• Zeikverhaal.

    Een vriend van mij heeft me een tijd terug dus een helm geleend, omdat ik een tweede nodig had omdat ik weg ging met de scooter met een vriendin.
    Maar ik heb hem heel lang niet gezien + zijn eigen scooter was kapot en die heeft hij vandaag pas weer gemaakt, dus ik had de helm in het bijhok gezet, maar daar is het nogal vochtig en zo dus is tie' beschimmeld.
    Dus ik heb heel eerlijk tegen hem gezegd van ja dit en dit is er gebeurd, maar je krijgt wel een nieuwe van mij. Begint hij opeens vet moeilijk te doen van 'Ja ik ga volgende week verhuizen en ik heb die helm nodig om dingen te vervoeren en vraag dan aan je moeder. Ik heb je die helm geleend en nu moet jij het ook fixxen of geld geven.' (en dan heb ik het nog even duidelijk neergezet want serieus, zijn spelling valt te vergelijken met dat van een dyslectische chinees die misschien 3 keer in NL is geweest :/) & ik snap best dat hij chagrijnig is. Zou ik ook zijn. Maar hij hoeft niet meteen zo opgefokt te reageren tegenover mij. Ik zij toch dat hij een nieuwe gaat krijgen van me, zodra ik weer geld heb, maar dat is niet op dit moment. En nu zit hij te zeuren van 'Ja vraag gewoon aan je moeder, zal ik haar anders bellen'. Mijn moeder heeft er ten eerste niks mee te maken. En ten tweede heeft ze zelf amper geld over dus het lijkt me sterk dat zij dat geld nu kan missen.

    En daarbij , de laatste keer dat ik bij hem was, had hij thuis nog twee helms liggen, en die ik geleend had die viel al bijna uit elkaar van ellende. En ja , ik weet dat dit geen goede reden is en dat het alsnog van hem was , maar hij krijgt het toch terug! :/ Hij mag best wel even pissig zijn, kan ik begrijpen, maar hij draaft altijd zo door , met àlles. Hoe moet ik binnen nu en maandag geld bij elkaar krijgen voor een nieuwe helm dan :/ Dat lukt me dus niet! En nu zegt hij ook nog dat ik niet zuinig ben met geld , terwijl de laatste keer dat ik geld gekregen heb van mijn moeder was drie maanden geleden, en ik vrijdag pas aangenomen ben dus ik niet weet of ik voor die paar keer dat ik deze maand moet werken dan al betaald krijg. & ik ken hem langer dan vandaag, dus ik bereid me vast voor op alle onzin die ik vanaf nu over mezelf ga horen. Goddd, en nee ik hoef geen advies of wat dan ook, ik moest het alleen even kwijt.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 23:05 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ja, dat zuigt. Maar ik vind het wel netjes van je dat je eerlijk bent geweest. En ik vind, dat als jij een nieuwe helm voor hem koopt, hij niet moet zeuren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Ja, dat zuigt. Maar ik vind het wel netjes van je dat je eerlijk bent geweest. En ik vind, dat als jij een nieuwe helm voor hem koopt, hij niet moet zeuren.


    dit ^^


    -