• -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:08 ]

    Lacrima schreef:
    Je kan nog een duistere Engel zijn, maar ik was al van in het begin een Engel dus ik ga het niet veranderen voor 1 rol van iemand anders.

    aangepast


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oke wacht, nog 1 ding, ze eet alleen fruit maar vermoord wel mensen voor de fun ofzo ? Sorry, dat sta ik niet toe. Alles is goedgekeurd, behalve het moorden. Je kan het vervangen door bijvoorbeeld te zeggen dat ze een slechte invloed heeft op mensen die bij haar in de beurt zijn. Dat ze gaan stelen enzo, dan keur ik het goed.

    Lacrima schreef:
    Oke wacht, nog 1 ding, ze eet alleen fruit maar vermoord wel mensen voor de fun ofzo ? Sorry, dat sta ik niet toe. Alles is goedgekeurd, behalve het moorden. Je kan het vervangen door bijvoorbeeld te zeggen dat ze een slechte invloed heeft op mensen die bij haar in de beurt zijn. Dat ze gaan stelen enzo, dan keur ik het goed.

    weer aangepast(doeg)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam:
    Leeftijd: Jayden Jason Bright
    Geslacht: Mannelijk
    Roepnaam: jay of Jayden
    Soort: Demoon
    Uiterlijk [Foto&Beschrijving!]:
    Karakter:
    Extra:

    Naam: Jade Meloise Feme
    Leeftijd: Ze is onsterfelijk en heeft dusgeen leeftijd. Ze lijkt 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Roepnaam: Jade
    Soort: Halfgodin van het licht
    Uiterlijk [Foto&Beschrijving!]:
    Karakter:
    Extra:

    Rest komt later


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ---

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga je er nog niet bijzetten om de simpele reden dat ik andere mensen ook de kans wil geven om een vrouwelijk fantasiewezen te zijn, en aangezien ik mannen en vrouwen gelijk wil houden kan er nog maar 1 vrouwelijk fantasiewezen. Sla je persoon dus ergens op, maar verwijder hem hier even.

    Ze kan mensen hypnotiseren(?)


    Het is niet de bedoeling dat de mensen uit Fantasia opeens slaven worden. Gewoon door haar aanwezigheid bij een persoon zal die uit zichzelf slechte dingen beginnen doen.

    Naam: Scarlett Griffith
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Roepnaam: Scarlett
    Soort: Heks
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft lang zilverblond haar, een blanke huid en huskyblauwe ogen omlijst met lange wimpers. Ze is slank, ongeveer 1.75 en heeft een mysterieuze uitstraling.
    Karakter: Scarlett is een mysterieus, teruggetrokken meisje dat goed voor zichzelf kan zorgen. Ze leest graag boeken en is heel leergierig. Ze is een heks in de dop, ze is gek op vreemde drankjes maken en spreuken uitspreken. Het doet haar plezier als ze macht heeft over mensen. Stiekem is ze heel lief en grappig.
    Extra: Ze heeft eeuwige schoonheid en jeugd door haar toverdrankjes.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Ashley Mikayla Nikita Banit.
    Leeftijd: Ze heef niet echt een leeftijd, maar ze ziet eruit als 18.
    Geslacht: Vrouw.
    Roepnaam: Ashley, Ash.
    Soort: Engel.
    Uiterlijk [Foto&Beschrijving!]:


    Ze is een Goede Engel met Ravenzwart haar. Ze heeft mooie hazelnootbruine ogen en een mooie glimlach. Ze is 1m70 ongeveer en draagt meestal vrolijke kleren waar altijd wel iets met wit gaat zijn. Ze draagt meestal Hakken als ze op Aarde is. Ze trekt zeg maar mensen aan omdat ze een Engel is. In tegenstelling tot de Duistere Engel, doen de mensen in haar beurt alleen maar Goede dingen.
    Karakter: Ashley is een lief en vriendelijk meisje, wat deels ook moet als Engel. Ze houdt enorm van dieren en mensen en is daarom vegetariër. Het klinkt raar voor iemand uit de bovenwereld, maar het is eenmaal zo. Ze is vrolijk en heel erg behulpzaam. Ze heeft ook veel weg van een Beschermengel.
    Extra: (straks)

    Lacrima schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling dat de mensen uit Fantasia opeens slaven worden. Gewoon door haar aanwezigheid bij een persoon zal die uit zichzelf slechte dingen beginnen doen.

    oke, ik verander het. ik bedoelde met die nee, zo van:
    nee, dat bedoelde ik niet

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 6:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zei dat omdat ik hypnotiseren niet goed vind, ik vind het gewoon niet leuk, en aangezien ik nog altijd de beheerder ben van dit, beslis ik.

    Slotje op vraag van Lacrima


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn