• Hallo Quizleters!

    Hoe gaat het met jullie?
    Ik wou het graag hebben over de wedstrijd van België tegen Italië. Nadat we met 1-2 hebben verloren, gilde ik het uit en moest ik direct huilen. We waren zo ver gekomen, en toch moesten we verliezen! Ik ben al blij dat de eerste goal buitenspel was, anders hadden we met 3-1 verloren...

    Ik ben ook zo trots dat we Lukaku in ons team hebben! Door hem hebben we een goal. Dan heb je Doku, die een kans kreeg en de bal 1 meter boven het doel schoot! Wat was dat beschamend. Nasser Chadli kwam er maar voor 1 minuut in, waarna hij zichzelf blesseerde. Dat was echt erg vind ik.

    Maar nog erger vind ik de speler van Italië, die tijdens het lopen achter Eden Hazard zwaar geblesseerd raakte aan zijn been en dan niet meer stond. Hij was met de ambulance meegenomen naar het ziekenhuis...

    Wat vonden jullie van de wedstrijd?

    Ik denk dat Portugal ons had vervloekt omdat we hen verslagen hadden in de vorige wedstrijd xD xD Ik heb echt heel veel medelijden met Ronaldo.


    Hadden jullie na de wedstrijd tegen Portugal gezien hoe Ronaldo Courtois knuffelde? Hij was 2 koppen kleiner dan Courtois xD xD Courtois is 1,99 m!
    Dit is geen grapje, dat staat op Google en andere sites...


    Isn't Baji-san awesome?