• ik zoek ook story's!

    wel:

    1D
    Harry Potter
    Twilight
    onbekende personen
    Horror/thriller
    spook verhalen
    verleden


    niet:
    Justin Bieber
    Thokio Hotel dinges
    andere zangers/ acteurs
    tv serie personen
    zeg maar gewoon alles niet wat hier boven biuj wel niet staat.

    ik zal niet alles lezen, hoe het verhaal isen of het goed te snappen of te lezen is.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    De vernieuwde versie



    I'm the mystery behind the mask
    My name? Mystery


    ~Daughter of a Black
    ~Understood by no one except him


    The soundtrack



    The Mystery Behind The Mask (o.a. Fred Weasley)


    Happy Birthday my Potter!

    Dreaming a dream like you are innocent.



    __________

    Amber Felicity Scott & Zayn Javadd Malik



    LEGGO!

    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction~ (Proloog bij 10 Abo's
    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..



    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    vergeten:$:
    You Don't Know How It Feels - One Direction


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    I call you my love.
    I call you my baby.
    I call you the best,
    that I ever had.

    Even troubles can't change,
    my feelings for you.

    I just want to say these seven words,
    I will love you, forever and always.


    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:37 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Hunger game story?



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Don't be like the rest of them, darling


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/
    [/url]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    *onbekende personen
    *Pas begonnen
    *ik update veel als ik gemotiveerd ben :3
    *Drama, actie met een vleugje romantiek :3


    And I hope.. we'll meet again..

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 stukje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    The truth - Hogwarts


    Keep your head up, keep your heart strong

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!