• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Logan
    'Nee hoor we hebben geen ruzie, we hebben discussietjes. Als hij een vriendin heeft mag ik er ook niet mee bemoeien. Tja, wil je nog meer drinken, Pandora?' vroeg hij aan haar en lachte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Ik ging weer recht zitten en trok mijn schouders op.
    "Ik heb momenteel geen dorst meer." Gaf ik toe. "Maar als jij nog iets wilt drinken, wacht ik wel."
    Tussendoor gaf ik hem nog snel een zoen op zijn zoete lippen om hem vervolgens verliefd aan te kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    Ik goot het glas boterbier in één teug naar binnen, zonder me ook maar zorgen te maken over de gevolgen daarvan. 'Ach ja,' zei ik tegen James en liet mijn mantel van mijn schouders glijden. 'Laat het maar. Die arrogante bakkes zal ze altijd wel houden. Je doet er niets aan. ÉÉNS een dooddoenertje, altijd een dooddoenertje, of niet soms?' zei ik lachend en nam een slok van mijn tweede boterbiertje.
    'And you know what?' zei ik schouderophalend. 'I don't care what you think. Ik kan later tenminste een fatsoenlijke baan vinden, maar erg veel zin in dit gezeik met zwadder-trutjes heb ik niet. Iemand zin in een potje knalpoker?' vroeg ik lachend en ging met James en Fred aan een tafel zitten, om vervolgens wat kaarten uit de binnenkant van mijn gewaad te halen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Ja ik begrijp het, haha. Oh we hadden ook wat afgesproken samen dat we niet met elkaar gingen bemoeien als het om vriendinnetjes gaat.' zei hij en ging zitten en Bruna en Evana kwamen er ook bij.
    'Hooi mensen, boterbier?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Ik hoef ook nIet meer. Wil je weg Pandora?'

    Srr dat het kort is :$


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Ik heb nog,' zeg ik tegen James en ik deelde de kaarten rond. 'En voorlopig heb ik ook wel genoeg gehad.' giechel ik en ik stoot James aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Zou Pandora iets hebben gedaan?
    Een crucio spreuk misschien?
    Ik vond haar altijd al aardig, dat Zwadderich gedoe gezeik. Maar nu wist ik het niet zeker meer. Ik bleef een beetje afwezig staren. Ik had eigenlijk helemaal geen zin meer.


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.

    'Ik weet nog steeds niet wat ik van haar daar moet denken,' zeg ik en ik maak een korte beweging met mijn hoofd richting de tafel van Pandora. 'Ik hoop dat Logan van veel pijn houdt.' zeg ik betekenisvol en haal een hand door mijn haar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Voorzichtig knikte ik en keek hem half glimlachend aan.
    "Ik denk dat ze over me aan het roddelen zijn." zei ik met een kort knikje in de richting van Rebecca. "Ze kijken elke keer deze richting uit als ze praten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    'Niet dat ik normaal gesproken ook maar over dat... soort mensen... praat. Laat het ook maar.' zeg ik en ik veeg langs mijn tranende ogen. Ik smijt een paar galjoenen - waarvan het hele café kon drinken - op de toonbank en been met grote passen het café uit, om vervolgens bij mijn arm gegrepen te worden door Fred.

    [zie, hier kun je op reageren]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry moest hockeyen ;)

    Fred
    Ze pakte bij zijn arm maar wankelde een beetje.
    'Rebec, ik zie duizelig! Ik zie jou dubbel en James drie dubbel!' zei hij en viel bijna toen hij tien stappen zette.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik vind Fred nu even niet zo lief. Vandaag kreeg hij de testuitslagen binnen of hij weer kanker had, ja of nee, en hij had me dus - als grapje - geblokkeerd en hij nam zijn telefoon niet op. Wat blijkt nou, die achterlijke boerenlul hoeft drie jaar lang niet meer terug te komen voor controle : D]

    Rebecca.

    'What the-' zeg ik en ik struikel, waardoor Fred op mij landt in plaats van op de harde straat. 'Geef me je mantel, James.' zeg ik en ik leg het ding onder Fred's hoofd, waarna ik zijn hartslag en ademhaling check.
    'Hij ademt niet,' zeg ik tegen James en ik denk er niet eens bij na dat ik kan toveren, dus begin ik met de mond-op-mond beademing. 'VERZIN EENS WAT, LUIWAMMES!' roep ik geschrokken naar James. Dit kon er nog wel bij, hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Uh uh. Eet slakken!' zei hij als eerst. James liep naar hem toe en sloeg met zijn vuisten op zijn ribben kast en Fred hoeste hard.
    'En nu wachten tot dat hij slakken uitspuugt. Hij gaat heus niet dood Rebecca, hij heeft teveel boterbier op.' zei hij rustig en een beetje nuchter.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Dat is geweldig voor Fred! Ik moet hem gauw feliciteren! Kan ik trouwens nog ergens inspringen? Ik raak het steeds een beetje kwijt... :$]

    Je kan naar logan en pandora gaan?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.