• Het zijn de laatste dagen van de vakantie en raad eens wie er weer zo ziek is als een hond? Juist ja, ik. En ik flik het elk jaar opnieuw om een paar dagen voor school weer ziek te worden :c

    Hoe zit het bij jullie?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Meh. Bij mij is dat zo met stress.


    26 - 02 - '16

    Ik moet maandag ook weer naar school en begin ook steeds meer verkouden te worden D:


    i put the fun in funeral

    You're not alone, love.
    Every. Freakin. Time. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ook zo ziek als een hond. Life ain't fair.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben ook ziek. (cat)


    -

    Ik ben nooit ziek :'D

    Beterschap voor iedereen die ziek is ^^.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline schreef:
    Meh. Bij mij is dat zo met stress.


    Pain is weakness leaving the body.

    Jup. Dit kind flikt het om 2 weken voordat school weer begint, om dan pfeiffer te krijgen. Ben helemaal kapot en kan niks. Erg fijn weer.


    To infinity and beyond •

    Probeer en hoe dan ook maar van te genieten, ik heb al twee weken opzitten.
    Maar indeed, that sucks.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat heb ik ook vaak, maar dan niet tijdens de zomervakantie, maar dan net voor de herfstvakantie of kerstvakantie.

    Geen last van. Misschien wat verhoogde stress. Stress jij ook als school weer begint? Want daar kun je ook ziek van worden hè.


    You are beautiful, you are love.

    Ora schreef:
    Jup. Dit kind flikt het om 2 weken voordat school weer begint, om dan pfeiffer te krijgen. Ben helemaal kapot en kan niks. Erg fijn weer.

    Ik had dus precies hetzelfde vorig jaar. Maar dat was niet het enige; door de lage weerstand die ik door die Pfeiffer had gekregen, kreeg ik er ook nog meteen een zware buikgriep + blaasontsteking achteraan. Toen viel ik bijna flauw tijdens de eerste gymles :') Dat was echt een verschrikkelijk begin van het schooljaar...
    Gelukkig is dat dit jaar niet het geval! ^^ Hoop ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    Ik moet maandag ook weer naar school en begin ook steeds meer verkouden te worden D:


    Pretty is just a pretty word.

    Cydonia schreef:
    Geen last van. Misschien wat verhoogde stress. Stress jij ook als school weer begint? Want daar kun je ook ziek van worden hè.


    Nope, geen last van stress, ik wordt gewoon ELK jaar ziek.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Yep, ik ben nu echt niet lekker en dinsdag moet ik weer naar school. Ik hoop dat het dan over is.
    Veel beterschap voor jou!