• ik zoek ook story's!

    wel:

    1D
    Harry Potter
    Twilight
    onbekende personen
    Horror/thriller
    spook verhalen
    verleden


    niet:
    Justin Bieber
    Thokio Hotel dinges
    andere zangers/ acteurs
    tv serie personen
    zeg maar gewoon alles niet wat hier boven biuj wel niet staat.

    ik zal niet alles lezen, hoe het verhaal isen of het goed te snappen of te lezen is.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell


    * Onbekende personen
    * Romantiek/historisch

    Ik hoop dat je het wat vindt ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:27 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dit is mijn eerste story, dus nog onbekend, ik schrijf hem met een vriendin. Je moet maar kijken of je hem wat vindt. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Proloog:

Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

[url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
[/url]


People change, things go wrong, but just remember, life goes on...



Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


Vampire Direction

^^ hihi (:

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:30 ]


nothing is true, everything is permitted.




You made me believe
In myself
In real friends
In a true love

But was it just a game?


http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ik heb een Harry Potter story, over Fred Weasley. Ik ben alleen te lui om een link te plaatsen, haha. :'D



"I'm moving to England." I said and Emma laughed.
"Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
My mouth felt open, they didn't believe me.
Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
"Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



One Direction bestaat niet.
Dit verhaal is Nederlands





Leave it all behind.' Niall Horan (:


Everything you want comes after you stop looking for it

The lost princess


We are all exploirers trying to find ourselves.



Korte uitleg van het verhaal:
Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


Keep your head up, keep your heart strong

deze story eigenlijk een random verhaal over twee meisjes en hun leven in de 'middeleeuwen'. Onbekende personen, maar er komen ook personages van de serie pandora hearts in voor, maar je hoeft die helemaal niet te kennen om het verhaal te begrijpen, integendeel..