• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [This RPG is still alive, maar ik heb bijzonder veel SO's deze week. Alsof het nationale SOweek is of zo :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ¨haha, maar als je hw moet doen... wat doe je dan op quizlet ??:P]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Quizlet staat zo ongeveer altijd open bij mij :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Logan
    'Verhaal verdraaien? Onzin! Ik heb het zelf gezien en als iemand het verhaal verdraait herken ik het wel. Jij bent aangevallen en jij hebt iemand aangevallen en dat is het.' zei hij duidelijk en ging op zijn zij liggen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "Je bent lief." Fluisterde ik met pretlichtjes in de ogen. "Ik hou van je."
    Langzaam boog ik wat meer naar hem toe en drukte kleine kusjes in zijn hals.
    Ik kon het niet laten om te glimlachen aangezien ik wist dat de hals zowat de gevoeligste plek was van een mens om te kussen.
    Met mijn vingers streelde ik liefdevol door zijn haar en voelde me super gelukkig.
    Na dat een tijdje gedaan te hebben, ging ik rechtop zitten en rekte me uit.
    "Ik voel me stukken beter, ik denk dat het tijd is om hier weg te gaan." Behendig sloeg ik de lakens van me af en liet me voorzichtig op de grond zakken.
    De wonden waren vrijwel genezen, behalve die op mijn buik, daar was nog een grote, rode streep te zien.
    Snel deed ik mijn gewaad weer aan en ging weer eventjes op het bed naast Logan zitten.
    "Ik wil mijn dag vandaag met jou doorbrengen." Glunderde ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    'Laten we dat gaan doen. Meisjes eerst.' zei hij en stapte van het bed en hield een hand voor haar. Ze pakte zijn hand en liet haar van haar bed tillen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Samen met Logan verliet ik de ziekenzaal en eens ik weer op de gang was, was ik eens zo blij.
    Ik verstrengelde mijn vingers in de zijnen en keek hem lachend aan.
    "Naar waar gaan we?" Vroeg ik lief.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    'Uhh, We kunnen naar buiten gaan. Frisse lucht is nu wel goed voor jou.' zei Logan en deed zijn hand in haar zij en ze liepen verder.
    Toen ze buiten waren stopte ze even. 'We kunnen naar Hogsmade?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    De frisse lucht deed me inderdaad veel beter dan de smerige geur uit de ziekenzaal.
    "Hogsmade?" Vroeg ik geïnteresseerd. "Als jij trakteert."
    Het kwam er lachend uit aangezien ik het prettig vond om Logan te plagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    'Jahoor ik betaal wel, haha. Kom dan.' zei hij even plagend uit.
    'Kan je rennen? Of moet ik je tillen, want ik moet bewegen.' en hij keek naar de lucht.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Grijnzend trok ik mijn wenkbrauwen op en lachte terwijl ik mijn beide handen in mijn zij zette en hem uitdagend aankeek.
    Mijn tong ging even langst mijn lippen voordat ik begon te spreken.
    "Je mag me altijd dragen."
    Ik probeerde het serieus te zeggen, maar kon het niet laten om toch nog even mijn mondhoeken naar boven te laten krullen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Logan
    Hij ging hurken en liet haar op hem springen. Toen Pandora goed zat begon hij naar Hogsmade te rennen.
    'Doe je dit expres? Mij jou laten tillen?' zei hij lachend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "Natuurlijk." Lachte ik vrolijk.
    Ik maakte geen aanstalten om van zijn rug te komen, in plaats daarvan liet ik mijn kin op zijn schouder rusten en drukte een klein kusje op zijn wang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    Fred stak zijn hand uit en die pakte ik dankbaar aan. Ik had wel weer eens zin om gezellig een glas boterbier te gaan drinken en dat was ook niet zo vreemd aangezien ik dat al tijden niet meer had gedaan door proefwerken en praktijkopdrachten. 'Waar wilde je eigenlijk heen?' vraag ik hem lachend en ik trek mijn jas aan. 'Hogsmeade?'

    [Het is misschien wel leuk als Pandora en Logan "ons" tegenkomen, om het even goed te praten enzo. Hier kan jij ook op in schrijven, Rox ;)]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Praten of elkaar in de haren vliegen? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.