• Hoi,
    Ik heb jullie hulp nodig, of hulp van degen die er verstand van hebben x'D
    Ik wil heel erg graag een tatoeage laten zetten, en dan het liefst met Chinese/Japanse tekens. Nu heb ik een aantal dingetjes gevonden die ik mooi vind. Maar ik heb geen idee of het klopt wat er staat. Weet iemand waar je dat kunt laten controleren, of kan iemand het voor mij controleren?


    Music is the new sex

    Ga naar een chinees restaurant? =D

    Of voer het in bij google translator? Althans de nederlandse tekst voer je dan in

    *niet dat je tekst tatoeert voor 1 biertje van heineken ;p*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    Ga naar een chinees restaurant? =D

    Of voer het in bij google translator? Althans de nederlandse tekst voer je dan in

    *niet dat je tekst tatoeert voor 1 biertje van heineken ;p*


    Die vertaalt dingen soms erg raar of je krijgt een compleet andere vertaling uit, dus dat is niet echt een optie.

    Chinese restaurants is wel een optie?

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Die vertaalt dingen soms erg raar of je krijgt een compleet andere vertaling uit, dus dat is niet echt een optie.

    Chinese restaurants is wel een optie?


    moet je wel ook even direct een loempia bestellen x) Anders zullen ze waarschijnlijk hakmessen naar je gooien als je wegloopt zonder wat te bestellen haha


    Ligt and Darkness are both very different..

    niet doen !!
    als je een tatoeage laat zetten zit je er de rest van je leven mee opgescheept !!
    kan je je al voorstellen dat als je 70 jaar bent je een tatoeage hebt !

    dit komt van wikipedia:
    Gevaren bij tatoeage

    Het aanbrengen van tatoeages brengt meer risico's met zich mee dan de meeste mensen weten. Ten eerste kunnen er bij onvoldoende hygiëne of bij gebruik van besmet materiaal verschillende soorten infectieziekten zoals hepatitis (met name hepatitis C), tuberculose en hiv overgebracht worden bij het tatoeëren. In de literatuur worden enkele meldingen gemaakt van sarcoïdose of een anafylactische schok na het laten zetten van een tatoeage. Ook komt het een enkele keer voor dat de in de huid aangebrachte Oost-Indische inkt allergische reacties oproept.
    Mensen met een hartziekte of diabetes wordt sterk afgeraden zich te laten tatoeëren. In de Verenigde Staten verbiedt het Rode Kruis mensen die zich minder dan een jaar geleden door een niet-professionele instelling hebben laten tatoeëren bloed af te staan. Hetzelfde geldt voor Nederland, als je je aanmeldt als bloeddonor bij het Rode Kruis of bij Sanquin mag je geen tatoeage hebben die nog geen jaar oud is.
    Verwijderen

    Niet zelden krijgt de drager van een tatoeage spijt, bijvoorbeeld omdat hij wordt nagewezen, omdat hij niet meer behoort tot de club waarvan hij de tatoeage draagt, of omdat hij geen werk kan vinden. Het is heel moeilijk en duur om een tatoeage weer te verwijderen, maar tegenwoordig zijn er methodes die met een laser de pigmentbolletjes kunnen breken, waardoor ze (langzaam) door de bloedbanen worden opgenomen. Als dit niet goed gedaan wordt, loopt men het risico in plaats van een tatoeage een brandwond over te houden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bkopenwater schreef:
    niet doen !!
    als je een tatoeage laat zetten zit je er de rest van je leven mee opgescheept !!
    kan je je al voorstellen dat als je 70 jaar bent je een tatoeage hebt !

    dit komt van wikipedia:
    Gevaren bij tatoeage

    Het aanbrengen van tatoeages brengt meer risico's met zich mee dan de meeste mensen weten. Ten eerste kunnen er bij onvoldoende hygiëne of bij gebruik van besmet materiaal verschillende soorten infectieziekten zoals hepatitis (met name hepatitis C), tuberculose en hiv overgebracht worden bij het tatoeëren. In de literatuur worden enkele meldingen gemaakt van sarcoïdose of een anafylactische schok na het laten zetten van een tatoeage. Ook komt het een enkele keer voor dat de in de huid aangebrachte Oost-Indische inkt allergische reacties oproept.
    Mensen met een hartziekte of diabetes wordt sterk afgeraden zich te laten tatoeëren. In de Verenigde Staten verbiedt het Rode Kruis mensen die zich minder dan een jaar geleden door een niet-professionele instelling hebben laten tatoeëren bloed af te staan. Hetzelfde geldt voor Nederland, als je je aanmeldt als bloeddonor bij het Rode Kruis of bij Sanquin mag je geen tatoeage hebben die nog geen jaar oud is.
    Verwijderen

