ik hoop dat het orgineel is,want ik vind het nix als me verhalen op iemand anders z'n verhaal lijkt. Oke het idee;

    Het gaat over een meisje van 16 die geld spaart om met haar vriendinnen op vakantie te kunnen. Als bij baantje is ze aan het babysitten. Meestal is het gewoon een enkele x bij een iemand,maar ze heeft ook een vaste klant. Ze moet vaak oppassen op Frankie van 7. Wat ze dus niet weet is dat hij het broertje is van JB,de band die ze past 'ontdekt'heeft en erg goed vind. Zijn moeder is heel tevreden over hoe het meisje met Frankie omgaat en ze wil haar bedanken. Het meisje wil het niet aan nemen en zegt dat ze al word beloond voor het geld wat ze krijgt waardoor ze op vakantie kan. De moeder van Frankie vind het goed maar komt er achter dat het meisje naar JB luisterd als ze het een x zingt als ze Frankie in slaapt zingt. Dan besluit de moeder iets te regelen.

    Wat vinden jullie?
    Ik maak hem niet voordat ik 10 reactie's van verschillende mensen heb !

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    n_n die mensen sijn lullig vndaag of heel lui wnt da idee is tha Bomm x3


    btw ;; joe heeft mooie oogjes *kwylt*


    We can only learn to love by loving.

    weet je wat ik maak hem wel gewoon ^^


    JEEEHH


    We can only learn to love by loving.

    ik heb het nie sow met JB maar wel leuk verhaal lijn


    <3