• in dit lange weekend?
    Ik pak rond 10 uur de trein en dan ben ik rond half 1 in Amersfoort waar één van mijn beste vriendinnen staat te wachten en dan ga ik de volgende dag weer terug naar Goes
    En ik heb er zin !

    Gaan jullie nog iets , leuks, doen in dit lange weekend?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Half tien vertrek ik naar Halsteren voor sollicitatie gesprek, daarna terug naar huis, daarna terug naar Bergen op Zoom winkelen met m'n mama. Vanavond eten, uitslapen, stopmotion maken waarschijnlijk, eten, uitslapen, paaseieren zoeken met mijn zusje en broertje, schoolexamens leren, veel eten, computeren, slapen, eten, computeren, Tumblr, biologie schoolexamen leren, computeren, slapen, vroeg opstaan, school.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb al de hele week vakantie. :3 Maar ik ga vandaag naar mijn oma en morgen ga ik met een vriendin naar de Hongerspelen voor de vierde keer. (cat)

    Niets, helemaal niets. (cat)


    26 - 02 - '16

    vanavond ga ik naar destine:D


    Stop holding me under and let me breathe.

    Vandaag: fysio en sweet sixteen van een vriendin
    Morgen: paardrijden en daar lekker rondhangen
    Zondag: werken (joepie)
    Maandag: something...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, eigenlijk niet.

    Ik heb twee feestjes waar ik eigenlijk niet naartoe wil en daarnaast heb ik 't druk met van alles en nog wat.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vertrek straks op atletiekstage voor een week, want ik heb vakantie. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga straks solliciteren en daarna even naar de stad op zoek naar schoenen. Morgen ga ik eigenlijk niet zo veel doen en zondag heb ik een paasbrunch en ga ik heel veel paaseitjes eten en maandag is denk ik een dag dat ik lekker helemaal niks ga doen.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik ga straks mijn theoretisch rijbewijs proberen te halen , vnv een sleepover bij een vriendin , morgen wat voor school werken wrs en savonds iets gaan drinken in het jeugdcafe, zondag lekker uirusten en mijn koffer pakken want rond 16u vertrek ik naar Barcelona !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hmm.. Niks.. Niks.. Niks.. En... Niks?


    Don't be like the rest of them, darling

    PWS presentatie voorbereiden, Nederlands mondeling en verder lekker niks!


    "Well, well. Look who we've got here!"