• Wat ik wel lees:
    *One Direction
          Liever geen bromances.
    *Justin Bieber
    *Onbekende personen

          Hangt erg van de verhaallijn af.

    Dingen die hier niet bij staan lees ik bijna nooit. Ik heb er geen problemen mee als je ze toch post, maar weet dat ik ze minder vaak lees :3

    Verder lees ik geen verhalen die helemaal in het Engels zijn, gesproken Engels mag wel ^^

    DROP YOUR STORY (: xxxxxx'


    LEGGO!



    Harry Styles.


    Fairytales don't start out with a happily ever after. Neither does real life. Sometimes, you have to struggle first before you find your prince charming.


    Hier Hij heeft pas 6 hoofdstukjes!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 10:42 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Is there somebody else on your mind? l Niall Horan


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    punk is dead
    Ik weet niet of het je wat lijkt?


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Misschien is dit iets:


    Proloog:
    Eens dat er iets gebroken is kun je het moeilijk maken. Zelf al passen de stukjes terug in elkaar en vormt het allemaal terug een mooi geheel, je zult de breuken blijven zien. Net als bij een gebroken ziel, zullen er littekens achterblijven. Littekens die niet meer helen en die ook nooit meer geheeld zullen worden. Deze littekens, gevormd door herinneringen van slechte momenten, probeer je te verdringen, te vergeten en wanneer je denkt dat je ze hebt vergeten, komen ze terug. Een foto, een droom, een handeling, alles kan daar voor zorgen. Probeer de herinneringen nooit helemaal te helen, want deze strijd kun je niet winnen…

    Een verhaal over een sterke jonge vrouw die wordt ontvoerd door enkele stevige, grote mannen. De reden van haar ontvoering is haar verleden, dat ze d.m.v. de nieuwste technologie en therapieën terug boven willen halen. Avalyn maakt heel haar slechte jeugd terug mee, moet alle folteringen en pijnlijke momenten weer ondergaan en het ergste, ze moet haar grootste angst onder ogen zien te komen. Dit allemaal wanneer ze net dacht dat ze aan de betere hand was, dat ze alles achter haar had gelaten en dat ze eindelijk haar nieuwe leven gewoon was geworden. Ze kan hier alleen maar weg als het experiment slaagt, maar is dat in feite wel mogelijk..?


    - Onbekende personen
    - Thriller (Denk ik toch ;))
    - Beetje Drama en beetje liefde
    - Nederlands gesproken

    Klikkie

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 17:59 ]

    Ook geen Bromance met een supergoede verhaallijn.. Oké, laat maar. Waarschijnlijk kom ik nu heel opdringerig over C:

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Proloog:

Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

How'd you like that is deel 1
Hunting down the cupcakes deel 2

In het begin is de verhaallijn van deel 1 erg verwarrend maar je moet even doorlezen om het te begrijpen.

[url]http://www.quizlet.nl/stories/69837/howd-you-like-thatll-one-direction/
[/url]

http://www.quizlet.nl/stories/79077/hunting-down-the-cupcakes-ii-1d/


Do ya, do ya, do ya know what I mean? I'm a princes I don't wanna be the queen

Ik heb er drie, neem een kijkje op mijn profiel! :Y)


He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

The lost princess


We are all exploirers trying to find ourselves.



Korte uitleg van het verhaal:
Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


Keep your head up, keep your heart strong

Misschien deze:
We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
Ik denk dat je wel kan raden waar die over gaat, en misschien vind je het wat :)


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

ik ben net begonnen dus hij heeft nog niet zoveel hoofdstukken

Black Blood


I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3



Wat als je jeugd wordt afgepakt, en je wordt uitgehuwelijkd op je negende? Wat als je man je nauwelijks aandacht geeft? Wat als je constant op je hoede moet zijn, omdat je man gevaarlijke dingen onderneemt? Wat als je veel op de vlucht bent? Wat als je kinderen nooit volwassen dreigen te worden?
Wat zou jij doen?

Lees het verhaal van Charlotte, een adellijk meisje uit de vijftiende eeuw.

X Historisch
X Kleine, simpele stukjes gesproken Frans (zoals Oui, Non, monsieur etc)


Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!



Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


Vampire Direction

^^ hihi (:


nothing is true, everything is permitted.

You possibly might like this?


Scarlett Yoesril werkt sinds twee jaar voor het muziekblad Patterns. Naast interviews die ze afneemt of recensies die ze schrijft, schrijft ze voor elke uitgave haar eigen column -alles komt langs en ze is niet bang om felle uitspraken in drukinkt te veranderen.
Dit ging altijd goed, maar zodra Scarlett zich aan de mediahype One Direction waagt, gaat het mis. Twee woorden zijn genoeg om de waarheid achter het begrip persvrijheid te achterhalen -en leiden zelfs tot de definitie van andere abstracte begrippen, die in geen enkel woordenboek gevonden kunnen worden.


x Plas-tic [plestik] o -s langs synthetische weg bereide plastische kunststof

x Pa-ra-dig-ma [paradigma] o –'s en -digmata voorbeeld; modelwoord; wetenschappelijke term


Plastic Paradigma | Zayn Malik


I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.