• Dat je zo graag iemand wilt spreken maar je durft die telefoon niet te pakken om degene te bellen. Of aan degene te vragen of hij/zij tijd heeft om te bellen?

    Ik heb dat moment nu. Degene over hier in kwestie gaat vanavond op vakantie en het liefste zou ik hem nog even gedag zeggen. Gewoon omdat het kan. Maar ik durf dus niet te bellen bang dat het stom overkomt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe het toch maar gewoon. De persoon in kwestie zal het vast leuk vinden dat je aan hem denkt. (:


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    Doe het toch maar gewoon. De persoon in kwestie zal het vast leuk vinden dat je aan hem denkt. (:


    Dat wilde ik dus ook zeggen :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bayern schreef:
    Doe het toch maar gewoon. De persoon in kwestie zal het vast leuk vinden dat je aan hem denkt. (:


    Maar dadelijk heeft hij geen tijd of vindt hij raar dat ik zomaar spontaan bel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Maar dadelijk heeft hij geen tijd of vindt hij raar dat ik zomaar spontaan bel.

    Of misschien vindt hij het juist heel leuk? Try it. :')


    Take me to wonderland

    Gewoon proberen! (: Dat kan hij waarschijnlijk heel erg waarderen en jij voelt je er beter door. Just do it, girl!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nooit geschoten is altijd mis en anders krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt


    Life is hard, just break it with your head <3

    Gurl, grab the damn phone.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bayern schreef:
    Doe het toch maar gewoon. De persoon in kwestie zal het vast leuk vinden dat je aan hem denkt. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bayern schreef:
    Doe het toch maar gewoon. De persoon in kwestie zal het vast leuk vinden dat je aan hem denkt. (:


    26 - 02 - '16

    Jup, ik ken het gevoel. Maar ik zou gewoon bellen als ik jou was.


    Bad decisions make good stories.

    Gewoon bellen! Er is niets wat je in de weg kan staan (: !


    We need a bigger boat.

    Gewoon bellen! Als diegene morgen op vakantie is kan je diegene misschien wel niet meer bereiken. Hij gaat het echt fijn vinden, ik zelf zou het ook erg lief vinden. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    Gurl, grab the damn phone.

    :Y)


    •*• Lululu •*•

    Dumbledore schreef:
    Gewoon proberen! (: Dat kan hij waarschijnlijk heel erg waarderen en jij voelt je er beter door. Just do it, girl!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En? Heb je het gedaan? Zo ja; hoe ging het?


    26 - 02 - '16