• Ik ben zelf nog altijd een groot fan van de Lama's, al wordt dat hier helaas niet meer uitgezonden.
    Mijn oom zei echter dat er in België ook zo'n soort programma bestaat/bestond, daar zou ik graag een kijkje naar nemen omdat ik dat soort programma's echt geweldig vind. Helaas ben ik de naam vergeten!

    Dus ik hoop dat iemand van jullie enig idee heeft.
    De Lama's is een improvisatie programma. Er zijn 4 mannen en een presentator en je hebt dan allerlei ronde's zoals 'Verboden te Lachen' , 'Het Moordspel', 'Ik wil graag zien' en 'De allerslechtste aller tijden'. Het is dan de bedoeling om met de leukste grappen/acties/one-liners te komen.

    Als iemand dit weet, is diegene echt mijn held!


    everything, in time

    Het zou wel leuk zijn eigenlijk. :'D Ik vond de Lama's altijd geweldig haha. Alleen zullen ze dan geen Belgen nadoen zoals bij ons...


    Your make-up is terrible

    Wat dacht je van het aan je oom vragen?D:
    maar nee ik ken de belgische variant niet, sorry


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik hou van de Lama's! Omdat lama's op zich al heel awesome zijn.
    Maar ik weet het niet, ik ben Hollander. maar je hebt ook De Badgasten. Dat waren ongeveer dezelfde mensen als de Lama's. Maar daar zijn geloof ik maar een paar afleveringen van...

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 17:00 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik hou van de Lama's! Omdat lama's op zich al heel awesome zijn.
    Maar ik weet het niet, ik ben Hollander. maar je hebt ook De Badgasten. Dat waren ongeveer dezelfde mensen als de Lama's. Maar daar zijn geloof ik maar een paar afleveringen van...


    Dat kijk ik nu, haha.:3

    Het is ook niet de letterlijke versie van de Nederlandse Lama's, maar wel met elkaar vergelijkbaar.


    everything, in time

    Alles kan beter :)

    Ik kijk daar vaak naar, maar dat is ondertussen ook al gestopt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Alles kan beter :)

    Ik kijk daar vaak naar, maar dat is ondertussen ook al gestopt.



    Nee, ook dat is het niet! D:


    everything, in time

    Zonde van de zendtijd?



    Heb je anders wat meer details?
    Eens kijken of ik nog wat weet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Zonde van de zendtijd?



    Heb je anders wat meer details?
    Eens kijken of ik nog wat weet.


    Oooh, dat programma is echt geweldig!


    Your make-up is terrible

    Neen, in Be hebben wij zo geen programma.
    Maar je hebt fast and loose op de BBC, is dat niet zoiets?


    Get outta my head!