• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers VOL!!!!!
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Contostavlos

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - LovingStyles
    -
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    -
    -
    -

    Normale mensen
    - LovingStyles
    - Alexis Roselynn Tarisha
    -
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -
    -
    -

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra:
    (Voor leraren!) Welk vak? [Sport/Talen/Kunst/Koken/Normale lessen/Mentor]:

    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:35 ]


    El Diablo.

    Ooh, deze lijkt me zo leuk! Ik ga een rol invullen maar ik twijfel wat ik neem...


    Your make-up is terrible

    Volledige naam: Alyson Ruby Avery
    Leeftijd: 17, maar ze leeft al 127 jaar..
    Karakter: Ze kan soms een bitch zijn, maar dat is alleen als je het uitlokt. Als je slim bent blijf je uit haar buurt tijdens het 'jagen', want dan is ze echt moordlustig. Als ze je niet mag laat ze dat merken ook, maar als je haar vriend bent. Dan heb je een vriend voor het leven.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra:-

    Volledige naam: Tyler Jay Lopez
    Leeftijd: 18
    Karakter: Hij kan een beetje macho doen, maar als je hem goed kent weet je dat hij het alleen voor de lol doet. Hij kan heel romantisch zijn, en is over het algemeen een grappenmaker. Hij maakt zich nergens druk om.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: -


    El Diablo.

    Volledige naam: James Andrew Star
    Leeftijd: 18
    Karakter: James is iemand die zich voor de buitenwereld stoerder voordoet dan hij eigenlijk is. Hij is vrij onzeker. Hij heeft een hart van goud.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: x

    Volledige naam: Madelaine Valerie Star
    Leeftijd: 17
    Karakter: Madelaine is heel aardig, maar niet veel mensen kennen die kant, want meestal gedraagt ze zich bot, nors en vooral arrogant. Het boeit haar niet veel wat mensen van haar vinden, zolang zij maar lol kan hebben, ze is het type'tje: "Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd." en meestal gaat het dardoor zo bij haar: lol, lol, lol, lol, vriendschap, liefde.
    Ze werd verkeerd begrepen in haar thuis omgeving en daarom begon ze zich zo te gedragen, wat mensen soms behoorlijk kan irriteren. Ze heeft zeker geen hekel aan ruzie, maar soms irriteert het haar gewoon. Madelaine is zeer intelligent en gebruikt die intelligentie 4 van de 5 keer voor gemene plannen.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kom op, invullen ^^


    El Diablo.

    Ik wil een vampier en een Demoon. :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik wil een vampier en een Demoon. :D


    Okii


    El Diablo.

    Vul in!! Please!! =D


    El Diablo.

    Echt niemand?


    El Diablo.

    ik reserveer twee weerwolven en een vampier ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik reserveer een vampier. Nee, doe er maar twee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik wil wel, maar ik zit te bedenken of ik daar wel tijd voor heb. reserveer maar een vampier, misschien dat ik later nog een rol neem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kan ik een Succubus doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Valeria Maci Waldorf, dat is haar schuilnaam, haar echte naam is: Alexandra Irina Ivanov, wat alleen haar zusje weet, die net als haar een schuilnaam heeft(Lees:Extra, om te weten waarom ze schuilnamen hebben.), verder weet niemand hier van en worden ze gewoon bij hun schuilnaam genoemd.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Alexandra, of beter gezegd Valeria word gezien als een heel stil meisje, maar alleen haar goede vrienden, weten dat ze eigenlijk ook een heel gekke kant heeft. Ze probeert elke keer haar geheimen te verbergen, om te beginnen dat ze vampier is, dan nog dat ze een geheime identiteit heeft en dan als laatste dat ze aan Anorexia Nervosa lijd.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar: Vampier
    Extra: Valeria's echte naam is Alexandra, dat is zo omdat Alexandra en haar tweelingzus Nina eigenlijk uit Rusland komen, maar hun vader hun wilt vermoorden, waardoor ze zich dus verborgen moeten houden en de leugen moeten leven.

    Volledige naam: Bella Marie Waldorf is haar schuilnaam, haar echte naam is Nina Ivanov.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Nina houd zich vaker stil en heeft niet echt behoefte aan gezelschap, waardoor ze vaak gewoon ergens alleen zit of met haar tweelingzus, terwijl ze dat helemaal niet erg vind. Ze word weleens een stille kracht genoemd, want mensen weten niet waar ze toe in staat is.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar: Vampier
    Extra: Jullie weten nu alles wel, dankzij Alexandra, dus veel is er niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 23:31 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volledige naam: Liberty Sage Ramirez
    Leeftijd: 17
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: -

    Volledige naam: Matthew James Morisson
    Leeftijd: 18
    Karakter: -
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: -

    Volledige naam: Abbigail Ginger Amare
    Leeftijd: 17
    Karakter: -
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: -


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam: Maddison Lauren Willows.
    Roepnaam: Maddie.
    Leeftijd: 17.
    Karakter: Maddie is een creatief en nieuwsgierig meisje, maar vooral erg zelfstandig. Al van jongs af aan wou ze liever alles zelf doen, en zelf dingen uitvinden, zonder enige hulp van anderen. Ze is onvoorspelbaar en het is moeilijk om hoogte van haar te krijgen. Het ene moment is ze ontzettend druk en kinderachtig, terwijl ze een uur later de rust zelf kan zijn. Maddie laat zich niet leiden door angst, en wil constant nieuwe dingen proberen, nieuwe mensen ontmoeten. Ze is erg gefocust op het nu, waardoor ze weinig of niet nadenkt voor ze dingen doet en amper de consequenties van haar daden inziet. Ze is goed in het beïnvloeden en overtuigen van mensen, door te argumenteren en door te zetten. Wat minder is ze in het inleven in anderen. Maddie's denkwijze is erg logisch, en bevat veel feiten waardoor ze het moeilijk te begrijpen vind dat niet iedereen zo denkt. Ze kan ook erg kritisch zijn. Maddie is erg emotioneel en laat zich vaak leiden door haar gevoelens.
    Uiterlijk:


    Demoon

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 23:43 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.