• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers VOL!!!!!
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Contostavlos

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - LovingStyles
    -
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    -
    -
    -

    Normale mensen
    - LovingStyles
    - Alexis Roselynn Tarisha
    -
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -
    -
    -

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra:
    (Voor leraren!) Welk vak? [Sport/Talen/Kunst/Koken/Normale lessen/Mentor]:

    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:35 ]


    El Diablo.

    Ik verander het wel in 4 rollen
    ^^


    El Diablo.

    Ik heb nog vooral leraren nodig, en ook nog wat demonen..

    Maar het meest leraren..


    El Diablo.

    YEEY! xd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Muh dan maak ik een lerares aan die demon is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Okii


    El Diablo.

    You've been hit by, you've been shot by a smooth criminal.

    Sorreh het zit in me hoofd en ik moet nu stoppen, ik ga de rol al maken teehee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Jayden heeft bruin zwartachtige haren. Hij heeft het of plat met meestal dan een pet of muts op of in een klein kuifje. Hij is vrij gespierd en je kan zijn spieren duidelijk zien. Zijn Ogen zijn chocolade bruin en hebben soms een beetje goud te bevatten. Hij is vrij groot rond de 1.83. Hij is niet super breed gebouwd, maar hij heeft een gespierde kaaklijn.
    Karakter: Jayden is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet bijna niemand behalve Jade. Het vreemde is gewoon dat hij nog geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft.
    Soort: Demon
    Extra: Jade is zijn geadopteerde zusje. Jade is een vampier, maar toch zijn ze vrij close. Jayden gebruikt alleen de energie van meisjes. Jongens doden doet hij niet. Hij kan erg goed met mensen spelen. Ook met hun gevoelens.

    Volledige naam: Jade Meloise Bright
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Ze heeft prachtige bruine lokken die tot haar middenrug vallen. Ze zijn perfect tot in de puntjes en haar huid is smetloos. Ze ziet er jonger uit dan ze is en zo wordt ze ook graag gezien. Ze heeft omdat ze het graag wilt altijd wapend bij haar. Hier heeft ze als een van de enige vrouw toestemming voor omdat ze trainster is geworden. Haar ogen zijn mooi bruin met een goud randje en haar lippen zijn de kleur van als je een kersenlolly hebt gelikt. Haar tanden zijn stralend wit waar meestal een glimlach op zit. Ze is niet bleek maar ook niet bruin ze zit er precies tussenin.
    Karakter: Jade is een vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er van kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade is niet makkelijk met jongens, maar ze probeerd zo normaal mogelijk te doen. Als je haar boos maakt of geïrriteerd kan ze opeens heel Bitchy zijn. Als je aan haar vrienden zit kom je aan haar en ze kan haar prima verdedigen.
    Soort: Vampier
    Extra: Jayden is haar broer. Ze is geadopteerd en daarna getransformeerd in een vampier. Ze drinkt bloed als dat nodig is en is super snel. De snelste vampier ter wereld

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:07 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Omg dat liedje is zo leuk hea? xd


    El Diablo.

    Juah, het zit vast in me hoofd argh.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het zit in me hoofd, de glee versie hea? Naya rocks!!


    El Diablo.

    Juah!!! Naya is awesomeeee, I love her.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volledige naam: Eline Victoria Love
    Leeftijd: 22 verjaart op 1 april
    Karakter: Eline is iemand die altijd vrolijk is. Haar lessen zijn dan ook altijd gezellig maar ook serieus. Ze is iemand die je niet snel boos krijgt.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar:
    Extra: xx
    (Voor leraren!) Welk vak? [Sport/Talen/Kunst/Koken/Normale lessen/Mentor]:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volledige naam: Taylor Jennifer McCallister
    Leeftijd: 21
    Karakter: Taylor weet van zichzelf dat haar uiterlijk soms de les verstoord, maar ze let daar dan ook uiterst goed op, want ze is dan wel een demon, ze wilt dat de kinderen een kans krijgen om een mooie toekomst te krijgen, doormiddel van een goede baan. Ze is net als een wandelend spellingswoordenboek, ze verbeterd bijna elk foutje, wat soms anderen irriteert, maar veel kan Taylor er niet aan doen. Ze is heel intelligent en is dol op de jeugd, het maakt niet uit welke leeftijd.
    Uiterlijk:


    Vampier/Weerwolf/Demoon/Normaal mens/Leraar: Ze is een lerares, die demon is.
    Extra: -
    (Voor leraren!) Welk vak? [Sport/Talen/Kunst/Koken/Normale lessen/Mentor]: Ze geeft Nederlands.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 14:07 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nu genoeg mensen? xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    i Know, ze is een van mijn idolen ^^


    El Diablo.