• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( wat was laatste reactie van Amery)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Die staat op blz 9 ergens onderaan ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( oke dankje)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Ik lachte even "Ik ben ook niet nat en heb geen emmer water over me heen gekregen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Jij- jij droogt gewoon snel" zei ik waarna ik in de lach schoot. "Dat zal het zijn" ging ik verder.

    Tristan

    "Als jij zegt dat dat het is" lachte ik
    "Dan geloof ik je" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    'Misschien was dat wel mijn bedoeling,' grijnsde hij. Hij keek mij nog even aan en ging toen verder met tekenen. Ik hield mijn armen om zijn middel. 'Gemeen,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Wie ik ?" vroeg ik nep-verbaasd, "Nuuh". Een grijns vormde zich rond mijn lippen en ik ging verder met tekenen.

    Amery

    Ik keek hem even geamuseerd aan en ging toen op mijn tenen staan. "Ik voel me nog altijd klein" zei ik sipjes.

    Tristan


    "Ik voel me nog altijd klein" zei ze sipjes.
    "Maar dat ben je niet" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    Ik ging voor hem staan, zodat hij niet verder kon tekenen. Ik liet hem niet los. Ik keek hem aan. 'Doe eens lief,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik legde mijn spullen langs de kant en ging zitten. Ik trok haar op mijn schoot en sloeg mijn armen om haar heen. "Wanneer doet iemand dan lief volgens jou ?" vroeg ik waarna ik een kus in haar hals drukte.

    Amery

    "Ik, niet klein ? In welke wereld, welke dimensie ?" vroeg ik lachen verder.

    Tristan

    "ja, klopt en hier deze wereld en deze dimensie" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    Alex legde zijn spullen weg en ging zitten. Ik had hem nog steeds vast en hij trok me op zijn schoot. Zijn armen sloeghij om mij heen. 'Wanneer doet iemand dan lief volgens jou?' vroeg hij en drukte een kusje in mijn hals. Ik verplaatste mijn armen en ze zaten nu om zijn nek. Zachtjes lachte ik naar hem. 'Hmm. Zeg ik niet, maar dit is al een begin,' zei ik met een glimlachje.

    [Ik ben zo trouwens wel op verjaardag. Weet dan niet hoe laat ik er weer ben]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Een begin ?" vroeg ik lachend. Ik liet mijn vingers even over haar kaak gaan en keek haar aan. "Een begin dus," herhaalde ik nadenkend. "Volgens mij heeft Einstein nooit iets gezegd over lief zijn" mompelde ik.

    Amery

    Ik schudde lachend mijn hoofd en liet hem los. "Ik ga me aankleden" zei ik grijnsend.