• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt


    It's never gonna happen, Guys.

    Daphne Saunders


    ‘Wat voor familiegedoe?’ wilde Daphne weten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cole Esworthy

    'Dat kan ik me voorstellen,' zei Cole, die zich een beetje schaamde voor zijn gedrag. Hij wist wel dat hij er niet heel veel aan kon doen, maar toch voelde het alsof hij zwak was dat hij er gevoelig voor was geweest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm


    Rhae glimlachte kleintjes. Ze wist niet zo goed wat ze verder moest zeggen en dacht weer aan haar voornemen om naar Justin en Rafaël te gaan. Die hadden in elk geval niet echt op een benauwende manier op haar gereageerd. ‘Ik wilde net naar Justin en Rafaël gaan,’ zei ze terwijl ze opstond. ‘Ik spreek je wel weer!’
          Ze zwaaide hem gedag en liep naar de twee jongens toe.
          ‘Hé. Hebben jullie zin om me hier een beetje rond te leiden? Ik ben nog niet buiten geweest en ken verder nog niet echt mensen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    'Natuurlijk word ik hier niet gelukkig van, maar jij wist toch ook wel dat dit niet goed zou aflopen? Had je het niet eerder kunnen afkappen?' kaatste Nomad terug - geheel onterecht, maar hij wilde niet langer dat de aandacht op hem gevestigd was. Hij was eigenlijk altijd eerlijk naar Roman, behalve als het zijn familie betrof - dan ontweek hij vaak het onderwerp. Maar nu hij onder een vragenvuur stond, wist hij niet hoe hij kon zorgen dat Roman stopte. Hij wilde gewoon slapen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Ai, een frisse neus halen met leuk gezelschap sla ik eigenlijk nooit af, maar ik heb les,' zei Justin spijtig. 'En ik denk niet dat het een goed plan is om het jaar te beginnen met spijbelen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roman Keegan


    ‘Hoe had ik nou kunnen weten dat je niets voor hem voelt? Hij is zo’n beetje de enige die je laat lachen – zo overtuigd was ik er niet van dat het niet wederzijds was.’

    [ bericht aangepast op 25 aug 2021 - 13:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Die opmerking maakte Nomad erg onbehaaglijk. Hij stond op en begon te ijsberen. 'Je weet toch wel dat ik geen nicht ben?!' reageerde hij verontwaardigd. Zijn handen begonnen te trillen. 'Ik dacht dat je me kende.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roman Keegan


    ‘Noem het niet zo,’ zei Roman geïrriteerd. ‘En hoe had ik kunnen weten of je op jongens of meiden valt? Je hebt nooit naar iemand omgekeken. Het had toch gekund?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm


    ‘Nee? Delen ze hier lijfstraffen uit?’ vroeg ze grinnikend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson


    Het was weer alsof iemand in zijn gezicht sloeg, toen Rhae zich weer bij hen voegde. Ze was gewoon zo knap.
    "Ik heb het eerste uur niets te doen," flapte hij er nogal onhandig uit. Rafaël schudde even met zijn hoofd om zijn ongemak van zich af te schudden. Hij toverde in plaats daarvan een grijns op zijn gezicht. "Dus ik laat je met alle liefde de leukste plekjes van het terrein zien." Hij schonk het meisje even een samenzwerende grijns. "En als je Filch mag geloven, deden ze dat vroeger hier wel. "Ik hang je op aan je duimen in de kerkers."" Rafaël zette een stemmetje op en keek een beetje boos in de richting van Justin, terwijl hij zijn duimen naar hem opstak en een gek gezicht trok.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 7:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm


    Rhae schoot in de lach. ‘Hopelijk dan maar zonder dat kerker-pakje van net.’
          De jongens grijnsden.
          ‘Nee maar zolang we creepy kerkers overslaan, neem ik je aanbod graag aan.’ Ze keek Rafaël dankbaar aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin | Beater & Prefect | With Casper & Thomas | Arithmancy classroom




    Hij lachte om Thomas zijn compliment. ''Bedankt man'' antwoordde hij. Hij zei er maar niet bij dat hij dat geleerd had van zijn vader.
    De professor was ondertussen al in het lokaal en was begonnen met het opstarten van de les. Marcus bedankte Thomas weer toen deze wat perkament en een veer na hem schoof. ''Hoe komt het dat jij altijd voorbereid bent?'' vroeg hij, terwijl hij begon met aantekeningen maken.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Thomas Byrne


    Thomas haalde zijn schouders op. "Omdat ik de tijd neem om mijn tas in te pakken en ik er een hekel aan heb als dingen missen." Plus als je voorbereid was, kon je veel beter omgaan met onvoorziene situaties. Thomas kriebelde wat aantekeningen van het bord op zijn papier. Hij keek op toen een laatkomer de klas in kwam. Kijk eens aan, het deed dus meer dan ze hadden gedacht. Isabella kwam nooit te laat en aan haar gezicht te zien was ze nog altijd uit haar doen door het pakketje van Daphne en Prudence.
          Hij volgde haar met haar ogen en tot zijn verbazing ging ze naast Casper zitten. Een groot gedeelte van de tijd zat hij te wachten tot dat escaleerde, het leek hem wel grappig, maar tot zijn grote verbazing werd er zelfs gegrapt tussen de twee. Wel, blijkbaar als je een gezamenlijke haat hebt voor mensen geeft dat ook een klik.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 10:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.