• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    Ik gaf haar snel een kus "Dan moeten we terug naar onze kamer om de spullen te halen" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Welke spullen ?" vroeg ik, "Ik denk dat ik mijn mond nu maar hou voor ik nog meer vragen ga stellen waarvan jij gaat zeggen, dat zal je wel zien" zei ik met een lachje.

    Tristan

    "Dat zie je wel als we op onze kamer zijn" lachte ik
    "Van mij mag je dingen blijven vragen misschien kom je erachter maar de kans is heel klein" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Oke" zei ik waarna een grijns op mijn gezicht verscheen, "Waarom hebben tijgers geen paars hoedje ? Ik zou dat echt zo leuk vinden !" zei ik waarna ik begon te lachen.

    Tristan


    "Ik heb echt geen idee" lachte ik
    "Kom je? En blijf vooral doorvragen" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "En waarom kunnen penguins niet vliegen ? Daar hebben ze toch echt wel recht op hoor, ze behoren tot de Vogels, heb ik geleerd een jaar of 9 geleden denk ik" bleef ik vrolijk doorvragen.

    Tristan

    "Daar heb je gelijk in maar ik kan niet beantwoorden waarom ze niet kunnen vliegen" lachte ik liep naar binnen en opweg naar onze kamer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik begon te lachen en probeerde hem bij te houden. Ja wat, ik heb korte benen, wat dan nog ? "En waarom zijn citroenen geel ? Moesten ze nu oranje zijn, zouden we ze dan sinaasappelen noemen ?".

    Tristan

    "Darling het zijn goede vragen maar ik wel graag vragen die ik wel kan beantwoorden en nee want de vorm is nog steeds anders" zei ik lachend
    Ondertussen waren we bij onze kamer en haalde 3 plastic tassen onder mijn bed vadaan "Niet vragen wat erin zit dan zie je straks wel als we weer buiten zijn" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Je kan gedachtelezen" zei ik met grote ogen. Ik ging niet meer denken vanaf nu, wacht nu dacht ik dat ik niet ging denken. En nu dacht ik weer dat ik niet ging denken dat ik niet ging denken. God, het leven was ingewikkeld. "Oke, een vraag die je wel kan beantwoorden" mompelde ik, "Aha, 1+1 !".

    Tristan

    "Ik kan geen gedachtelezen" lachte ik
    "En van Oliver heb ik altijd gellerd dat dat 11 is en volgens mij klopt dat" zei ik erna ondertussen waren we alweer buiten en mijn plan kon beginnen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Echt niet, het is 3" zei ik serieus. Ik had een klein voorgevoel dat ik moest oppassen aangezien ik hem veiligheid had gegeven voor plannen uit te werken op mij. Gelukkig was ik net een ninja, met een roze bikini. Details, details.

    Tristan

    "3 is dat echt zo" vroeg ik verbaasd
    "Hoe kom je daar aan dan?" vroeg ik erna gelijk
    Wachtende op het goede moment om mijn plan uit te voeren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Einstein is mijn overgrootvader" zei ik terwijl ik wat op mijn hoede bleef. Ik wist nog altijd niet wat er in de zakken zat, en ik vertrouwde het langs geen kanten. Nou, als hij me ging bekogelen met snoepjes dan was dat dom hoor.

    Tristan

    "Ah op die manier" lachte ik
    "Kan je eigenlijk vangen?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer