• Ik heb vandaa die film in de bios gezien, en ik moest op het einde echt huilen. Hij is misschien een beetje kinderachtig, maar toch vond ik het een hele mooie film. Ik ben meestal wel ontroert door droevige films, maar ik weet niet echt hoe het kan. Ik huil best vaak tijdens films, maar ik heb nog nooit iemand gekend die is overleden.
    Hoe vonden jullie de film, als je hem gezien hebt?
    En hebben jullie ook wel eens dat je moet huilen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb het boek gelezen en toen moest ik zelfs huilen...
    Maar ik wil 'm zien, maar ik wil naar zo veel films :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dat boek op de basisschool echt 8x gelezen. Ik las toen echt nooit maar dat vond ik zo'n mooi boek. Maar nee, ik heb hem niet gezien ;')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nooit van gehoord om eerlijk te zijn.
    Maar huilen doe ik vaak genoeg, meestal om liedjes trouwens. (x


    Felix

    Ik heb 'm ooit gelezen ja maar ik weet niet meer precies hoe 'ie ging..


    Life is hard and then we die

    Aife schreef:
    Ik heb het boek gelezen en toen moest ik zelfs huilen...
    Maar ik wil 'm zien, maar ik wil naar zo veel films :W


    Ik moest ook huilen bij het boek, en toen kwam mijn vader de woknkamer in en vroeg waarom ik huilde, en toen vertelde ik over het boek, is wel al twee jaar geleden ofzo..
    Ik wil ook The Hunger Games zien, dus ik ga binnenkort weer naar de bios!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik moest ook huilen bij het boek, en toen kwam mijn vader de woknkamer in en vroeg waarom ik huilde, en toen vertelde ik over het boek, is wel al twee jaar geleden ofzo..
    Ik wil ook The Hunger Games zien, dus ik ga binnenkort weer naar de bios!

    Daar wil ik ook naartoe, alleen mijn ouders financieren mijn bioskaartjes... En ik mag ze niet zelf financieren :S

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 22:45 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik huil nooit bij films/boeken.

    Maar ik wil opzich de film wel zien maar er zijn te veel films die ik wil zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest zelf huilen bij het boek :W Maar wat dat betreft ben ik ook gewoon een watje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kom niet in slaap nou..
    Ik moet alleen maar denken aan die film.
    Morgen wordt het echt helemaal niks. Om half 8 op de fiets, en dan nog cito toets voor de tweede klas.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat boek, toen moest ik echt bijna huilen. Ik heb de film niet gezien,misschien ga ik er wel heen maar ik ga niet zo vaak naar de bios. En de enige film waarbij ik heb moeten huilen voor zover ik weet is E.T. die heb ik nog in de bios gezien en aan het einde heb ik toch echt meerdere tranen moeten weg pinken


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dat boek, toen moest ik echt bijna huilen. Ik heb de film niet gezien,misschien ga ik er wel heen maar ik ga niet zo vaak naar de bios. En de enige film waarbij ik heb moeten huilen voor zover ik weet is E.T. die heb ik nog in de bios gezien en aan het einde heb ik toch echt meerdere tranen moeten weg pinken


    Ja, was ook zo zielig. Ik moest zelfs huilen bij rise of the planet of the apes op het einde..
    En toen ik klein was altijd bij de lion king. Toen die vader doodging


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ja, was ook zo zielig. Ik moest zelfs huilen bij rise of the planet of the apes op het einde..
    En toen ik klein was altijd bij de lion king. Toen die vader doodging


    Toen moest ik juist niet huilen, denk dat ik het al zag aan komen ofzo. Bij The Lion King, moet trouwens ook nog steeds deel 2 van The Lion King een keer kijken


    Physics is awesome

    Ik voel me echt gevoelloos maar ik moest helemaal niet huilen, vond het alleen maar stom. De film op zich is wel mooi, maar ik huil daar gewoon niet om.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik ben er gisteren heen geweest met mijn broer en ik moest huilen.
    Toen ik thuis kwam heb ik dat boek gepakt en in 1 keer uitgelezen en ik moest huilen.
    Ik vond het een mooie film, vooral het einde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik huil bijna altijd bij films, ik ben daarin echt ontzettend... huilerig. Maar ik heb hem nog niet gezien - wil er wel naartoe!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.