    Niet zelden krijgt de drager van een tatoeage spijt, bijvoorbeeld omdat hij wordt nagewezen, omdat hij niet meer behoort tot de club waarvan hij de tatoeage draagt, of omdat hij geen werk kan vinden. Het is heel moeilijk en duur om een tatoeage weer te verwijderen, maar tegenwoordig zijn er methodes die met een laser de pigmentbolletjes kunnen breken, waardoor ze (langzaam) door de bloedbanen worden opgenomen. Als dit niet goed gedaan wordt, loopt men het risico in plaats van een tatoeage een brandwond over te houden.

    Dankjewel voor je bezorgdheid, maar ik weet wat ik doe. Ik heb er al super lang over nagedacht. En de shop waar ik het wil laten doen heeft allemaal certificaten is staat hoog aangeschreven.


    Music is the new sex

    bkopenwater schreef:
    niet doen !!
    als je een tatoeage laat zetten zit je er de rest van je leven mee opgescheept !!
    kan je je al voorstellen dat als je 70 jaar bent je een tatoeage hebt !

    dit komt van wikipedia:
    Gevaren bij tatoeage

    Het aanbrengen van tatoeages brengt meer risico's met zich mee dan de meeste mensen weten. Ten eerste kunnen er bij onvoldoende hygiëne of bij gebruik van besmet materiaal verschillende soorten infectieziekten zoals hepatitis (met name hepatitis C), tuberculose en hiv overgebracht worden bij het tatoeëren. In de literatuur worden enkele meldingen gemaakt van sarcoïdose of een anafylactische schok na het laten zetten van een tatoeage. Ook komt het een enkele keer voor dat de in de huid aangebrachte Oost-Indische inkt allergische reacties oproept.
    Mensen met een hartziekte of diabetes wordt sterk afgeraden zich te laten tatoeëren. In de Verenigde Staten verbiedt het Rode Kruis mensen die zich minder dan een jaar geleden door een niet-professionele instelling hebben laten tatoeëren bloed af te staan. Hetzelfde geldt voor Nederland, als je je aanmeldt als bloeddonor bij het Rode Kruis of bij Sanquin mag je geen tatoeage hebben die nog geen jaar oud is.
    Verwijderen

    Niet zelden krijgt de drager van een tatoeage spijt, bijvoorbeeld omdat hij wordt nagewezen, omdat hij niet meer behoort tot de club waarvan hij de tatoeage draagt, of omdat hij geen werk kan vinden. Het is heel moeilijk en duur om een tatoeage weer te verwijderen, maar tegenwoordig zijn er methodes die met een laser de pigmentbolletjes kunnen breken, waardoor ze (langzaam) door de bloedbanen worden opgenomen. Als dit niet goed gedaan wordt, loopt men het risico in plaats van een tatoeage een brandwond over te houden.


    sigh halleluja, ik ben ook geen fan van tatoeages. Maar zolang het maar niet op een al te zichtbare plek is... En uhm over ziektes en alles... ik reis elke dag met de trein en de bus. Haarden van bacteriën en alles, ik leef nog steeds denk ik zo ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Misschien kun je bij de bibliotheek een Chinees woordenboek lenen waar de Nederlandse betekenis in staat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    we hadden toch iemand op q die zoiets geleerd had ofzo. tenmiste ik weet nog dat er chineese quizzen waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn broer studeert Japanologie. Als het Japanse tekens zijn kan hij/ik je dus helpen. (:


    everything, in time

    MisPattinson schreef:
    we hadden toch iemand op q die zoiets geleerd had ofzo. tenmiste ik weet nog dat er chineese quizzen waren

    Echt waar, die moet ik hebben:Y)


    Music is the new sex




    Ik geloof dat dit allemaal Chinees is?


    Music is the new sex

    Ik ken iemand die chinologie heeft gestudeert maar ik zie hem alleen niet zoveel ;P

    mijn zus en vader kunnen chinees


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom iets in het Chinees laten zetten als je niet weet hoe je het moet schrijven? Straks krijg je er later spijt van of iets dergelijks.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Waarom iets in het Chinees laten zetten als je niet weet hoe je het moet schrijven? Straks krijg je er later spijt van of iets dergelijks.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.