• Wat ik wel lees:
    *One Direction
          Liever geen bromances.
    *Justin Bieber
    *Onbekende personen

          Hangt erg van de verhaallijn af.

    Dingen die hier niet bij staan lees ik bijna nooit. Ik heb er geen problemen mee als je ze toch post, maar weet dat ik ze minder vaak lees :3

    Verder lees ik geen verhalen die helemaal in het Engels zijn, gesproken Engels mag wel ^^

    DROP YOUR STORY (: xxxxxx'


    LEGGO!


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik heb een volledig geschreven Engels verhaal, maar dat volg je zo te zien niet. Dan heb ik maar één ander verhaal momenteel, met onbekende personen.



    Een 76-jarige vrouw kijkt op haar sterfbed, anno 2069, terug op haar verleden als jonge vrouw in Californië. Haar leven is lang niet altijd even gemakkelijk verlopen. Zo heeft ze op jonge leeftijd haar eerste kindje verloren en vond zichzelf vervolgens onmenselijk alleen op de wereld. Ze maakte lange en inspirerende reizen, waarbij ze probeerde met zichzelf te leren leven. Na een aantal lange jaren vonden ze elkaar plotseling toch weer. Hoewel de liefde weer bijna net zo snel terugkomt als bij de eerste ontmoeting, was het toch niet zo makkelijk als het leek om weer terug te keren. Ze besloot na lang overwegen om toch terug te gaan naar Amerika, maar ontdekte daar echter al snel dat hij er niet was om haar op te halen. Een aantal dagen wachtte ze tevergeefs op hem in de omgeving, voor ze haar eigen weg koos. Toen ze er achter kwam wat de daadwerkelijke reden was voor zijn afwezigheid, kon ze hem eindelijk toch vergeven. De twee kregen uiteindelijk nog een kind samen, een dochter. Het meisje werd blind geboren, maar bleek een waar natuurtalent te zijn om op een andere, creatieve manier haar wereld te verbeelden. Al met al is het leven van de oude vrouw Lana nooit echt saai geweest. Ze vertelt nu voor de allerlaatste keer over haar leven aan haar dochter, haar kleindochter en haar beste vriendin.


    1

    Maandag, 27 mei 2069. Long Beach Memorial Medical Center. Een patiënte die haar allerlaatste operatie opwacht. In een klein kamertje op een van de hoogste verdiepingen van het ziekenhuis, dat haar een bevredigend uitzicht gaf op haar omgeving. Ze heeft voor de derde keer in alleen al dit jaar een hartaanval overleefd en zal nu eindelijk de bivenctriculaire pacemaker krijgen, waar ze onderhand al bijna twee jaar op wacht. De natuur heeft ondertussen al vele malen aangegeven dat haar klokje bijna klaar is met tikken en ze betwijfeld dan ook of het nu nog veel zin heeft.


    'Oma?' weerklinkt de vragende stem van Terra, mijn kleindochter. Het was stil geweest, terwijl we allemaal een slok van onze thee hadden genomen. 'Ja, liefje?' beantwoordde ik haar, mijn blik bevestigend op haar gedaante. Ik moest me hiervoor verschuiven in het ziekenhuisbed, wat enige moeite koste in vergelijking met het verleden. Mijn kleindochter was echter een lief en beleefd meisje, wat geduldig wachtte tot ze mijn volle aandacht had. 'Zou u nog eens over vroeger kunnen vertellen? Weet u wel, zoals u opa hebt leren kennen en over oom Mario en dat soort dingen.' Ze praatte zoals ik dat gewend was van tieners en ik glimlachte. Mijn dochter was enigszins verontwaardigd door de vraag en ik denk dat het vooral te maken had met het feit dat Mario vernoemd werd. Mijn jongste zoon, die slechts drie jaar werd voor hij ziek werd van een virus en overleed. Hij was geen geheim voor haar en ze kende hem zelfs als haar oom, maar er werd weinig over gesproken. Ik kon haar nieuwsgierigheid echter maar al te goed begrijpen. Het was altijd fijn om verhalen mee te kunnen nemen in je leven, die je van je familie mee had gekregen. Met de kans dat ik wellicht ook niet al te lang meer zou leven, vertelde ik haar dan ook alles.

    Lees verder »


    Til hug og blod.

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan
    Misschien iets voor jou, zou leuk zijn als je abo neemt :)



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    *Nederlands geschreven+gesproken
    *Elke dag een stukje
    *Net begonnen
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    kies maar a.


    This ain't a fairytale || Niall J. Horan
    I'm not a princess,
    this ain't a fairy tale.
    I was a dreamer before you went
    and let me down.
    Now it's too late for you and
    your white horse to come around.


    *met One Direction
    *kans op 16+
    *Engels gesproken
    *Nederlands geschreven
    *16703 woorden



    Let's write a fairytale || Justin D. Bieber
    I know they said believe in love,
    it's a dream that can't be real.
    So girl let's write a fairytale
    and show 'em how we feel.


    *Nederlands gesproken
    *Nederlands geschreven
    *kans op 16+
    *569 woorden

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:44 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    bij deze moet ik nog 1 abo en ga ik activeren:
    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction
    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..

    Bij deze moet ik nog 7 abo's en dan ga ik activeren
    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The Hunger Games
    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    The fiftieth annual Hunger Games || Haymitch Abernathy

    You think it's simple to survive.
    Murdering and fight, and play it clever.
    The only thing you'll have to do.
    Actually, it is the same as hunting.
    And who can't do thát.
    But you forgot one thing.
    You don't know what the new challenge is.


    MAKE YOURSELF READY FOR THE SECOND QUARTER QUELL




    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR



    Ookal is het The Hunger Games, misschien vind je het wat.

    Ik schrijf samen met mijn friends een story over One Direction, geschreven in het Nederlands gesproken in het Engels, we zijn net begonnen en posten regelmatig een nieuw hoofdstuk, onze ideeën zijn heel tof, dus het zou top zijn als je het wil lezen

    http://www.quizlet.nl/stories/82859/the-last-song--one-direction/


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    You steal my heart ~ One Direction

    Nieuwe story, gaat dadelijk beginnen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Solar Eclipse ft Liam Payne.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Als jullie gek zijn op zayn malik of one direction
    neem dan ff een kijkje naar deze story
    je zult er geen spijt van krijgen.

    i love you - zayn malik[16+]


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'